Naprawy pogwarancyjne od MediaMarkt z nagrodą Debiut Retail 2024 OLX!
OLX, z którym MediaMarkt współpracuje od 2023 roku, jest dla retailera elektroniki użytkowej dodatkowym kanałem dotarcia do klienta, natomiast platforma sprzedażowa zyskuje zgodną z trendami konsumenckimi usługę. Choć jest to debiut usług MediaMarkt na platformie OLX, to usługi te funkcjonują od dawna. Są cenione przez klientów oraz pozytywnie wpływają na środowisko.
- Wyróżnienie od OLX pokazuje, że zrównoważone usługi MediaMarkt są ważne zarówno dla naszych partnerów jak i klientów. Dziękujemy OLX za przyznanie nagrody właśnie naszym naprawom pogwarancyjnym. Odkąd jesteśmy na platformie OLX, usługa cieszy się jeszcze większym zainteresowaniem, co oznacza, że rośnie ekologiczna świadomość klientów, którym tą ofertą wychodzimy naprzeciw. Jestem przekonana, że ten trend się utrzyma - mówi Karolina Fijolek-Gajewska, Dyrektorka Usług w MediaMarkt Polska.
– Rynek re-commerce, którego OLX jest liderem w Polsce, ma swój początek w ekonomii cyrkularnej, w drugim obiegu przedmiotów, w sytuacji, kiedy nadajemy im nowe życie poprzez ich odnowienie, naprawę albo sprzedaż do drugiej ręki. Obecnie, w czasach kiedy coraz bardziej zwracamy uwagę na ekologię i odpowiedzialność społeczną, ten trend ogromnie zyskuje na znaczeniu – mówi Paweł Świderski, dyrektor ds. operacyjnych OLX. - Zaufanie takich marek jak MediaMarkt to dowód, że promując ideę zrównoważonego rozwoju i wspierając biznesy o możliwość rozszerzania swojej oferty o produkty z drugiego obiegu, jako platforma idziemy we właściwym kierunku.
Naprawy pogwarancyjne w MediaMarkt należą do katalogu usług zrównoważonych, na które marka nieustannie kładzie nacisk. Uszkodzony smartfon czy tablet można przynieść do sklepu, drobne sprzęty przekazać kurierowi, a profesjonalny serwis większego AGD – telewizora, lodówki czy pralki – zamówić do domu.
- W MediaMarkt mocno stawiamy na takie usługi. Oprócz napraw pogwarancyjnych, dzięki którym przedłużamy życie produktów, oferujemy odkup używanych urządzeń, możliwość oddania elektroodpadów (nie tylko przy zakupie nowego sprzętu) czy zabezpieczenie ekranu urządzenia przenośnego przed uszkodzeniem specjalną folią. Działania związane z ochroną środowiska są dla nas kluczowe, dlatego cały czas je rozwijamy – mówi Karolina Fijołek-Gajewska.
Nagroda powędrowała do rąk przedstawicieli MediaMarkt – Adama Bałabana, Bartosza Dmowskiego i Roberta Dzwonkiewicza.
Wszystkie produkty i usługi wspierające ochronę środowiska oraz inne działania związane ze zrównoważonym rozwojem, MediaMarkt skupia pod hasłem BetterWay, którego idea jest drogowskazem marki. Produkty oznaczane są w sklepie internetowym zielonym logo.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.