Komunikaty PR

Niemal połowa Polaków zapomina o spożywaniu wody, a 35 proc. nie lubi jej smaku

2024-03-20  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Światowy Dzień Wody. Nawet ⅓ osób nie lubi jej smaku
Naukowcy z National Institiutes of Health, udowodnili, że odpowiednie nawodnienie wiąże się ze znaczącym zmniejszeniem ryzyka niewydolności serca. W naszym kraju na chorobę tę cierpi nawet około miliona Polaków. Utrzymywanie nawyku picia wystarczającej ilości płynów jest niezwykle ważne dla naszego zdrowia, o czym powinniśmy pamiętać nie tylko w trakcie zbliżającego się Światowego Dnia Wody, obchodzonego corocznie 22 marca.

Wyniki najnowszej ankiety przeprowadzonej przez Waterdrop wskazują, że w wypijaniu odpowiedniej ilości wody Polakom najbardziej przeszkadza zapominanie o tym (47,8 proc.). Ankietowani wskazali również, że 35 proc. z nich nie lubi smaku wody, podczas gdy 9,2 proc. osób twierdzi, że brakuje im na to czasu, a 8 proc. nie ma wyrobionego zdania na ten temat.

Polacy nie piją wystarczającej ilości wody, ale chcą to zmienić
Zgromadzenie Ogólne ONZ ustanowiło Światowy Dzień Wody poprzez rezolucję w 1992 roku. Zgodnie z wytycznymi Europejskiego urzędu do spraw Bezpieczeństwa Żywności, kobiety powinny pić przynajmniej 2 litry wody dziennie, a mężczyźni nawet 2,5 litra. Wyniki badania przeprowadzonego przez Waterdrop ukazują, że nawet 93,7 proc. respondentów zamierza wypijać w tym roku co najmniej 2 litry dziennie. Jednak wcześniejsze badanie pokazało nam, że nie będzie to proste. Tylko 22,2 proc. Polaków pije więcej niż dwie szklanki wody dziennie, a aż 8,5 proc. pije jej zaledwie mniej niż dwie w trakcie doby.

Skuteczne sposoby na nawadnianie się
Polacy uważają, że w spożywaniu większej ilości wody dziennie pomogłoby im posiadanie butelki zawsze przy sobie (38,6 proc.), inny smak wody (32,8 proc.) oraz aplikacja przypominająca o jej piciu (17,7 proc.). Z kolei 8,3 proc. respondentów badania Waterdrop nie ma na ten temat zdania, a 2,7 proc. uważa, że pomogłoby im picie wody o konkretnych, ustalonych godzinach. Dostępne od Waterdrop w limitowanych edycjach: stalowa butelka termiczna Glossy o pojemności 600 ml, w kolorze pastelowej, delikatnej zieleni oraz powracający smak rozpuszczalnych Microdrinków Cola mogą pomóc osobom, które chcą dbać o regularne nawadnianie się poprzez posiadanie butelki z piciem zawsze przy sobie oraz tym, którzy nie lubią smaku wody.

Zrównoważony rozwój
Waterdrop dba o to, aby stać się ekologicznym liderem w branży napojów. Ambasadorem oraz inwestorem marki jest uznany tenisista Novak Djoković. W ubiegłym roku firma podjęła współpracę z Rosie Huntington Whiteley oraz Conchitą Wurst. Waterdrop wierzy w świat bez plastiku i wprowadza butelki wielokrotnego użytku oraz Microdrinki bez dodatku cukru i konserwantów.


Waterdrop® to marka, która powstała w 2016 roku w Austrii, obecnie działa w 11 krajach europejskich, USA, Singapurze oraz Australii. Przyświecają jej dwie idee – picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek. W ofercie waterdrop® znajdują się smakowe, rozpuszczalne w wodzie kapsułki wzbogacone o witaminy i ekstrakty roślinne oraz akcesoria, takie jak butelki, termokubki i dzbanki filtrujące wodę. Marka dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające dobre samopoczucie konsumentów poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów oraz doświadczeń związanych z kwintesencją życia –  wodą.

 

https://waterdrop.pl/

https://www.facebook.com/waterdroppolska/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia „Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol Biuro prasowe
2025-05-23 | 13:00

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Trwa dyskusja nad kwestiami związanymi z gospodarką odpadami opakowaniowymi, w tym nad przyszłym systemem Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta. Cały czas mamy do czynienia
Ekologia Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce
2025-05-22 | 13:30

Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce

Polski System Kaucyjny (PSK) oraz Canpack Recycling podpisały list intencyjny, rozpoczynając strategiczną współpracę na rzecz budowy nowoczesnego, ogólnopolskiego systemu
Ekologia Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej
2025-01-21 | 06:00

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej

Zgodnie z danymi Bloomberg NEF, Amazon jest 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej, Globalny lider e-commerce i jedna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.