Mr. Tom – mocno orzechowy baton w ofercie Wawel
Mr. Tom – mocno orzechowy baton w ofercie Wawel
Mr. Tom to nowość w ofercie firmy Wawel. Wyróżnia się wysoką zawartością pełnych orzechów arachidowych - aż 62% - oblanych aromatycznym karmelem. To propozycja dla miłośników słodyczy o intensywnym smaku i wyrazistej strukturze. Produkt cechuje prosty skład i wysoka zawartość białka.
Mr. Tom to poręczna, 40 g porcja słodyczy idealna zarówno na wycieczkę, jak i jako słodka przekąska w czasie pracy. Baton ten w szczególności przypadnie do gustu fanom mocno orzechowych smaków - składa się aż w 62% z prażonych orzeszków ziemnych połączonych słodkim karmelem. Ta nieskomplikowana receptura przekłada się na charakterystyczny smak i nadaje wyjątkową chrupkość. Energetyczna, bogata w białko i błonnik przekąska doskonale łączy swoją długą tradycję z oczekiwaniami współczesnych konsumentów i dynamicznym tempem ich życia.
Mr. Tom dostępny jest na 15 europejskich rynkach, m.in. we Francji, Wielkiej Brytanii, Holandii i Włoszech, dostępny jest już w sklepach firmowych Wawel i w serwisie slodkiwawel.pl. Dostępność produktu poszerzana jest w kolejnych punktach sprzedaży.
Rekomendowana cena detaliczna produktu wynosi 2,49 zł. Sprzedaż produktu wspierać będą aktywności skierowane bezpośrednio do sklepów oraz działania digital adresowane do konsumentów.
DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.