Komunikaty PR

„Moments” – jak zangażowanie klienta przekuć w dodatkowe zyski

2020-11-29  |  11:00

Moments, autorskie rozwiązanie IT od Infobip wprowadzone na rynek we wrzesniu, w ramach jednej platformy integruje i automatyzuje komunikację z klientem poprzez kanały takie jak WhatsAPP, Viber, Facebook Messenger, ale też e-mail, SMS, push mobilny czy RCS. Zdaniem Infobip, zmiany które zachodzą obecnie w biznesie w postaci postępującej cyfryzacji i coraz większego zaangażowania w handel e-commerce, wywierają na firmy presję w kierunku szybkiego rozwoju kanałów komunikacji z klientami. Pandemia i obowiązki izolacji, które są zjawiskami globalnymi, jeszcze bardziej wzmocniły ten trend – a wiele z kanałów online nierzadko stało się pierwszym frontem w zakresie sprzedaży czy obsługi klienta.

„W dobie wracających ograniczeń spowodowanych wzrostem zakażeń na koronawirusa kanał e-commerce znowu staje się enklawą dla handlu. Rozwijał się on intensywnie już od dłuższego czasu, ponieważ zmieniają się również nawyki klientów. Wraz z postępującą cyfryzacją obejmujacą nie tylko biznes, ale i codzienne życie powinny się również zmieniać priorytety komunikacyjne firm. Obecnie, w niezwykle konkurencyjnym środowisku biznesowym ponadprzeciętne efekty wymagają często konieczności zrozumienia preferencji i potrzeb klienta w o wiele większym wymiarze niż wcześniej. A klient , który ma możliwość  konsultacji z lekarzem za pomocą WhatsApp, może zechcieć również za pomocą tego kanału kupić buty, złożyć reklamację czy odnowić polisę ubezpieczeniową. Firmy, które w porę dostrzegły tę zmianę, w specyficznych sytuacjach takich jak lockdown i ekspansja wirusa zyskują podwójnie, bo nie dość, że potrafią zapewnić ciągłość komunikacji z klientem nawet w warunkach izolacji, to jeszcze są w stanie w ten sposób realizować część swoich statutowych procesów takich jak chociażby sprzedaż. W tak wymagających czasach jak obecne jest to istotna przewaga konkurencyjna” – mówi Robert Włodarski, Senior Sales Manager  z Infobip.

Za sprawą autorskiego rozwiązania od Infobip wszelkie kampanie marketingowe mogą być realizowane na dużą skalę, analizowane i na bieżąco modyfikowane jeśli zachodzi taka potrzeba. „Moments” daje też firmie możliwość natychmiastowej reakcji na działania klientów związane z marką, a także, dzięki zaimplementowanym testom A/B, weryfikacji, które komunikaty i kanały najbardziej angażują jej klientów.

Rozbudowane narzędzia analityczne pozwalają agregować dane otrzymywane z wielu źródeł i tworzyć dzięki temu bogatsze profile klientów. Dzięki zintegrowaniu w obrębie jednej platformy najpopularniejszych kanałów komunikacyjnych na świecie, marki mogą za pomocą spersonalizowanych treści trafiać do różnych grup odbiorców. Infobip zauważa, że klienci w coraz większym stopniu, widząc dużą aktywność reklamową poszczególnych marek w sieci, zakładają, że mogą skontaktować się z firmą w pełni zdalnie. „Moments” to rozwiązanie pozwalające wykorzystać to zjawisko, przy jednoczesnym zachowaniu  efektywnego przechodzeniu między różnorodnymi kanałami.

***

O firmie Infobip

Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 60 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.

www.infobip.com

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telefony iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Telefony DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Telefony realme GT 7 Pro znów dostępne w Polsce
2024-12-30 | 12:00

realme GT 7 Pro znów dostępne w Polsce

realme GT 7 Pro znów dostępny w Polsce – do sklepów trafiła uzupełniająca dostawa produktu po chwilowej ograniczonej dostępności na rynku związanej z ogromnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Rośnie zainteresowanie białymi rybami jak dorsz czy mintaj. W Polsce zaledwie 5–10 proc. sprzedaży pochodzi ze zrównoważonych połowów

ONZ podaje, że ponad 37 proc. światowych zasobów ryb jest poławianych w sposób niezrównoważony, czyli zagrażający środowisku i populacjom morskim. Przeciwdziałanie przełowieniu jest o tyle istotne, że ryby i owoce morza stanowią ważne źródło białka dla ponad 3 mld ludzi na świecie. W Polsce dużym zainteresowaniem cieszą się białe ryby jak mintaj czy dorsz. Choć trzy czwarte poławianych białych ryb pochodzi z certyfikowanych rybołówstw, to produkty MSC stanowią obecnie zaledwie 5–10 proc. wszystkich produktów z białych ryb dostępnych na polskim rynku.

Transport

Zakup używanego samochodu może być stresujący. Mimo profesjonalizacji rynku wciąż zdarzają się oszustwa

Zakup używanego samochodu zwykle wiąże się z wydatkiem rzędu kilkudziesięciu tysięcy złotych, a coraz częściej transakcje na rynku wtórnym przekraczają sto tysięcy. Wielu nabywców przyznaje, że zakup auta z drugiej ręki często oznacza stres. Martwi ich przede wszystkim stan pojazdu oraz jego ukryte wady, które mogą się wiązać z wysokimi kosztami napraw. Mimo profesjonalizacji tego rynku i dostępnych narzędzi weryfikacji wciąż można dać się oszukać.

Konsument

Co roku ubywa na świecie około 10 mln hektarów lasów. Walka z wylesianiem i degradacją lasów jest koniecznością

Degradacja lasów i wylesianie stanowi jeden z ważniejszych czynników przyspieszających negatywne skutki zmian klimatycznych. Powstrzymanie tego procesu i regeneracja ekosystemów leśnych to jedne z najskuteczniejszych sposobów ograniczenia emisji CO2. Niezbędne są więc rozwiązania systemowe, które powstrzymają wylesienie, jak rozporządzenie EUDR czy certyfikacja gospodarki leśnej, która potwierdza najwyższe standardy w tym zakresie.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.