NJORD prezentuje jakościowe i przyjazne dla środowiska etui na iPhone'a 15
Nowe designerskie pokrowce są wytrzymałe, ekologiczne i obsługują bezprzewodowe technologie ładowania MagSafe oraz Qi2. Certyfikowana ochrona przed upadkiem z wysokości 2 m to ich największy atut. Dostępne są wersje wykonane ze skóry łososia islandzkiego, zamszu, weluru i – tutaj nowość – plastiku GRS.
- Najnowsze telefony Apple z serii iPhone 15 zostały zaprezentowane w poprzednim tygodniu, a marka NJORD jest już gotowa na tę ofertę od amerykańskiego giganta. Już teraz oferuje bogate portfolio pokrowców, które zmieniają iPhone'a w wytrzymały i elegancki modny dodatek. Chociaż tegoroczne nowości produktowe są cieńsze niż poprzednia generacja, nadal są zgodne z wyśrubowaną specyfikacją wojskową MIL. STD. 810H.
Miłośnicy czystej formy i minimalistycznego designu docenią uproszczenie stylistyczne pokrowców, które zaowocowało usunięciem metalowych elementów. Plakietka z logo i obramowanie chroniące moduł fotograficzny są teraz idealnie dopasowane do koloru zastosowanej łososiowej skóry, weluru lub materiału tekstylnego. Absolutną nowością są pokrowce NJORD Slim Case, wykonane wyłącznie z przetworzonego plastiku GRS z certyfikatem Global Recycle Standard. Jednak nawet one nie zadowalają się prostym wzornictwem, mogąc pochwalić się subtelnymi tylnymi rowkami i przyjemnie miękką powierzchnią, które sprawiają, że są one niezwykle przyjemne w dotyku.
Na pewno dobrą wiadomością jest fakt, że w przeciwieństwie do zeszłorocznych nowości z obsługą MagSafe, zgodnością z nowym standardem ładowania bezprzewodowego Qi2 dysponuje całe portfolio marki NJORD by ELEMENTS, niezależnie od rodzaju materiału: skóry łososia islandzkiego, weluru, zamszu i plastiku GRS.
Bogatsza oferta i nacisk na ekologię
Dzięki nowej gamie pokrowców posiadacze iPhone‘ów mogą cieszyć się jeszcze bardziej przyjaznym dla środowiska podejściem producenta. Podstawą wszystkich okładek jest korpus z tworzywa sztucznego, pochodzącego w 100 proc. z recyklingu z certyfikatem GRS. Opakowanie sprzedażowe spełnia teraz wymogi certyfikatu FSC™, a nawet haczyk do ekspozycji futerałów w sklepach spełnia wymogi GRS.
Rozwijając ten wątek, warto zauważyć, że skóra łososia z serii pokrowców Salmon jest w pełni poddawana recyklingowi. Oznacza to zwyczajnie, że w innym przypadku byłaby odpadem mięsnym. Jednak gdy mowa o pokrowcach NJORD nie została ona zmarnowana. Wykorzystując odnawialne źródła energii, jest ona garbowana, barwiona, a dzięki zaskakującej trwałości może służyć przez wiele lat jako piękny, wyróżniający się materiał.
W tyle za tymi ekologicznymi trendami również nie pozostaje zrównoważony sposób produkcji tkanin. Bo tkaniny Tonal i Just duńskiej firmy Gabriel są wykonane w 98 proc. z poliestru, pochodzącego z recyklingu. Obie tkaniny odznaczają się także certyfikatem EU Ecolable i akredytacją OEKOTEX 100.
Zamszowe pokrowce Sustainable Suede wykonano w 38 proc. z włókien pochodzących z recyklingu. Przede wszystkim zachwycają one miękkością i odpornością na zużycie. Przetrwały testy wytrzymałościowe 150 000 cykli ścierania Martindale (restrykcyjne badania trwałości tkaniny). W efekcie otrzymujemy jedną z najtrwalszych powierzchni tekstylnych, która nie wchodzi w interakcję z wodą i różnego rodzaju olejami. Teraz można cieszyć się świetnym wyglądem i doskonałym wrażeniami przy dotyku jak najdłużej.
Użytkownicy, którzy lubią praktyczność, ale nie chcą iść na kompromis w kwestii stylu i jakości, będą zachwyceni pokrowcami Slim Case. Zostały one wykonane całkowicie z przetworzonego plastiku GRS. Szczególnie interesującym wariantem jest półprzezroczysty model Slim Case Translucent. Pozwala on na uwypuklenie zalet designerskich telefonu, a jednocześnie nie podziela konwencjonalnych wad przezroczystych pokrowców.
Eleganckie kolory i minimalistyczny design
Oprócz miłych dla oka materiałów, nowe obudowy imponują szeroką gamą odcieni, które wprost emanują elegancją. Dopasowanie kształtu, korpusu i detali przebiega w harmonijny sposób i pokazuje precyzję prac rozwojowych nad pokrowcami. Wszystkie osoby śledzące najnowsze trendy modowe przy odrobinie wyobraźni z łatwością dopasują swojego iPhone'a do własnego ulubionego stroju.
Oto warianty kolorystyczne, które właśnie pojawiły się w sprzedaży na polskim rynku:
·Łososiowa skóra: rdzawy, zielony, niebieski i czarny;
·Zamsz: czerwony, oliwkowy, niebieski i czarny;
·Welur: różowy piasek, turkusowy, morski i ciemnoszary;
·Slim Case GRS: półprzezroczysty, różowy, niebieski i ciemnoszary.
Cena i dostępność
Nowa linia etui NJORD by ELEMENTS będzie dostępna w sprzedaży już we wrześniu u wybranych partnerów.
Stylowe obudowy Slim Case wykonane z materiałów GRS, pochodzących w całości z recyklingu, będą dostępne w cenie 139 zł . Miłośnicy mody mogą zaopatrzyć się w tekstylne pokrowce z serii Sustainable Fabric (welur) za 169 zł, a za modele Sustainable Suede (zamsz) zapłacą 189 zł. Prawdziwą wisienką na torcie zdecydowanie będą pokrowce wykonane z islandzkiej skóry łososiowej w sugerowanej cenie detalicznej 239 zł.
O marce Njorð by Elements
Njorð produkuje stylowe i funkcjonalne akcesoria dla urządzeń Apple, wykorzystując najlepsze naturalne materiały oraz stawiając na kunszt rzemieślniczy. Pokrowce wykonane z najwyższej jakości zrównoważonych materiałów, takich jak prawdziwa islandzka skóra łososiowa, ucieleśniają nordycką ideę "Hygge", w której komfort i przytulność harmonijnie przeplatają się poprzez minimalistyczne oraz ponadczasowe projekty.

Nowe smartfony Motorola - edge 40 neo, moto g84 5G oraz moto g54 5G

Nowa motorola moto g14 debiutuje w sieci Plus

Składana motorola razr 40 już dostępna w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Polacy rozwijają platformę do dostarczania terapeutycznych cząsteczek RNA do komórek nowotworowych. To innowacyjne podejście do walki z rakiem
Nie celowanie w konkretny typ komórek nowotworowych, ale blokowanie genów odpowiedzialnych za proces nowotworzenia ma być podstawą działania platformy wykorzystującej technologię krótkich interferujących RNA (siRNA, z ang. small interfering RNA) do walki z nowotworami. Rozwijane przez polską firmę BS Biotechna rozwiązanie ma także umożliwić celowane dostarczanie do organizmu terapii przeciwnowotworowej. Ten projekt uzyskał niedawno dofinansowanie Agencji Badań Medycznych. Jak podkreślają naukowcy, opracowywane rozwiązanie jest innowacyjne, bo można je zastosować do różnych rodzajów raka. Technologia RNA jest uznawana za jedną z potencjalnie najbardziej użytecznych w leczeniu nowotworów i prewencji nawrotów choroby.
Partner serwisu
Handel
Konsumenci w Polsce kupują rocznie 24 tys. t certyfikowanych produktów rybnych. To sposób na wspieranie zrównoważonych połowów

Zdecydowana większość konsumentów w Polsce, bo aż 88 proc., jest zaniepokojona stanem oceanów – pokazało ubiegłoroczne badanie GlobeScan. Jednocześnie 63 proc. wierzy, że jesteśmy w stanie uratować je przed nieodwracalnymi zmianami w ciągu najbliższych 20 lat. Podobny odsetek wskazuje, że mają tutaj znaczenie wybory dotyczące spożywanych ryb i owoców morza. Za tym idzie coraz większa świadomość dotycząca ekocertyfikatów i popularność oznaczonych nimi produktów. W ciągu 10 lat sprzedaż ryb i owoców morza z logo MSC wzrosła 14-krotnie i dziś wynosi ponad 24 tys. t rocznie.
Media i PR
Fake newsy stworzone przez sztuczną inteligencję trudne do rozpoznania. Wydają się internautom bardziej wiarygodne od wiadomości tworzonych przez ludzi

Sztuczna inteligencja jest w stanie coraz lepiej imitować teksty pisane przez ludzi, a nawet tworzyć takie, które są łatwiejsze do zrozumienia – dowodzą naukowcy z Uniwersytetu Zuryskiego. Co istotne odbiorcy nie są w stanie odróżnić informacji tworzonych przez sztuczną inteligencję. Zarówno te prawdziwe, jak i fałszywe wydają im się bardziej wiarygodne niż te pisane przez ludzi. Rodzi to obawy o wykorzystanie sztucznej inteligencji do szerzenia dezinformacji.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.