Motorola moto e15. Pojemna bateria i niezawodność za jedyne 399 złotych
Warszawa, 16 grudnia 2024 r.: Motorola moto e15 to najnowszy podstawowy model smartfona w ofercie producenta - prosty w obsłudze, solidny, wyposażony w pojemną baterię i głośniki stereo.
Seria moto e to urządzenia przeznaczone dla osób, które nie potrzebują smartfonów o potężnej specyfikacji z topowymi możliwościami fotograficznymi, a głównym kryterium wyboru jest dla nich korzystna cena. Najnowsza motorola moto e15 ma wszystko co powinien mieć tego typu smartfon. Znajdziemy tu wytrzymałą konstrukcję certyfikowaną IP54 (odporność na zachlapania), czytelny ekran 6,67” HD+ (odświeżanie 90 Hz, szkło Gorilla Glass 3) oraz pojemną baterię 5200 mAh z 18 W ładowaniem.
Smartfon napędzany jest procesorem MediaTek Helio G81 Extreme z 2 GB pamięci RAM (z funkcją RAM Boost i możliwością jej rozszerzenia do 6 GB) oraz 64 GB pamięci na dane. Pamięć wewnętrzną można rozbudować korzystając z karty pamięci microSD. Nie zabrakło głośników stereo Dolby Atmos, złącza mini jack oraz obsługi dual SIM (2x nanoSIM). Za możliwości fotograficzne odpowiada główny moduł aparatu z sensorem 32 Mpx oraz przedni aparat 8 Mpx – co jest znaczącym usprawnieniem w stosunku do modelu moto e14. Pojawiło się także wsparcie dla nowszego, bardziej energooszczędnego standardu komunikacji Bluetooth 5.4.
Motorola moto e15 korzysta z Androida 14 (Go edition) z lekką oraz funkcjonalną nakładką Hello UX wspierającą m.in. popularne gesty moto.
Cena i dostępność moto e15 w Polsce
Smartfon moto e15 (2/64 GB) dostępny będzie w Polsce w dwóch wersjach kolorystycznych: niebieskiej oraz lawendowej. Do sprzedaży trafi w styczniu, w rekomendowanej cenie detalicznej 399 złotych. Pojawi się w ofercie najpopularniejszych sklepów z elektroniką: RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, x-kom, Komputronik oraz Neonet.
Dodatkowe informacje dla mediów:
- Oficjalna strona marki Motorola: https://www.motorola.com/pl/

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

realme GT 7 Pro znów dostępne w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Rośnie zainteresowanie białymi rybami jak dorsz czy mintaj. W Polsce zaledwie 5–10 proc. sprzedaży pochodzi ze zrównoważonych połowów
ONZ podaje, że ponad 37 proc. światowych zasobów ryb jest poławianych w sposób niezrównoważony, czyli zagrażający środowisku i populacjom morskim. Przeciwdziałanie przełowieniu jest o tyle istotne, że ryby i owoce morza stanowią ważne źródło białka dla ponad 3 mld ludzi na świecie. W Polsce dużym zainteresowaniem cieszą się białe ryby jak mintaj czy dorsz. Choć trzy czwarte poławianych białych ryb pochodzi z certyfikowanych rybołówstw, to produkty MSC stanowią obecnie zaledwie 5–10 proc. wszystkich produktów z białych ryb dostępnych na polskim rynku.
Transport
Zakup używanego samochodu może być stresujący. Mimo profesjonalizacji rynku wciąż zdarzają się oszustwa

Zakup używanego samochodu zwykle wiąże się z wydatkiem rzędu kilkudziesięciu tysięcy złotych, a coraz częściej transakcje na rynku wtórnym przekraczają sto tysięcy. Wielu nabywców przyznaje, że zakup auta z drugiej ręki często oznacza stres. Martwi ich przede wszystkim stan pojazdu oraz jego ukryte wady, które mogą się wiązać z wysokimi kosztami napraw. Mimo profesjonalizacji tego rynku i dostępnych narzędzi weryfikacji wciąż można dać się oszukać.
Konsument
Co roku ubywa na świecie około 10 mln hektarów lasów. Walka z wylesianiem i degradacją lasów jest koniecznością

Degradacja lasów i wylesianie stanowi jeden z ważniejszych czynników przyspieszających negatywne skutki zmian klimatycznych. Powstrzymanie tego procesu i regeneracja ekosystemów leśnych to jedne z najskuteczniejszych sposobów ograniczenia emisji CO2. Niezbędne są więc rozwiązania systemowe, które powstrzymają wylesienie, jak rozporządzenie EUDR czy certyfikacja gospodarki leśnej, która potwierdza najwyższe standardy w tym zakresie.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.