Komunikaty PR

Naświetlacze Factor LED 4M od Lena Lighting w kopalni Holcim

2024-10-23  |  01:00
Biuro prasowe

Odpowiednio sparametryzowane oświetlenie stanowi jeden z najważniejszych warunków efektywności i bezpieczeństwa pracy w przemyśle wydobywczym. Dlatego do kompleksu Holcim w Dubie trafiły zaawansowane technologicznie naświetlacze Factor LED o wysokiej efektywności świetlnej.

Rosnące potrzeby kopalni dolomitu i zakładu przetwórczego Holcim, związane z poszerzaniem terenu odkrywkowego, stały się wyzwalaczem zakrojonych na szeroką skalę modyfikacji. Jedną z ważnych zmian okazała się wymiana oświetlenia na terenie kompleksu: w miejscu opraw starego typu, pojawiły się nowoczesne, wysoce energooszczędne naświetlacze Factor LED 4M o mocy 868 W, z których każdy generuje imponującą liczbę 114 000 lumenów.

Factor LED 4M spełniają wszystkie restrykcyjne wymagania dotyczące bezpieczeństwa oraz jakości, oferując wysoką efektywność świetlną. Dzięki temu możliwe jest równomierne oświetlenie dużych powierzchni, co ma kluczowe znaczenie dla utrzymania ciągłości pracy, szczególnie w trudnych warunkach.

Unikalna konstrukcja z odlewu aluminium zapewnia odporność na uderzenia, a zastosowanie pasywnego układu chłodzenia umożliwia oddawanie nadmiaru ciepła wytwarzanego podczas pracy naświetlacza. Factor Led może pracować w podwyższonych temperaturach, sięgających nawet 45°C. Łatwy i szybki montaż pozwala natomiast oszczędzić czas. Wystarczy zamocować lekkie, stalowe ramię do konstrukcji nośnej (ściany, słupa), a następnie wpiąć moduły świetlne. Na jednym uchwycie można zainstalować od 1 do 4 modułów.

- Nasze naświetlacze zostały zaprojektowane z myślą o niezawodności i wydajności w każdych warunkach, co jest szczególnie ważne w wymagającym środowisku przemysłowym. Factor LED 4M zapewnia nie tylko doskonałe parametry świetlne, ale również oszczędność energii, co ma bezpośrednie przełożenie na koszty operacyjne. Cieszymy się, że nasze produkty wspierają działalność Kopalni Holcim – mówi Kamil Baran Head of Product Management

Na terenie kopalni Holcim zainstalowano 27 naświetlaczy Factor LED.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS Biuro prasowe
2024-11-20 | 09:30

Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS

SIGNIUS S.A., dostawca zaawansowanych rozwiązań do zdalnego podpisywania dokumentów, nawiązał współpracę z Superpolisą Ubezpieczenia. Dzięki wdrożeniu platformy SIGNIUS
Technologie Zrównoważone oświetlenie przyszłością polskich samorządów
2024-11-19 | 01:00

Zrównoważone oświetlenie przyszłością polskich samorządów

Zrównoważony rozwój oraz cyfryzacja miast to dziś tematy niezwykle istotne w kontekście kryzysu klimatycznego. O gotowych rozwiązaniach, wspierających kreowanie przyjaznej,
Technologie Dyrektywa NIS2 – edukacja firm MŚP kluczem do sukcesu
2024-11-18 | 01:00

Dyrektywa NIS2 – edukacja firm MŚP kluczem do sukcesu

Dyrektywa NIS2 ma zmienić sposób, w jaki organizacje w całej Europie zarządzają swoim cyberbezpieczeństwem. Artykuł przygotowany przez Sharp Europe, wyjaśnia, co dyrektywa NIS2

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.