Nowa edycja butelek ze szkła borokrzemowego z neoprenowym pokrowcem i paskiem

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Austriacka marka Waterdrop przedstawia limitowaną edycję butelek wykonanych z wysokiej jakości szkła borokrzemowego wolnego od BPA – szkodliwego polimeru stosowanego w produkcji tworzyw sztucznych. Mimo licznych badań dowodzących negatywnego wpływu BPA na nasz organizm dotychczas zakaz stosowania go w produkcji dotyczy jedynie butelek dla dzieci. Najnowsza seria butelek charakteryzuje się również dużą odpornością na zmiany temperatur.
Polacy piją za mało wody, problem ten dotyczy także dzieci – okazuje się, że odwodnienie może dotyczyć nawet połowy dzieci w wieku szkolnym, które częściej piją słodzoną herbatę niż wodę. Sięgamy po nią przeważnie dopiero wtedy, kiedy czujemy pragnienie, co zazwyczaj oznacza, że nasz organizm jest już w pewnym stopniu odwodniony. Badania dowodzą, że ponad 80 proc. Polaków nie spożywa wystarczającej ilości płynów w ciągu dnia. O regularnym piciu wody nie pamiętamy, często nie mamy jej pod ręką. Waterdrop, jako lider nawadniania, zachowując stale wysoką jakość produktu, nieustannie poszerza swoją ofertę – tej wiosny dołącza do niej limitowana edycja szklanych butelek wyposażonych w praktyczny pasek, który umożliwia posiadanie butelki z wodą zawsze przy sobie.
Trwałe butelki ze szkła borokrzemowego bez BPA
Butelki Waterdrop wykonane są z wytrzymałego szkła borokrzemowego, które w odróżnieniu od najpopularniejszego szkła sodowo-wapniowego, charakteryzuje bardzo niski współczynnik rozszerzalności, co oznacza, że jest ono wyjątkowo odporne na gwałtowne zmiany temperatur. Dzięki tej właściwości szkło borokrzemowe jest powszechnie wykorzystywane w laboratoriach, gastronomii i przemyśle. Dodatkowo bardzo ważne jest, że butelki Waterdrop nie zawierają BPA – polimeru, który, mimo że ma negatywny wpływ na nasze zdrowie, jest powszechnie stosowany do otrzymywania wielu tworzyw sztucznych, np. opakowań żywności. Badania dowodzą, że pod wpływem wysokiej temperatury substancja ta może przedostawać się do zawartości opakowania. Co ciekawe, mimo licznych badań dowodzących negatywnego wpływu BPA na nasz organizm, dotychczas zakaz stosowania go w produkcji dotyczy jedynie butelek dla dzieci.
Limitowana edycja butelek z dwiema zakrętkami i paskiem
Butelki Waterdrop z edycji limitowanej charakteryzuje szeroka szyjka oraz zaokrąglony kształt, co sprawia, że z jednej strony jest ona łatwa w czyszczeniu, a z drugiej – wygodnie leży w dłoni. Wyróżnia je oryginalny wygląd – wykonane są z matowego szkła w trzech letnich kolorach: turkusowym, miętowym oraz różowym. W zestawie znajdują się dwie zakrętki: bambusowa oraz pull-up z wysuwanym ustnikiem, który umożliwia korzystanie z niej przy użyciu jednej ręki. Do szklanych butelek Waterdrop dołączony jest pokrowiec wykonany z neoprenu, który utrzymuje temperaturę napoju przez dłuższy czas. Materiał ten charakteryzują właściwości izolacyjne, a jego miękka i sprężysta struktura ma dodatkowo funkcję ochronną.
W zestawie butelek z limitowanej edycji znajduje się także łatwy do zamocowania pasek, który umożliwia noszenie butelki na ramieniu lub przewieszenie jej przez ciało, co będzie szczególnie przydatne w czasie uprawiania sportów oraz letnich aktywności na świeżym powietrzu. Jego regulowana długość (85-155 cm) sprawia, że będzie odpowiedni zarówno dla dzieci, jak i dorosłych użytkowników. Zestaw szklanej butelki z neoprenowym pokrowcem, dwiema zakrętkami i paskiem dostępny jest z bezpłatną dostawą na oficjalnej stronie Waterdrop w cenie 140,99 zł.
Trwałość na lata
Waterdrop, którego inwestorem oraz ambasadorem jest wybitny tenisista Novak Djoković, dokłada wszelkich starań, aby ich produkty cechowała trwałość i mogły służyć użytkownikom przez jak najdłuższy czas. Łączy się to z ich ideą walki o ochronę środowiska poprzez eliminację plastiku z naszego otoczenia. Marka wierzy w to, że poprzez codzienne wybory konsumenckie możemy wykluczyć go z naszej przestrzeni, rezygnując z jednorazowych butelek na rzecz tych wielorazowych. Dokładanie własnej cegiełki do ochrony naszej planety poprzez codzienne nawyki nie jest ideą obcą naszym rodakom – z badań wynika, że 84 proc. z nas chodzi na zakupy z własnymi siatkami, a 76 proc. Polaków korzysta z wielorazowych toreb na warzywa i owoce.
Waterdrop® to marka, która powstała w 2016 roku w Austrii, obecnie działa w 11 krajach europejskich, USA, Singapurze oraz Australii. Przyświecają jej dwie idee – picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek. W ofercie waterdrop® znajdują się smakowe, rozpuszczalne w wodzie kapsułki wzbogacone o witaminy i ekstrakty roślinne oraz akcesoria, takie jak butelki, termokubki i dzbanki filtrujące wodę. Marka dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające dobre samopoczucie konsumentów poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów oraz doświadczeń związanych z kwintesencją życia — wodą.
https://waterdrop.pl/
https://www.facebook.com/waterdroppolska/

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Konsument
Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.