Nest Bank laureatem Global Retail Banking Innovation Awards za N!Asystenta
Nest Bank
Wołoska 24
02-675 Warszawa
magdalena.olejnicka|nestbank.pl| |magdalena.olejnicka|nestbank.pl
514 709 175
www.nestbank.pl
Wyróżnienie to podkreśla zaangażowanie banku w rozwój nowoczesnych technologii, które wprowadzają nową jakość w personalizacji doświadczeń klientów.
Jak podkreśla Janusz Mieloszyk, Pierwszy Wiceprezes Zarządu Nest Banku: Nagroda została przyznana za N!Asystenta – inteligentne rozwiązanie Nest Banku oparte na technologii Gen-AI, które wspiera klientów w codziennym zarządzaniu finansami. Narzędzia AI nie tylko usprawniają korzystanie z usług bankowych, ale także demokratyzują dostęp do nowoczesnych technologii, pomagając klientom lepiej zrozumieć i kontrolować swoje finanse.
Czym jest N!Asystent?
N!Asystent to pierwszy w Polsce wirtualny asystent wykorzystujący generatywną sztuczną inteligencję, dostępny w aplikacji mobilnej Nest Banku dla klientów indywidualnych i biznesowych. Ma dostęp do regulaminów, cenników oraz informacji o produktach banku. Rozumie kontekst biznesowy, pomaga analizować przychody i wydatki firmy, a także przygotowuje przydatne podsumowania, także w formie graficznej. Bierze on pod uwagę nie tylko główne konto – ma on też dostęp do wszystkich produktów: pozostałych rachunków, kart, lokat, kredytów, kont i celów oszczędnościowych oraz historii transakcji. Dzięki temu w finalnej analizie można poprosić N!Asystenta o wzięcie pod uwagę dowolnego produktu.
Global Retail Banking Innovation Awards, organizowane przez The Digital Banker, to międzynarodowy konkurs wyróżniający najlepsze banki i instytucje finansowe na świecie. Jury ocenia innowacyjne podejście, technologiczne wdrożenia oraz dostosowywanie usług do zmieniających się potrzeb klientów. Nest Bank dołączył do grona laureatów, potwierdzając swoją pozycję jako lider innowacji w sektorze bankowym, skupiający się na nowoczesnych, spersonalizowanych rozwiązaniach dla swoich klientów.

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin
Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Polityka
Rośnie skala zdarzeń cybernetycznych. Niewiele firm w Polsce ubezpiecza się na wypadek ataku

Częstotliwość zgłaszanych incydentów cybernetycznych w 2024 roku wzrosła o 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej roszczeń dotyczących cyberataków zgłosiły średniej wielkości organizacje i stanowiły one ponad połowę wszystkich zgłoszonych incydentów – wynika z danych „Global 2025 Cyber Risk Report”. Rosnąca skala zagrożeń przekłada się na rozwój globalnego rynku cyberubezpieczeń. W Polsce nie są to jeszcze popularne produkty, ale zainteresowanie ze strony rodzimych firm w ostatnim czasie rośnie.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.