Naładuj aż cztery urządzenia jednocześnie z najnowszą stacją ładującą HAMA
W ofercie marki pojawiła się ładowarka sieciowa o mocy 65 W, zaopatrzona w dwa gniazda USB-A i dwa USB-C. Wyposażono ją w najnowsze technologie Qualcomm Quick Charge 3.0 i Power Delivery, znacznie przyspieszające proces zasilania i umożliwiające ładowanie sprzętu różnego rodzaju.
Urządzeń wymagających ładowania przybywa nam w codziennym życiu prywatnym i zawodowym wprost lawinowo, stąd łatwo się w tym gąszczu elektroniki pogubić. Dlatego niemiecki producent HAMA wprowadził do swojego wachlarza produktów stację ładującą z aż czterema wejściami USB – dwoma typu A i dwoma obustronnymi typu C. Teraz dzięki takiemu rozwiązaniu można ładować kilka urządzeń naraz.
Ładowarka sieciowa od firmy HAMA o maksymalnej mocy 65 W została wyposażona w dwie technologie szybkiego ładowania, będące koniecznością jeśli potrzebujemy szybkiego i sprawnego zasilania energią – Qualcomm Quick Charge w wersji 3.0 i Power Delivery. Pierwsza z nich pozwala nawet na czterokrotnie szybsze ładowanie podłączonego urządzenia w porównaniu do tradycyjnych rozwiązań, zaś „przypisana” do złącza USB-C Power Delivery gwarantuje możliwie najszybsze i zarazem w pełni bezpieczne ładowanie dzięki indywidualnemu dopasowaniu natężenia i napięcia prądu.
Ładowarka sieciowa automatycznie rozpoznaje podłączone urządzenie i dopasowuje się do jego potrzeb. Efektem jest oszczędna eksploatacja baterii np. podłączonego smartfona i wydłużenie jej żywotności.
Co więcej, w urządzeniu zastosowano zabezpieczenia przed nadmiernym naładowaniem, przepięciem oraz zwarciem. Nie dopuszczą one do uszkodzenia akumulatora, mogącego skutkować nawet jego wybuchem.
Warto też zwrócić uwagę na przyłącze sieciowe na poziomie 100-240 V, odpowiednie do użytku na całym świecie – w połączeniu z krajowym adapterem. Docelowy kraj podróży nie ma więc znaczenia.
Długość kabla stacji ładującej wynosi 1,2 m. Sprzedawana jest w komplecie z praktyczną podstawką.
Niewiążącą cenę detaliczną tej nowości ustalono na poziomie 149 zł.
Wszystkiego dowiemy się z oficjalnej strony producenta https://hamamobile.pl.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.