Komunikaty PR

Motorola przedstawia Moto Unplugged

2023-11-07  |  11:00
Biuro prasowe

7 listopada 2023 r. - Motorola wprowadziła Moto Unplugged - nowe, innowacyjne oprogramowanie, które pozwala zachować równowagę pomiędzy technologią, a otaczającym nas światem. Dzięki niemu można korzystać ze smartfona w zdrowszy i bardziej przemyślany sposób, ograniczając aktywność w aplikacjach, które najbardziej nas rozpraszają oraz pożerają czas.

Smartfony zapewniają nam łączność ze światem, rodziną oraz znajomymi. Jednak czasami zapominamy o tym, co dla nas ważne i za bardzo pozwalamy się pochłonąć rozrywce lub za mocno angażujemy się w cyfrowe interakcje. W ostatnich latach Motorola zaobserwowała wzrost liczby osób, szczególnie wśród najmłodszych użytkowników smartfonów, które chciałyby się odłączyć i korzystać z posiadanych urządzeń w bardziej wyważony, spersonalizowany oraz zapewniający cyfrową równowagę sposób.

Z myślą o tym trendzie Motorola zaprojektowała aplikację Moto Unplugged, które pozwala odpocząć od tego co najbardziej rozprasza w smartfonach. Moto Unplugged to możliwość „wyciągnięcia wtyczki” – pozwala użytkownikowi na zrobienie cyfrowej przerwy. Dzięki temu, nie ma potrzeby odkładania smartfona do szuflady, czy wyłączania go. Wystarczy skonfigurować urządzenie i dopasować ustawienia do swoich indywidualnych potrzeb.

Moto Unplugged oferuje specjalny tryb pozwalający każdemu posiadaczowi smartfona Motorola określić czas, w którym chce ograniczyć dostęp do najbardziej rozpraszających aplikacji. Użytkownik może wybrać dozwolone aplikacje oraz powiadomienia, a także ustawić hasło do zakończenia sesji Unplugged. Następnie określa ramy czasowe i rozpoczyna cyfrową przerwę.

Oprogramowanie Moto Unplugged pozwala uniknąć rozpraszania uwagi w godzinach pracy, przykładowo dając użytkownikowi dostęp wyłącznie do skrzynki pocztowej lub Microsoft Teams. Osobom, które chcą zachować cyfrową równowagę również w czasie wolnym, Moto Unplugged pozwala na ograniczenie dostępu do mediów społecznościowych oraz komunikatorów. Aplikacje są tymczasowo blokowane, ale zawsze istnieje możliwość przerwania sesji jeśli pojawi się pilna potrzeba.

Dzięki wykorzystaniu Moto Unplugged  posiadacz  smartfona Motorola może lepiej zarządzać czasem, w którym korzysta z urządzenia. Pozwala to w skupieniu się na pracy oraz w zachowaniu cyfrowej równowagi w życiu prywatnym. Moto Unplugged daje możliwość zrelaksowania się i spędzenia czasu z przyjaciółmi oraz rodziną, ale jednocześnie nie odcina nikogo od kluczowego w naszych czasach narzędzia komunikacji, jakim jest smartfon.

Aplikacja Moto Unplugged jest już dostępna w najnowszej wersji oprogramowania systemowego dla flagowego modelu motorola razr 40 ultra. W przyszłości zostanie wprowadzona do kolejnych smartfonów firmy Motorola. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telefony Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Telefony Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
Telefony Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów
2025-03-26 | 10:30

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Kary na kwotę niemal ćwierć miliarda złotych od UOKiK dla firm telekomunikacyjnych w latach 2020-2024 za naruszenie praw konsumentów – między innymi za wprowadzenie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.