Nawet 150 zł premii za założenie Lokat w Toyota Bank
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank Polska startuje z najnowszą akcją promocyjną „Lokaty z premią”. Klienci którzy posiadają aktywne konto w Banku oraz założą Lokatę Sprint na 200 dni lub Lokatę Plus na 12 miesięcy, mogą otrzymać premię pieniężną w wysokości nawet 150 zł. Z akcji można skorzystać do 9 stycznia 2022 roku.
„Lokaty z premią” to nowa akcja promocyjna Toyota Bank Polska, która wystartowała 23 listopada 2021 roku. Bank regularnie docenia w ten sposób swoich obecnych klientów, do których skierowana jest akcja.
Do akcji mogą przystąpić klienci, którzy posiadają dowolny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Toyota Bank oraz dokonają rejestracji swojego uczestnictwa przy pomocy formularza dostępnego na stronie: https://www.toyotabank.pl/lokaty-z-premia#formularz. Następnie należy założyć wybrane lokaty na kwotę określoną w Regulaminie Akcji. Założenie lokat powinno zwiększyć saldo depozytów posiadanych przez Klienta w Banku. Wysokość premii z tytułu założenia Lokat uzależniona jest od wybranych depozytów.
Klienci którzy założą Lokatę Plus na 12 mc-y na minimum 5 000 zł, mogą otrzymać premię w wysokości 50 zł. Osoby zakładające Lokatę Sprint na 200 dni na min. 10 000 zł, otrzymają 100 zł premii. Z kolei w przypadku założenia dwóch wymienionych wcześniej lokat, można liczyć na premię w wysokości 150 zł. Uzyskanie bonusów pieniężnych wiąże się także z utrzymaniem zwiększonego salda depozytów posiadanych na wszystkich kontach i lokatach w Banku przez okres wskazany w Regulaminie Akcji.
- Budowanie relacji z Klientami, a potem dbanie o nie, jest dla nas kluczowe. Nowa akcja promocyjna to kolejne działanie będące właśnie ukłonem w stronę naszych lojalnych i aktywnych Klientów. Reagując na decyzję RPP dot. stóp procentowych, wprowadziliśmy do oferty nową Lokatę Sprint na 200 dni z oprocentowaniem 1,30%, natomiast teraz startujemy z akcją promocyjną, która pozwoli Klientom na jeszcze większy zysk ze zdeponowanych środków poprzez dodatkową premię pieniężną - mówi Piotr Marszewski, Koordynator ds. Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.
Na dodatkowe profity i udogodnienia mogą liczyć klienci, którzy budują z Toyota Bank aktywną relację, która umożliwia stosunkowo szybki i gwarantowany zysk w postaci odsetek z założonych lokat i dodatkowych premii pieniężnych. Mogą także dodatkowo zwiększać przychody np. korzystając ze stałej promocji „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo”. Pozwala ona kierowcom aut wszystkich marek uzyskać co miesiąc zwrot pieniężny za transakcje paliwowe.
Szczegóły dotyczące Akcji oraz formularz rejestracyjny dostępne są pod adresem:
https://www.toyotabank.pl/lokaty-z-premia
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
Perspektywa wzrostów w faktoringu już w drugim kwartale
Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
Toyota Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.