Najnowsze smartfony Huawei z serii P40 w atrakcyjnej ofercie w przedsprzedaży!
Od 26 marca do 13 kwietnia najnowsze flagowe smartfony Huawei P40 Pro i P40 można zamówić w przedsprzedaży – do zakupionego w tym okresie telefonu, za 1 zł dodawany będzie smartwatch Huawei Watch GT 2.
Rekomendowana cena smartfona P40 Pro to 4299 zł, a P40 – 2 999 zł. Przy ich zakupie będzie obowiązywać dodatkowa promocja – klienci będą mogli odsprzedać swój stary smartfon lub inne używane urządzenie elektroniczne, do którego wyceny Huawei doliczy dodatkowy bonus: w przypadku P40 Pro w wysokości 1 000 zł, a dla modelu P40 – 500 zł.
Model Huawei P40 Pro+, najpotężniejszy w nowej serii zaprezentowanej dziś premierowo przez markę, pojawi się na polskim rynku w czerwcu.
Aby skorzystać z przedsprzedażowej oferty promocyjnej, nabywca nowego smartfona powinien wykonać następujące czynności:
- aktywować zakupiony telefon w terminie do 20 kwietnia na stronie https://consumer.huawei.com/pl/trade-in (otrzyma wtedy kod promocyjny ważny do 4 maja)
- chcąc odsprzedać używany smartfon lub inne urządzenie elektroniczne:
- wejść na stronę partnera Huawei https://huawei.asgoodasnew.com/pl
- wpisać model sprzedawanego urządzenia
- partner Huawei zweryfikuje czy sprzedawane urządzenie objęte jest promocją i dokona jego wyceny
- zaakceptować wycenę dokonaną przez partnera Huawei i wprowadzić kod promocyjny
- wycena starego urządzenia zostanie powiększona o 1 000 zł (w przypadku zakupu P40 Pro) lub 500 zł (w przypadku zakupu P40)
- kurier odbierze stare urządzenie w dogodnym miejscu i czasie
- po sprawdzeniu stanu odsprzedawanego urządzenia partner wykona przelew na konto wskazane przez biorącego udział w promocji
Szczegóły promocji dostępne są w regulaminie na stronie www.huawei.asgoodasnew.com/pl.
Smartfony P40 Pro i P40 można zamówić w oficjalnym sklepie internetowym Huawei – huawei.pl,
w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia (z powodu stanu epidemii w kraju, centrum handlowe jest obecnie zamknięte). Nowe telefony można też zamówić u operatorów Orange, Plus i Play (w Play tylko model P40 Pro) oraz RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, x-kom, Neonet i Komputronik. Do 13 kwietnia lub do wyczerpania zapasów, klienci, którzy zamówią smartfon Huawei P40 Pro lub P40 otrzymają za 1 zł smartwatch Huawei Watch GT 2. Szczegóły oferty na: https://shop.huawei.com/pl/promo-p40pro.html.
Huawei P40 Pro (wersja 8+256GB) dostępny jest na polskim rynku w trzech wariantach kolorystycznych: perłowym, srebrnym i czarnym. Model Huawei P40 w wersji 8+128GB dostępny jest w trzech kolorach: perłowym, srebrnym i czarnym – tak samo jak model P40 Pro.
Fotografia jutra
Nowe smartfony Huawei z serii P wnoszą jakość fotografii mobilnej na wyższy poziom – umożliwiają wykonanie zdjęć o niespotykanej dotąd liczbie detali, również w słabych warunkach oświetleniowych. Oferują aparat fotograficzny Ultra Vision Leica o rozdzielczości 50 MP z rekordowo dużą matrycą – 1/1,28”, która rejestruje więcej światła niż konkurencyjne urządzenia.
Flagowe modele z serii Huawei P40 wspierane są przez najpotężniejszy procesor Huawei – Kirin 990 5G oraz algorytmy sztucznej inteligencji. Nowe telefony ustanawiają też rekord w zakresie zoomu – model P40 Pro oferuje 50-krotny zoom cyfrowy.
Model Huawei P40 Pro+, najpotężniejszy w nowej serii, będzie dostępny na polskim rynku w czerwcu.
Wiosenna promocja ZTE – smartfony od 249 zł
SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli AI
Universal Robots wprowadza płynną integrację ze sterownikami PLC Siemens
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.