Mr. Tom – mocno orzechowy baton w ofercie Wawel
Mr. Tom – mocno orzechowy baton w ofercie Wawel
Mr. Tom to nowość w ofercie firmy Wawel. Wyróżnia się wysoką zawartością pełnych orzechów arachidowych - aż 62% - oblanych aromatycznym karmelem. To propozycja dla miłośników słodyczy o intensywnym smaku i wyrazistej strukturze. Produkt cechuje prosty skład i wysoka zawartość białka.
Mr. Tom to poręczna, 40 g porcja słodyczy idealna zarówno na wycieczkę, jak i jako słodka przekąska w czasie pracy. Baton ten w szczególności przypadnie do gustu fanom mocno orzechowych smaków - składa się aż w 62% z prażonych orzeszków ziemnych połączonych słodkim karmelem. Ta nieskomplikowana receptura przekłada się na charakterystyczny smak i nadaje wyjątkową chrupkość. Energetyczna, bogata w białko i błonnik przekąska doskonale łączy swoją długą tradycję z oczekiwaniami współczesnych konsumentów i dynamicznym tempem ich życia.
Mr. Tom dostępny jest na 15 europejskich rynkach, m.in. we Francji, Wielkiej Brytanii, Holandii i Włoszech, dostępny jest już w sklepach firmowych Wawel i w serwisie slodkiwawel.pl. Dostępność produktu poszerzana jest w kolejnych punktach sprzedaży.
Rekomendowana cena detaliczna produktu wynosi 2,49 zł. Sprzedaż produktu wspierać będą aktywności skierowane bezpośrednio do sklepów oraz działania digital adresowane do konsumentów.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.