Motorola moto e15. Pojemna bateria i niezawodność za jedyne 399 złotych
Warszawa, 16 grudnia 2024 r.: Motorola moto e15 to najnowszy podstawowy model smartfona w ofercie producenta - prosty w obsłudze, solidny, wyposażony w pojemną baterię i głośniki stereo.
Seria moto e to urządzenia przeznaczone dla osób, które nie potrzebują smartfonów o potężnej specyfikacji z topowymi możliwościami fotograficznymi, a głównym kryterium wyboru jest dla nich korzystna cena. Najnowsza motorola moto e15 ma wszystko co powinien mieć tego typu smartfon. Znajdziemy tu wytrzymałą konstrukcję certyfikowaną IP54 (odporność na zachlapania), czytelny ekran 6,67” HD+ (odświeżanie 90 Hz, szkło Gorilla Glass 3) oraz pojemną baterię 5200 mAh z 18 W ładowaniem.
Smartfon napędzany jest procesorem MediaTek Helio G81 Extreme z 2 GB pamięci RAM (z funkcją RAM Boost i możliwością jej rozszerzenia do 6 GB) oraz 64 GB pamięci na dane. Pamięć wewnętrzną można rozbudować korzystając z karty pamięci microSD. Nie zabrakło głośników stereo Dolby Atmos, złącza mini jack oraz obsługi dual SIM (2x nanoSIM). Za możliwości fotograficzne odpowiada główny moduł aparatu z sensorem 32 Mpx oraz przedni aparat 8 Mpx – co jest znaczącym usprawnieniem w stosunku do modelu moto e14. Pojawiło się także wsparcie dla nowszego, bardziej energooszczędnego standardu komunikacji Bluetooth 5.4.
Motorola moto e15 korzysta z Androida 14 (Go edition) z lekką oraz funkcjonalną nakładką Hello UX wspierającą m.in. popularne gesty moto.
Cena i dostępność moto e15 w Polsce
Smartfon moto e15 (2/64 GB) dostępny będzie w Polsce w dwóch wersjach kolorystycznych: niebieskiej oraz lawendowej. Do sprzedaży trafi w styczniu, w rekomendowanej cenie detalicznej 399 złotych. Pojawi się w ofercie najpopularniejszych sklepów z elektroniką: RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, x-kom, Komputronik oraz Neonet.
Dodatkowe informacje dla mediów:
- Oficjalna strona marki Motorola: https://www.motorola.com/pl/
realme GT 7 Pro znów dostępne w Polsce
Nowa generacja niedrogich smartfonów Motorola
Motorola uruchamia otwarty program beta testów moto ai. Dostępny także w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Handel
Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić
65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.