„Moments” – jak zangażowanie klienta przekuć w dodatkowe zyski
Moments, autorskie rozwiązanie IT od Infobip wprowadzone na rynek we wrzesniu, w ramach jednej platformy integruje i automatyzuje komunikację z klientem poprzez kanały takie jak WhatsAPP, Viber, Facebook Messenger, ale też e-mail, SMS, push mobilny czy RCS. Zdaniem Infobip, zmiany które zachodzą obecnie w biznesie w postaci postępującej cyfryzacji i coraz większego zaangażowania w handel e-commerce, wywierają na firmy presję w kierunku szybkiego rozwoju kanałów komunikacji z klientami. Pandemia i obowiązki izolacji, które są zjawiskami globalnymi, jeszcze bardziej wzmocniły ten trend – a wiele z kanałów online nierzadko stało się pierwszym frontem w zakresie sprzedaży czy obsługi klienta.
„W dobie wracających ograniczeń spowodowanych wzrostem zakażeń na koronawirusa kanał e-commerce znowu staje się enklawą dla handlu. Rozwijał się on intensywnie już od dłuższego czasu, ponieważ zmieniają się również nawyki klientów. Wraz z postępującą cyfryzacją obejmujacą nie tylko biznes, ale i codzienne życie powinny się również zmieniać priorytety komunikacyjne firm. Obecnie, w niezwykle konkurencyjnym środowisku biznesowym ponadprzeciętne efekty wymagają często konieczności zrozumienia preferencji i potrzeb klienta w o wiele większym wymiarze niż wcześniej. A klient , który ma możliwość konsultacji z lekarzem za pomocą WhatsApp, może zechcieć również za pomocą tego kanału kupić buty, złożyć reklamację czy odnowić polisę ubezpieczeniową. Firmy, które w porę dostrzegły tę zmianę, w specyficznych sytuacjach takich jak lockdown i ekspansja wirusa zyskują podwójnie, bo nie dość, że potrafią zapewnić ciągłość komunikacji z klientem nawet w warunkach izolacji, to jeszcze są w stanie w ten sposób realizować część swoich statutowych procesów takich jak chociażby sprzedaż. W tak wymagających czasach jak obecne jest to istotna przewaga konkurencyjna” – mówi Robert Włodarski, Senior Sales Manager z Infobip.
Za sprawą autorskiego rozwiązania od Infobip wszelkie kampanie marketingowe mogą być realizowane na dużą skalę, analizowane i na bieżąco modyfikowane jeśli zachodzi taka potrzeba. „Moments” daje też firmie możliwość natychmiastowej reakcji na działania klientów związane z marką, a także, dzięki zaimplementowanym testom A/B, weryfikacji, które komunikaty i kanały najbardziej angażują jej klientów.
Rozbudowane narzędzia analityczne pozwalają agregować dane otrzymywane z wielu źródeł i tworzyć dzięki temu bogatsze profile klientów. Dzięki zintegrowaniu w obrębie jednej platformy najpopularniejszych kanałów komunikacyjnych na świecie, marki mogą za pomocą spersonalizowanych treści trafiać do różnych grup odbiorców. Infobip zauważa, że klienci w coraz większym stopniu, widząc dużą aktywność reklamową poszczególnych marek w sieci, zakładają, że mogą skontaktować się z firmą w pełni zdalnie. „Moments” to rozwiązanie pozwalające wykorzystać to zjawisko, przy jednoczesnym zachowaniu efektywnego przechodzeniu między różnorodnymi kanałami.
***
O firmie Infobip
Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 60 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.
www.infobip.com
Smartfony na komunię w promocyjnych cenach
Oficjalna premiera nowych smartfonów z serii realme 12 5G już 14 maja
Premiera dwóch power packów Hama Colour 10 i 20
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł
Projekt budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej nabiera tempa. Ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej inwestycji
W maju ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Pierwszy etap badań zakończy się w tym roku, a wyniki zostaną wykorzystane w trwającym procesie projektowania elektrowni przez konsorcjum Westinghouse i Bechtel. – Chcemy dobrze poznać strukturę gruntu, na którym posadowiona będzie elektrownia. Dzięki temu będziemy mogli dopracować sam projekt elektrowni z perspektywy bezpieczeństwa – podkreśla Leszek Hołda, prezes Bechtel Polska.
Farmacja
Wykorzystanie technologii znacznie skraca prace nad nowymi lekami. Sektor biotechnologiczny nadrabia zaległości i mocno inwestuje w innowacje
Z kilku miesięcy do kilku dni udaje się skrócić czas potrzebny na opracowywanie nowych leków peptydowych dzięki zaangażowaniu algorytmów w proces typowania cząsteczek. W pracach nad potencjalnymi terapiami, zwłaszcza na etapie przedklinicznym, szczególnie dobrze sprawdzają się cyfrowe bliźniaki, czyli modele struktur żywych organizmów wiernie odtworzone w wirtualnym świecie. W ocenie ekspertów sektor biotechnologiczny wciąż nie jest zaawansowany we wdrażaniu nowych technologii i automatyzacji, ale dynamicznie nadrabia zapóźnienia.
Handel
Francuskie firmy z potężnym wkładem w polską gospodarkę. Reinwestują tu połowę wypracowywanych zysków i zatrudniają prawie 230 tys. osób
Polska jest dziś dla Francji kluczowym partnerem gospodarczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Na naszym rynku francuskie firmy ulokowały blisko połowę wszystkich swoich inwestycji w regionie CEE – obecnie działa ich tu 1,2 tys., tworzą łącznie 227 tys. bezpośrednich miejsc pracy i co najmniej drugie tyle pośrednich, u swoich dostawców i partnerów. Skumulowana wartość bezpośrednich inwestycji francuskich firm w Polsce wyniosła dotąd 108 mld zł. Szybko jednak rośnie, ponieważ przedsiębiorstwa znad Sekwany reinwestują 50 proc. wypracowanych przez siebie zysków, głównie w automatyzację i innowacje środowiskowe – wynika z nowego raportu, opublikowanego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą we współpracy z Instytutem Debaty Eksperckiej i Analiz Quant Tank.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.