Komunikaty PR

Miovision wybiera TomTom

2024-06-13  |  13:50
Biuro prasowe

TomTom (TOM2) został wybrany przez Miovision, światowego lidera w dziedzinie technologii zarządzania ruchem, aby ulepszyć jego analizy sygnałów drogowych oraz rozwiązania w pojazdach. Pomoże to zmniejszyć korki i emisje, a także poprawić bezpieczeństwo na drogach.

Miovision umożliwia korzystanie z produktów takich jak Audi Traffic Light Information. Jest to pierwsza w swoim rodzaju technologia, która pomaga kierowcom określić optymalną prędkość, aby uniknąć czerwonych świateł. Dane o ruchu drogowym TomTom wzbogacą rozwiązania Miovision o informacje w czasie rzeczywistym i historyczne dane o natężeniu ruchu na skrzyżowaniach.

Wykorzystując ulepszony produkt TomTom Junction Analytics, Miovision może precyzyjnie określić liczbę pojazdów przejeżdżających przez skrzyżowanie, zidentyfikować ich kierunki jazdy i dokładnie przewidzieć czas zielonego światła. Informacje te są przekazywane kierowcom za pośrednictwem standardowych zestawów komunikatów, dając im pewność i zaufanie niezbędne do bezpiecznego zbliżania się do skrzyżowań. Działając w oparciu o w pełni zanonimizowane dane TomTom o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym, pochodzące z milionów pojazdów connected oraz urządzeń na całym świecie, Miovision poprawił funkcjonalność i dokładność swoich produktów.

„Ponieważ Miovision chce rozszerzyć zasięg i zakres usług, cieszymy się, że możemy współpracować z TomTom, światowym liderem w dziedzinie informacji o ruchu drogowym i analityki”, powiedział Thomas Bauer, General Manager, V2X and Connected Vehicles Strategy and Go-to-Market, Miovision. „Korzystając z najlepszych w swojej klasie aktualnych i historycznych danych o ruchu drogowym TomTom, jesteśmy w stanie znacznie skrócić czas gromadzenia danych, jednocześnie zwiększając nasz globalny zasięg. Pozwala nam to lepiej analizować trendy i dostarczać zaawansowane dane analityczne naszym klientom z sektora motoryzacyjnego, nawigacyjnego, dostaw żywności, dostaw flotowych i inteligentnych miast”.

„Jesteśmy dumni, że zostaliśmy partnerem Miovision, wiodącego dostawcy technologii dla pojazdów connected i sygnalizacji świetlnej”, powiedział Ralf-Peter Schäfer, Vice President for Traffic & Travel Information, TomTom. „Łącząc nasze wiodące w branży produkty do analizy ruchu drogowego z ich inteligentnymi rozwiązaniami trafficowymi, umożliwiamy kierowcom podejmowanie bardziej świadomych decyzji, torując drogę do inteligentniejszych, bezpieczniejszych i bardziej wydajnych sieci drogowych”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Naukowcy z IDEAS NCBR zdobyli granty NCN na innowacyjne projekty badawcze Biuro prasowe
2024-06-26 | 09:00

Naukowcy z IDEAS NCBR zdobyli granty NCN na innowacyjne projekty badawcze

Trzech naukowców z IDEAS NCBR, ośrodka badawczo-rozwojowego działającego w obszarze sztucznej inteligencji i ekonomii cyfrowej, zostało wyróżnionych grantami
Technologie Motorola pokazała lokalizator moto tag
2024-06-25 | 18:00

Motorola pokazała lokalizator moto tag

25 czerwca 2024 r.: Motorola zaprezentowała moto tag - pierwszy w historii marki lokalizator, zaprojektowany do śledzenia wyjątkowo cennych dla nas rzeczy. Moto tag jest bezpieczny, elegancki,
Technologie Zebra Technologies prezentuje stacjonarny skaner przemysłowy do zastosowań AI
2024-06-24 | 19:00

Zebra Technologies prezentuje stacjonarny skaner przemysłowy do zastosowań AI

WARSZAWA, Polska – 24.06.2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiający firmom inteligentne łączenie danych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nauka

Polski sektor kosmiczny rośnie w siłę. Niszą dla krajowych firm może być diagnoza, naprawa czy tankowanie satelitów na orbicie

W bazie danych Europejskiej Agencji Kosmicznej zarejestrowanych jest kilkaset polskich firm, a aparatura made in Poland poleciała w kosmos już w ponad 80 misjach. Polski sektor kosmiczny odnotowuje dynamiczny rozwój, brakuje jednak przepisów kompleksowo regulujących zasady wykonywania działalności kosmicznej i nadzoru nad nią. Resort rozwoju przygotował projekt ustawy o działalności kosmicznej, która ma zapewnić najwyższe normy bezpieczeństwa i pomóc w zrównoważonym korzystaniu z przestrzeni kosmicznej. Ustawa ma zostać przyjęta przez rząd jeszcze w III kwartale tego roku.

Handel

W lasach, na plażach i górskich szlakach zalegają tony plastikowych odpadów. To katastrofa dla środowiska

Wraz z początkiem sezonu letniego rośnie sterta śmieci zalegających na polskich plażach, górskich szlakach i w lasach. To tzw. weekendowe śmieci, czyli opakowania po jedzeniu i napojach, jednorazowe naczynia, grille, mokre chusteczki, zużyte pieluchy, ale też niedopałki papierosów i kapsle. To nie tylko kwestia estetyki, ale także ekologii. Tym bardziej że gros odpadów stanowią plastikowe śmieci. W problem nieoddawanych do recyklingu odpadów i zalewu jednorazowych plastików wymierzone są przede wszystkim regulacje prawne przyjmowane na poziomie UE, ale też akcje edukacyjne. Na przestrzeni ostatnich trzech dekad nastąpił w świadomości Polaków duży postęp, ale tony zbieranych śmieci w trakcie akcji sprzątania świadczą o tym, że wciąż jest wiele do zrobienia.

Firma

Grupa LUX MED szuka medycznych innowatorów. Najlepsi mogą liczyć na potężny zastrzyk finansowania

Prawie 3/4 polskich start-upów, które rozwijają innowacje w medycynie, nawiązuje współpracę z placówkami medycznymi – pokazuje nowy raport „Top Disruptors in Healthcare 2024”. Wynika z niego też, że największym wyzwaniem dla młodych, innowacyjnych spółek wciąż pozostaje znalezienie inwestora i pozyskanie finansowania. Szansą dla start-upów może się okazać międzynarodowy program eco-Disruptive, prowadzony przez Bupa, właściciela Grupy LUX MED. Obok 200 tys. funtów nagrody finansowej zwycięski start-up może liczyć w nim również na wsparcie doradcze, możliwość dalszego rozwoju swojego produktu bądź usługi oraz szansę zadebiutowania na zagranicznych rynkach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.