Naładuj błyskawicznie smartfon w aucie dzięki ładowarce samochodowej Hama
Do oferty producenta dołączyła ładowarka, wyposażona w technologie Power Delivery i Qualcomm Quick Charge 3.0. oraz diodę LED. Z telefonem łączy się ją za pomocą wygodnego złącza USB-C.
Niemiecka marka Hama postanowiła rozszerzyć swoje portoflio o kolejny użyteczny gadżet dla kierowców. Jest to ładowarka samochodowa Hama o mocy wyjściowej 20 watów. Może się pochwalić kompaktowymi wymiarami i jest utrzymana w czarnej kolorystyce, pasującej stylistycznie do większości kokpitów aut. Podłącza się ją oczywiście do gniazdka zapalniczki, a o tym czy urządzenie pracuje poinformuje nas zapalająca się lampka LED.
Zasilanie rozładowanego smartfona czy innego urządzenia mobilnego, jak np. tabletu, przebiega szybko (Turbo Fast Charge) i sprawnie dzięki zastosowaniu najnowszych technologii Qualcomm Quick Charge 2.0 i 3.0 oraz Power Delivery. Ta pierwsza w porównaniu do standardowych, starszych rozwiązań pozwala na czterokrotnie szybsze ładowanie urządzeń mobilnych. Natomiast PD gwarantuje bezpieczne pod kątem doboru napięcia i mocy prądu ładowanie urządzenia nawet do 5 razy szybciej. Podłączony sprzęt jest więc automatycznie rozpoznawany i optymalnie zasilany energią. Kolejnym plusem jest również oszczędność akumulatora telefonu i wydłużenie jego żywotności. Mamy pewność ochrony przed przeładowaniem, przepięciem i zwarciem.
Smartfon podłącza się do ładowarki za pomocą wygodnego obustronnego i bardzo dziś popularnego złącza USB-C. Oznacza to koniec obaw o niewłaściwe przyłożenie i wyłamanie wtyku.
Sugerowana cena detaliczna urządzenia to 39,90 zł.
Producent zapewnia 2 lata gwarancji na tę nowość produktową.
Więcej na temat ładowarki samochodowej Hama o mocy 20 W przeczytamy na oficjalnej stronie producenta https://pl.hama.com.
Fresh 'n Rebel Smart Finder. Zmienia reguły gry poszukiwania zgubiony rzeczy
Która niania TrueLife NannyCam najlepiej odpowiada Two
Mikroplastik wpływa na pogodę i obecność metali ciężkich w chmurach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.