Komunikaty PR

Nowa rodzina olejów Shell Helix z API SN Plus

2019-12-13  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Piętka
ConTrust Communication

ul. 1 Sierpnia 6A
02-134 Warszawa
r.pietka|contrust.pl| |r.pietka|contrust.pl
530 424 444
contrust.pl/
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

Shell wprowadził do oferty rodzinę syntetycznych olejów silnikowych do samochodów osobowych Shell Helix z oznaczeniem SN Plus. To jedne z pierwszych środków smarnych dostępnych na polskim rynku, które spełniają rygorystyczne wymogi normy API SN Plus, najwyższego międzynarodowego standardu potwierdzającego jakość olejów silnikowych.

Z myślą o ochronie turbodoładowanych silników o wysokiej wydajności American Petroleum Institute (API) oraz Auto Original Equipment Manufacturers (OEM) wprowadziły zaawansowaną specyfikację oleju silnikowego do samochodów osobowych i zdefiniowały normę API SN Plus. Celem wdrożenia tej normy było wsparcie nowej generacji energooszczędnych, niskoemisyjnych silników z turbodoładowaniem, przy jednoczesnym zapewnieniu stałej ochrony i najwyższych osiągów.

Oleje silnikowe Shell Helix API SN Plus zostały zaprojektowane, aby zapewniać silnikom z turbodoładowaniem ochronę przed uszkodzeniami wywołanymi przedwczesnym zapłonem przy niskich prędkościach obrotowych (LSPI – ang. low-speed pre-ignition), tzw.  spalaniem super stukowym w silniku, które może prowadzić do zepsucia świec zapłonowych, pęknięcia tłoków, a nawet awarii silnika.

Oleje silnikowe oznaczone API SN Plus stopniowo zastąpią dostępne w ofercie oleje z oznaczeniem API SN. W niezależnych testach oleje Shell Helix API SN Plus przekraczają wymogi poprzedniej normy branżowej nawet o 65%. To jasny sygnał dla kierowców, że produkty Shell Helix należycie chronią silnik ich auta i pozwalają na wykorzystanie pełnej mocy jednostki napędowej – powiedziała Justyna Goraj, Specjalista do spraw Marketingu B2C w Shell Polska.

Technologia Shell PurePlus

Shell wciąż ustanawia nowe standardy jakości i stale doskonali rozwiązania technologiczne w każdej grupie produktów. Najwyższej jakości w pełni syntetyczne oleje silnikowe Shell Helix, produkowane są na bazie unikalnej Technologii Shell PurePlus. Jest to opracowany przez Shell przełomowy proces, który umożliwia uzyskiwanie z gazu ziemnego krystalicznie czystego oleju bazowego, niezawierającego praktycznie żadnych zanieczyszczeń obecnych w ropie naftowej. Produkty wytwarzane w tej technologii pomagają zachować optymalną czystość silnika, zbliżoną do fabrycznej, a także doskonałą stabilność lepkości w wysokich temperaturach pracy. Odpowiednie dodatki oraz zastosowanie Technologii Aktywnego Oczyszczania wspierają zabezpieczenie silnika i jego elementów.

Stale podnosimy jakość produktów Shell Helix, wykorzystując rozwiązania i technologie, które wyznaczają nowe standardy. Oleje Shell muszą odpowiadać na potrzeby silników skonstruowanych według idei downsizingu, zapewniać optymalny poziom ochrony
oraz najwyższe osiągi wykraczające poza standardy przyjęte w branży
– powiedział Robert Gałkowski, ekspert techniczny Shell Polska.

Oleje Shell Helix zapewniają oczyszczanie i ochronę silnika, zwiększają jego wydajność oraz wydłużają czas eksploatacji. Posiadają aprobaty liczących się producentów samochodów, m.in.: BMW, Chrysler, Ducati, Ferrari, Fiat, MB, Porsche, Renault, VW.

Oferta olejów Shell Helix z API SN Plus

Shell Helix oferuje pełną gamę syntetycznych olejów silnikowych dla samochodów osobowych spełniających normę API SN Plus, o najwyższych parametrach, opracowanych po to, aby sprostać wymaganiom współczesnej motoryzacji.

Oleje Shell Helix w specyfikacji API SN Plus:

  • Shell Helix HX5: 15W-40
  • Shell Helix HX6: 10W-40
  • Shell Helix HX7: 5W-40, 10W-40
  • Shell Helix HX8: 5W-40,
  • Shell Helix Ultra: 0W-40, 5W-40
  • Shell Helix Ultra SN Plus: 0W-20
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Tak zmieniały się systemy bezpieczeństwa w samochodach Toyoty i Lexusa Biuro prasowe
2020-07-08 | 16:00

Tak zmieniały się systemy bezpieczeństwa w samochodach Toyoty i Lexusa

Toyota i Lexus kojarzą się nie tylko z niezawodnością, ale również z bezpieczeństwem. Obie marki przez lata wypracowały szereg innowacyjnych rozwiązań, które zapewniły im
Motoryzacja Ford wybiera TomTom Global Traffic Service dla nowej generacji systemu SYNC
2020-07-02 | 12:00

Ford wybiera TomTom Global Traffic Service dla nowej generacji systemu SYNC

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, podpisał wieloletnią, globalną umowę, w ramach której dostarczy usługę trafficową w czasie rzeczywistym do systemu
Motoryzacja Współpraca TomTom i Delphi Technologies
2020-06-18 | 21:30

Współpraca TomTom i Delphi Technologies

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji oraz Delphi Technologies PLC (DLPH), pionier w zakresie technologii napędowych, ogłosiły wyniki wspólnych testów

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Internet

W czasie pandemii liczba ataków DDoS wzrosła o ponad 500 proc. Cyberprzestępcy wzięli na celownik zarówno wielkie korporacje, jak i małe firmy [DEPESZA]

Pandemia koronawirusa zwiększyła aktywność cyberprzestępców. Specjaliści ds. cyberbezpieczeństwa zanotowali nie tylko wzmożoną aktywność przestępców wymierzoną w użytkowników świadczących pracę zdalną, na celowniku znalazła się także infrastruktura sieciowa dużych i małych firm. Z analiz przeprowadzonych przez ekspertów Nexusguard Research wynika, że w pierwszym kwartale liczba ataków DDoS wzrosła o  278 proc. względem analogicznego okresu w roku ubiegłym i aż o 542 proc. w porównaniu do czwartego kwartału 2019 roku.

Robotyka i SI

Ekspert rynku: Polacy powinni skupić się na tworzeniu oprogramowania i aplikacji dla dronów, a nie samych maszyn

Drony sprawdzają infrastrukturę, badają place budowy, pomagają ratownikom, monitorują populacje dzikiej przyrody i analizują parkingi. Od szybkich dostaw w godzinach szczytu do skanowania nieosiągalnej bazy wojskowej – okazują się niezwykle przydatne w miejscach, do których człowiek nie może dotrzeć. Do tego potrzebują jednak coraz bardziej zaawansowanych technologii.  – Drony to nie lotnictwo, drony to Przemysł 4.0, informatyka. I w tym kierunku powinna pójść Polska – przekonuje Sławomir Kosieliński, prezes Fundacji Instytut Mikromakro.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.