Komunikaty PR

#MocDobroci za #MocDobroci od Wawel

2021-05-19  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania wawel ( 1.35 MB )

Z okazji Dnia Dobrych Uczynków, który świętujemy 19 maja, producent słodyczy – marka Wawel – przeprowadza wyjątkową akcję #MocDobroci. W ramach tej wyjątkowej akcji pamięta o osobach niosących pomoc innym i obdarowuje je słodkościami.

Wawel – zgodnie ze swoim hasłem: Czujesz się dobrze, czynisz dobrze – od lat celebruje Dzień Dobrych Uczynków. Zeszłoroczna akcja skupiała się na wsparciu ochrony zdrowia w obliczu pandemii koronawirusa. W tym roku dziękuje osobom, które bezinteresownie pomagają innym.

Dobre uczynki są wpisane w DNA naszej marki – nie tylko w słowach, ale i w działaniach. Od 13 lat prowadzimy Fundację „Wawel z Rodziną”  powołaną przez firmę Wawel SA, która otacza opieką dzieci, młodzież i całe rodziny znajdujące się w trudnej sytuacji życiowej – zapewnia Sylwia Warnecka, CSR Manager w firmie Wawel. Wiemy też, jak ważne jest docenienie gestów życzliwości, to sprawia, że dobro może nieść się dalej – dodaje.

I właśnie to będzie robił Wawel w akcji #MocDobroci. Śledząc doniesienia medialne i media społecznościowe, firma odszukała tych, którzy w ostatnim czasie angażowali się w szeroko rozumiane czynienie dobra. Do tych właśnie osób, które pomagają innym, marka wyśle 19 maja słodkie upominki w podziękowaniu za ich wielkie serca. Obdarowani będą mogli wskazać  kolejne osoby warte docenienia, krótko opowiadając o ich dokonaniach. W ten sposób #MocDobroci pójdzie w świat, inspirując innych do działania.

Na tym jednak świętowanie się nie skończy. W Social Mediach marki Wawel wystartuje również akcja, w ramach którego będzie można podzielić się historią osób zasługujących na wyróżnienie za swoje dobre uczynki. Wybrane osoby otrzymają od producenta słodkości pyszny upominek. Konkurs jest więc szansą na docenienie tych, którzy na co dzień wspierają słabszych i podziękowanie im za ich wyjątkową postawę.

Dzień Dobrych Uczynków obchodzony jest w firmie Wawel już od kliku lat. W 2018 i 2019 roku celebrowany był z mieszkańcami Krakowa, w ramach organizowanych wspólnie z Miejskim Przedsiębiorstwem Komunikacji akcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.