Komunikaty PR

Nowa jogurtowa odsłona sosu czosnkowego od Fanex

2020-10-15  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, w odpowiedzi na oczekiwania swoich klientów, wprowadził na rynek nową odsłonę Sosu Czosnkowego z Jogurtem. W porównaniu do wersji klasycznej, najnowsza receptura charakteryzuje się zwiększoną zawartością czosnku przy zachowaniu zbalansowanego smaku oraz posiada jeszcze bardziej kremową konsystencję.

Nowy Sos Czosnkowy z Jogurtem wyróżnia się naturalnym smakiem, barwą oraz lekką, jedwabistą i jogurtową strukturą. Wprowadzenie nowej receptury, jest odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania klientów, którzy coraz częściej preferują dobrze zbalansowany sos czosnkowy, który jako dodatek, nie dominuje nad smakiem dania. Produkt skierowany jest do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa, ale producent w przyszłości nie wyklucza jego wprowadzenia także do sprzedaży detalicznej.

Jogurtowy sos czosnkowy z dodatkiem pieprzu i natki pietruszki oraz wyczuwalnej nuty cytryny, to idealny wybór dla fanów łagodnego i przyjemnego aromatu czosnku. Dzięki licznym test-panelom producenta, posiada wysokie walory smakowe oraz estetyczne, które zostały docenione przez profesjonalnych kucharzy współpracujących z marką Fanex.

- Nowy Sos Czosnkowy z Jogurtem, doskonale sprawdzi się jako dodatek do potraw zarówno mięsnych, jak i wegetariańskich, ryb, a także owoców morza. Różnego rodzaju zapiekanki, pizza, makarony, paszteciki, tortille i kebaby, idealnie łączą się smakowo z tą kompozycją. Poza tym warto spróbować tego sosu jako dodatek do placków ziemniaczanych lub jajecznych, czy też placków przygotowanych z różnego rodzaju kasz. Czosnkowy sos świetnie nadaje się także do maczania warzywnych paluszków, włoskich Grissini, czy też kawałków świeżego chrupiącego pieczywa – mówi Łukasz Lisowski, Szef Kuchni oraz Ekspert ds. Gastronomii w firmie Fanex.

 

 

***

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel „Jedna to za mało” – Wawel rusza z konkursem wspierającym kategorię czekolad Biuro prasowe
2020-10-19 | 12:00

„Jedna to za mało” – Wawel rusza z konkursem wspierającym kategorię czekolad

19 października Wawel rusza z ogólnopolskim konkursem dla konsumentów pod hasłem „Jedna to za mało”, który wspiera całą kategorię czekolad. Aktywacja jest
Handel Starbucks podsumowuje pierwszy rok współpracy z aplikacją Too Good To Go
2020-10-16 | 10:00

Starbucks podsumowuje pierwszy rok współpracy z aplikacją Too Good To Go

Mija dokładnie rok od kiedy Starbucks oficjalnie podjął walkę z marnowaniem jedzenia w Polsce, dołączając do partnerów aplikacji Too Good To Go. Do tej pory firma uratowała przed
Handel BRAK ZDJĘCIA
2020-10-14 | 14:45

Czy wege burgery znikną? Bruksela zdecyduje o przyszłości produktów roślinnych

Na posiedzeniu Parlamentu Europejskiego 19-22 października 2020 r. europosłowie zdecydują o przyszłości żywności pochodzenia roślinnego. W tych dniach odbędzie się głosowanie nad wprowadzeniem kolejnych restrykcji dotyczących

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Medycyna

Leki, szczepionki, a nawet narządy będą dostarczane za pomocą dronów. Trwają już testy, są też pierwsze udane dostawy [DEPESZA]

Opieka zdrowotna coraz częściej sięga po drony. Bezzałogowe samoloty dostarczają leki, szczepionki, a nawet narządy do przeszczepu. Z powodzeniem przetransportowano już nerkę, trwają też testy ze sztucznym sercem czy płucem. Już w 2019 roku pierwsza apteka przetestowała dostawę leków dostępnych bez recepty za pomocą dronów. Obecnie jedna z największych firm farmaceutycznych na świecie testuje dostarczanie szczepionek za ich pomocą w Karolinie Północnej.

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Energetyka

Neutralność klimatyczna wymaga gigantycznych inwestycji. Zielone technologie nie są jeszcze powszechnie dostępne

Osiągnięcie do 2050 roku przez Europę neutralności klimatycznej wymaga gigantycznych inwestycji, zwłaszcza w Polsce, która jest silnie uzależniona od wysokoemisyjnej energetyki – twierdzą eksperci. Siłą naszego kraju w obliczu polityki Zielonego Ładu może być zagospodarowanie branż, w których nie występuje silna konkurencja. Duże szanse upatrywane są w energetyce wodorowej, jednak na razie produkcja tego pierwiastka także jest wysokoemisyjna.

 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.