Komunikaty PR

Nest Bank laureatem Global Retail Banking Innovation Awards za N!Asystenta

2024-11-26  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
M. Olejnicka
Nest Bank

Wołoska 24
02-675 Warszawa
magdalena.olejnicka|nestbank.pl| |magdalena.olejnicka|nestbank.pl
514 709 175
www.nestbank.pl

Wyróżnienie to podkreśla zaangażowanie banku w rozwój nowoczesnych technologii, które wprowadzają nową jakość w personalizacji doświadczeń klientów. 

Jak podkreśla Janusz Mieloszyk, Pierwszy Wiceprezes Zarządu Nest Banku: Nagroda została przyznana za N!Asystenta – inteligentne rozwiązanie Nest Banku oparte na technologii Gen-AI, które wspiera klientów w codziennym zarządzaniu finansami. Narzędzia AI nie tylko usprawniają korzystanie z usług bankowych, ale także demokratyzują dostęp do nowoczesnych technologii, pomagając klientom lepiej zrozumieć i kontrolować swoje finanse.  

Czym jest N!Asystent?  

N!Asystent to pierwszy w Polsce wirtualny asystent wykorzystujący generatywną sztuczną inteligencję, dostępny w aplikacji mobilnej Nest Banku dla klientów indywidualnych i biznesowych. Ma dostęp do regulaminów, cenników oraz informacji o produktach banku. Rozumie kontekst biznesowy, pomaga analizować przychody i wydatki firmy, a także przygotowuje przydatne podsumowania, także w formie graficznej. Bierze on pod uwagę nie tylko główne konto – ma on też dostęp do wszystkich produktów: pozostałych rachunków, kart, lokat, kredytów, kont i celów oszczędnościowych oraz historii transakcji. Dzięki temu w finalnej analizie można poprosić N!Asystenta o wzięcie pod uwagę dowolnego produktu.   

Global Retail Banking Innovation Awards, organizowane przez The Digital Banker, to międzynarodowy konkurs wyróżniający najlepsze banki i instytucje finansowe na świecie. Jury ocenia innowacyjne podejście, technologiczne wdrożenia oraz dostosowywanie usług do zmieniających się potrzeb klientów. Nest Bank dołączył do grona laureatów, potwierdzając swoją pozycję jako lider innowacji w sektorze bankowym, skupiający się na nowoczesnych, spersonalizowanych rozwiązaniach dla swoich klientów. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nest Bank
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.