Komunikaty PR

Nowa generacja niedrogich smartfonów Motorola

2024-12-16  |  15:00
Biuro prasowe

Warszawa, 16 grudnia 2024 r.: Motorola zaprezentowała najnowszą odsłonę smartfonów na każdą kieszeń – modeli: moto g05, moto g15 oraz moto g15 power. Są niedrogie, funkcjonalne, posiadają certyfikację IP54, a każdy z nich dostępny będzie w atrakcyjnych i niebanalnych kolorach.

Nowe modele moto g wnoszą powiew świeżości do oferty budżetowych smartfonów Motorola. Znajdziemy w nich zarówno wydajniejsze procesory MediaTek Helio G81 Extreme, nowe jaśniejsze wyświetlacze LCD, jak i pojemniejsze baterie oferujące szybsze ładowanie. Wszystkie nowe moto g mają też certyfikację IP54, a ich ekrany chroni szkło Gorilla Glass 3. Smartfony wspierają Bluetooth 5,4 i Wi-Fi ac oraz oferują dźwięk w standardzie Dolby Atmos (głośniki stereo). Nie zabrakło praktycznej obsługi dual SIM, a osoby używające klasycznych słuchawek docenią obecność gniazda mini jack.

Łączy je również charakterystyczny dla wszystkich urządzeń z rodziny moto g kolorowy i harmonijny design. Motorola swoje nowe moto g wypuściła w szerszej palecie barw, co sprawia, że choć niedrogie – nie są banalne i wyróżniają się tłumie. Smartfony moto g pracują pod kontrolą najnowszego Androida 15 z nakładką Hello UX. Wyposażono je w pakiet zabezpieczeń ThinkShield for Mobile oraz aplikację Moto Secure.

Moto g05

Smartfon, który można kupić za mniej niż 500 złotych wcale nie musi być urządzeniem o słabych parametrach czy bardzo przeciętnej trwałości. Motorola moto g05 wyposażona została w ekran o przekątnej 6,67” HD+ z 90 Hz odświeżaniem i jasnością sięgającą 1000 nitów. Pod maską znajdziemy wspomniany już procesor Helio G81 Extreme, a zależnie od wersji użytkownik może się zdecydować na wariant: 4/64 GB, 4/128 GB lub 8/128 GB. Smartfon wyposażony został w 50 Mpx aparat główny[1], 8 Mpx aparat selfie oraz baterię 5200 mAh wspierającą ładowanie 18 W. W Polsce będzie dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych: morskiej oraz czerwonej.

Moto g15 oraz g15 power

Nieco bardziej zaawansowany model moto g15 wnosi do serii większy ekran (6,72” FHD+, 60 Hz), bardziej wyraziste głośniki oraz moduł głównego aparatu łączący moduł 50 Mpx z ultraszerokokątnym oczkiem 5 MP pozwalającym użytkownikowi na robienie zdjęć o dużo szerszym kadrze. Smartfon oferuje także wsparcie dla NFC, umożliwiając tym samym korzystanie z popularnych w Polsce płatności zbliżeniowych. Procesor Helio G81 Extreme jest wspierany przez 8 GB pamięci RAM, a użytkownik ma do dyspozycji 128 GB pamięci wewnętrznej. Bateria to identyczne jak w modelu moto g05 ogniwo 5200 mAh obsługujące ładowanie 18 W.

Nowością w serii jest motorola moto g15 power stworzona z myślą o osobach, które bardziej aktywnie użytkują swój smartfon i potrzebują większego zapasu energii. Urządzenie wyróżnia się obecnością pojemniejszej baterii 6000 mAh i wsparciem dla szybkiego ładowania TurboPower 30 W[2]. Smartfon dostępny będzie w wersji pojemnościowej 8/256 GB.

Model moto g15 do Polski trafi w kolorach: oliwkowym, grafitowym oraz pomarańczowym. Wersję moto g15 power będziemy mogli kupić w kolorach: oliwkowym i grafitowym.

Ceny i dostępność w Polsce

Nowe smartfony Motorola z rodziny moto g trafią do sprzedaży w pierwszym kwartale 2025 roku. Jako pierwsze, już w styczniu pojawią się modele moto g15 oraz moto g15 power.

Moto g15 oraz moto g15 power znajdą się w ofercie m.in. najpopularniejszych sklepów z elektroniką: RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, x-kom, Komputronik i Neonet. Dodatkowo moto g15 zadebiutuje w sieciach komórkowych Plus oraz Play.

Smartfon moto g05 dostępny będzie zarówno w sklepach (RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, x-kom, Komputronik oraz Neonet), jak i w ofercie operatorskiej czterech największych sieci w Polsce (Plus, Play, T-Mobile i Orange).

Rekomendowane ceny detaliczne poszczególnych modeli:

  • Motorola moto g05 (4/64 GB) – 449 zł
  • Motorola moto g05 (4/128 GB) – 499 zł
  • Motorola moto g05 (8/128 GB) – 599 zł
  • Motorola moto g15 (8/128 GB) – 649 zł
  • Motorola moto g15 power (8/256 GB) – 799 zł
     

Dodatkowe informacje dla mediów:

  • Oficjalna strona marki Motorola: https://www.motorola.com/pl/

 


[1] Matryca o rozdzielczości 50 MP łączy 4 piksele w 1, co zapewnia efektywną rozdzielczość zdjęć 12,5 MP.

[2] Szybkie ładowanie TurboPower z mocą maksymalnie 30 W po stronie urządzenia. Wymaga ładowarki Motorola TurboPower™ 30 W lub o wyższej mocy (do nabycia osobno). Większa moc nie zwiększa wydajności ładowania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telefony Motorola moto e15. Pojemna bateria i niezawodność za jedyne 399 złotych Biuro prasowe
2024-12-16 | 15:00

Motorola moto e15. Pojemna bateria i niezawodność za jedyne 399 złotych

Warszawa, 16 grudnia 2024 r.: Motorola moto e15 to najnowszy podstawowy model smartfona w ofercie producenta - prosty w obsłudze, solidny, wyposażony w pojemną baterię i głośniki
Telefony Motorola uruchamia otwarty program beta testów moto ai. Dostępny także w Polsce
2024-11-27 | 15:00

Motorola uruchamia otwarty program beta testów moto ai. Dostępny także w Polsce

27 listopada 2024 r.: Motorola wystartowała z programem moto ai beta, który daje możliwość testowania najnowszych rozwiązań sztucznej inteligencji na wybranych modelach
Telefony Polska premiera realme GT 7 Pro już 26 listopada
2024-11-20 | 11:00

Polska premiera realme GT 7 Pro już 26 listopada

Podczas wydarzenia marka zaprezentuje realme GT 7 Pro, pierwszy na europejskim rynku smartfon z procesorem Snapdragon 8 Elite. Ten flagowy model wyznacza nowe standardy wydajności i fotografii

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.