Modele Philips TV - najlepsze do sportowych transmisji
Już za kilka dni rozpocznie się prawdziwe piłkarskie święto. Dla wszystkich kibiców, którzy zastanawiają się jeszcze nad wymianą telewizora na nowszy model idealny do sportowych transmisji, marka Philips TV przygotowała krótki przewodnik po najciekawszych propozycjach ze swojej oferty. A jeśli ktoś chce poczuć w pełni stadionowe emocje u siebie w pokoju, to wszystkie opisane modele można aktualnie kupić w promocji z soundbarem za pół ceny.
Przygotowania do startu największej piłkarskiej imprezy tego roku są na ostatniej prostej, a kibice planują już swój kalendarz pod kątem zmagań ulubionych drużyn i umawiają się na wspólne oglądanie meczów. Jeżeli ktoś jeszcze zastanawia się nad wymianą sprzętu, który w pełni odda sportowe emocje w domowym zaciszu, to jest to właśnie ten moment. Dla wszystkich niezdecydowanych marka Philips TV przygotowała krótki przewodnik po najciekawszych i atrakcyjnych cenowo modelach ze swojej oferty, a także promocję, w której polecane telewizory można kupić z soundbarem za pół ceny.
Przepis na idealny telewizor do transmisji sportowych według ekspertów Philips TV:
- matryca z odświeżaniem 120 Hz – sprawi, że ruch na ekranie będzie płynny, a efekt smużenia przy szybkich podaniach niewidoczny; koniec z irytującym białym śladem ciągnącym się za piłką przy dynamicznych dośrodkowaniach
- technologia Ambilight – sprawi, że obraz będzie bardziej realistyczny i trójwymiarowy, a oglądający poczują się jak w środku akcji; dodatkowo dzięki barwnej poświacie wokół telewizora sam ekran wyda się większy niż w rzeczywistości; warto pamiętać, że na czas transmisji sportowych telewizory Philips TV umożliwiają ustawienie kolorystyki Ambilight w barwach narodowych ulubionej drużyny – ciekawa opcja dla najbardziej zagorzałych kibiców
- Smart TV z bogatą bazą aplikacji – jeżeli ktoś wykorzystuje telewizor głównie do oglądania treści VOD, a nie tradycyjnych kanałów TV, to wybór modelu z dostępem do najważniejszych platform streamingowych oraz kluczową aktualnie aplikacją TVP Sport z transmisjami meczów jest niezbędny
- obsługa Dolby Atmos – podczas nadchodzących mistrzostw mecze mają być transmitowane z dźwiękiem w tym formacie, jeśli zatem chcemy poczuć się jak na prawdziwym stadionie piłkarskim, otoczeni odgłosami z trybun i boiska, to warto wybrać sprzęt zapewniający obsługę tego standardu
- obsługa najważniejszych formatów HDR – bo wszystko co dobre, szybko się kończy i gdy sportowe emocje opadną, telewizor powinien odtwarzać materiały HLG, Dolby Vision czy HDR10+, żebyśmy mogli oglądać filmy i seriale w najwyższym standardzie
- rozwiązania dla graczy – jak powyżej: jeżeli ktoś lubi pograć wieczorami na konsoli, to przy wyborze nowego telewizora powinien sprawdzić jego udogodnienia dla graczy; złącze HDMI 2.1 eArc, obsługa technologii VRR dla treści 4K w częstotliwości 48-120 Hz z prędkością przesyłu 48 Gb/s, Auto-Low-Latency czy kompatybilność z FreeSync Premium pozwolą cieszyć się nowym sprzętem nawet po zakończeniu rozgrywek
Atrakcyjne cenowo telewizory do transmisji sportowych polecane przez ekspertów Philips TV:
Philips 65PUS8857
Model z tegorocznej serii The One to propozycja dla osób szukających uniwersalnych rozwiązań w przystępnej cenie: trójstronny system Ambilight, wysokiej jakości matryca LCD WCG o częstotliwości odświeżania 120 Hz, obsługa wszystkich najważniejszych formatów HDR i Dolby Atmos oraz Smart TV na najnowszym systemie operacyjnym Android TV 11. Za wysoką jakość wyświetlanych treści i znakomite odwzorowanie bogatej palety barw odpowiada procesor obrazu Philips P5 piątej generacji. W cenie 4999 zł za 65-calowy ekran.
Philips 75PUS8807
Siostrzany model z serii The One o przekątnej 75’’ dla tych, którzy nie boją się dużych rozmiarów. Posiada wszystkie funkcje opisanego powyżej telewizora, a jedyne różnice są w designie. Dla większej stabilności ekran Philips 75PUS8807 (podobnie jak dostępnej w sprzedaży wersji 86-calowej) osadzono na podwójnych srebrnych nóżkach. Urządzenie daje możliwość również montażu na ścianie. Robiący wrażenie ekran 75’’ dostępny w cenie 6999 zł.
Philips 55OLED707
Propozycja dla osób, które nie mają możliwości ustawienia w swoim salonie większego ekranu. W takim wypadku warto wybrać najwyższą jakość obrazu i matrycę OLED. Dzięki niej transmisje będą płynne, sceny pełne najdrobniejszych detali, kolory nasycone, a czerń naprawdę głęboka. Ten model to przystępny cenowo telewizor w technologii OLED wyposażony w procesor P5, matrycę 120 Hz oraz HDMI 2.1. Całość uzupełnia trójstronny system Ambilight, Smart TV na bazie Android 11, obsługa formatów HLG, HDR10 i HDR10+ oraz wsparcie Dolby Vision i Dolby Atmos, a także system dźwiękowy o mocy 50W. Model 55” dostępny w cenie 5999 zł.
Na wszystkie opisane modele obowiązuje aktualnie promocja w największych sieciach handlowych, gdzie przy wyborze telewizora istnieje możliwość zakupu soundbaru Philips za połowę ceny:
- Media Markt
- Euro RTV AGD
- Media Expert
***
O TP Vision
TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie.
TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie) na licencji Koninklijke Philips N.V. TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.
Informacje podane w komunikacie są aktualne w dniu publikacji, ale mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Wszystkie znaki towarowe wymienione w niniejszej informacji prasowej są własnością ich właścicieli.
Premiera: Cooler Master Hyper 411 Nano - kompaktowe i wydajne chłodzenie CPU dla
CampusAI i Instytut Human+AI rozpoczynają globalny dialog o generatywnej sztuczn
MC600 - nowy mobot od MiR i UR
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
P. Serafin: Potrzebujemy bardziej elastycznego unijnego budżetu. UE musi ponownie stać się synonimem innowacyjności i konkurencyjności
Nowy komisarz UE ds. budżetu, zwalczania nadużyć finansowych i administracji publicznej Piotr Serafin wskazuje, że budżet na kolejną perspektywę finansową UE powinien być bardziej elastyczny, by można było reagować w razie wystąpienia nieprzewidywalnych zdarzeń. W najbliższych miesiącach będą trwały konsultacje z państwami członkowskimi i Parlamentem Europejskim na temat priorytetowych obszarów na przyszłą siedmiolatkę.
Ochrona środowiska
Pozew przeciwko Skarbowi Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Może to wpłynąć na przyszłe regulacje
Fundacja ClientEarth w imieniu dwóch osób chorych na astmę pozwała właśnie Skarb Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Po raz pierwszy w Polsce sąd będzie musiał zbadać, czy istnieje bezpośredni związek między zanieczyszczeniem powietrza a poważnymi schorzeniami. To przełomowa sprawa, która może zmienić sposób egzekwowania prawa do życia i zdrowia.
Ochrona środowiska
Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.