Naładuj błyskawicznie smartfon w aucie dzięki ładowarce samochodowej Hama
Do oferty producenta dołączyła ładowarka, wyposażona w technologie Power Delivery i Qualcomm Quick Charge 3.0. oraz diodę LED. Z telefonem łączy się ją za pomocą wygodnego złącza USB-C.
Niemiecka marka Hama postanowiła rozszerzyć swoje portoflio o kolejny użyteczny gadżet dla kierowców. Jest to ładowarka samochodowa Hama o mocy wyjściowej 20 watów. Może się pochwalić kompaktowymi wymiarami i jest utrzymana w czarnej kolorystyce, pasującej stylistycznie do większości kokpitów aut. Podłącza się ją oczywiście do gniazdka zapalniczki, a o tym czy urządzenie pracuje poinformuje nas zapalająca się lampka LED.
Zasilanie rozładowanego smartfona czy innego urządzenia mobilnego, jak np. tabletu, przebiega szybko (Turbo Fast Charge) i sprawnie dzięki zastosowaniu najnowszych technologii Qualcomm Quick Charge 2.0 i 3.0 oraz Power Delivery. Ta pierwsza w porównaniu do standardowych, starszych rozwiązań pozwala na czterokrotnie szybsze ładowanie urządzeń mobilnych. Natomiast PD gwarantuje bezpieczne pod kątem doboru napięcia i mocy prądu ładowanie urządzenia nawet do 5 razy szybciej. Podłączony sprzęt jest więc automatycznie rozpoznawany i optymalnie zasilany energią. Kolejnym plusem jest również oszczędność akumulatora telefonu i wydłużenie jego żywotności. Mamy pewność ochrony przed przeładowaniem, przepięciem i zwarciem.
Smartfon podłącza się do ładowarki za pomocą wygodnego obustronnego i bardzo dziś popularnego złącza USB-C. Oznacza to koniec obaw o niewłaściwe przyłożenie i wyłamanie wtyku.
Sugerowana cena detaliczna urządzenia to 39,90 zł.
Producent zapewnia 2 lata gwarancji na tę nowość produktową.
Więcej na temat ładowarki samochodowej Hama o mocy 20 W przeczytamy na oficjalnej stronie producenta https://pl.hama.com.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie
Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.