#MocDobroci za #MocDobroci od Wawel
Z okazji Dnia Dobrych Uczynków, który świętujemy 19 maja, producent słodyczy – marka Wawel – przeprowadza wyjątkową akcję #MocDobroci. W ramach tej wyjątkowej akcji pamięta o osobach niosących pomoc innym i obdarowuje je słodkościami.
Wawel – zgodnie ze swoim hasłem: Czujesz się dobrze, czynisz dobrze – od lat celebruje Dzień Dobrych Uczynków. Zeszłoroczna akcja skupiała się na wsparciu ochrony zdrowia w obliczu pandemii koronawirusa. W tym roku dziękuje osobom, które bezinteresownie pomagają innym.
Dobre uczynki są wpisane w DNA naszej marki – nie tylko w słowach, ale i w działaniach. Od 13 lat prowadzimy Fundację „Wawel z Rodziną” powołaną przez firmę Wawel SA, która otacza opieką dzieci, młodzież i całe rodziny znajdujące się w trudnej sytuacji życiowej – zapewnia Sylwia Warnecka, CSR Manager w firmie Wawel. Wiemy też, jak ważne jest docenienie gestów życzliwości, to sprawia, że dobro może nieść się dalej – dodaje.
I właśnie to będzie robił Wawel w akcji #MocDobroci. Śledząc doniesienia medialne i media społecznościowe, firma odszukała tych, którzy w ostatnim czasie angażowali się w szeroko rozumiane czynienie dobra. Do tych właśnie osób, które pomagają innym, marka wyśle 19 maja słodkie upominki w podziękowaniu za ich wielkie serca. Obdarowani będą mogli wskazać kolejne osoby warte docenienia, krótko opowiadając o ich dokonaniach. W ten sposób #MocDobroci pójdzie w świat, inspirując innych do działania.
Na tym jednak świętowanie się nie skończy. W Social Mediach marki Wawel wystartuje również akcja, w ramach którego będzie można podzielić się historią osób zasługujących na wyróżnienie za swoje dobre uczynki. Wybrane osoby otrzymają od producenta słodkości pyszny upominek. Konkurs jest więc szansą na docenienie tych, którzy na co dzień wspierają słabszych i podziękowanie im za ich wyjątkową postawę.
Dzień Dobrych Uczynków obchodzony jest w firmie Wawel już od kliku lat. W 2018 i 2019 roku celebrowany był z mieszkańcami Krakowa, w ramach organizowanych wspólnie z Miejskim Przedsiębiorstwem Komunikacji akcji.
DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.