Mio MiVue C588T DUAL – twój strażnik przejazdu z rejestracją z przodu i tyłu
Zapisz cały świat przed sobą
Kamerą główną jest rejestrator Mio MiVue C588T DUAL wyposażony w sensor do rejestracji obrazu w ruchu wyprodukowany przez SONY Starvis. Matryca pozwala na zapis materiału wideo w wysokiej rozdzielczości Full HD 1080p. Wysokiej jakości jasny obiektyw, w połączeniu z tym przetwornikiem CMOS, pozwala na rejestrowanie jasnego, kontrastowego, pełnego szczegółów obrazu w ruchu przy zapisie aż 30 klatek w każdej sekundzie rejestracji materiału.
– Model Mio MiVue C380 został bardzo dobrze przyjęty przez rynek, dlatego postanowiliśmy poszerzyć ofertę o kolejny zestaw kamer samochodowych, monitorujących zarówno przód, jak i tył auta. Jest to propozycja dla kierowców, którym zależy na pełnym obrazie sytuacji na drodze w przystępnej cenie – powiedział Łukasz Tetkowski, CEE & DACH Country Marketing Manager Mitac Europe.
Urządzenie bardzo dobrze poradzi sobie z zapisem nie tylko przy świetnej pogodzie w ciągu dnia, ale również podczas nocnych przejazdów, gdy światła jest niewiele – a wówczas o nieprzewidziane zdarzenie drogowe nietrudno. 140-stopniowy kąt widzenia kamery gwarantuje, że nie umknie jej żadne zdarzenie, nie tylko odbywające się na naszym pasie, ale również na pasach przylegających, a także na tym w przeciwnym kierunku.
2-calowy kolorowy wyświetlacz pozwala wygodnie zarządzać funkcjami rejestratora, a także używać go w roli wizjera do filmowania, fotografowania, jak również przeglądania zebranego materiału z obu kamer.
Nie oglądaj się za siebie, od tego masz kamerę
Druga kamera Mio MiVue T35 służy do zapisu trasy z tyłu pojazdu. Pozwala zapisać obraz ze zdarzenia odbywającego się z tyłu, na przykład zderzenia spowodowanego przez pojazd za nami lub sytuacji, w której my bezpośrednio nie będziemy uczestniczyć, ale której będziemy świadkami, a nasz materiał pozwoli rzucić jednoznaczne światło na winnego kolizji czy wypadku.
Kamerę tylną montujemy na dedykowanym aktywnym uchwycie do tylnej szyby, który przyklejamy do statycznej naklejki dbającej o to, aby nie zniszczyć szyby oraz umożliwić ewentualny demontaż kamery czy jej przesuniecie. 8 metrów przewodu zagwarantuję instalację w nawet największych samochodach, nie tylko osobowych. Kamera oferuje 130-stopniowy kąt widzenia, jasne szkło z przesłoną f1.8 i rejestracją tak jak w przypadku przedniej kamery, w rozdzielczości Full HD.
Elementy eksploatacyjne ograniczone do minimum
Atrakcyjna cena, duża funkcjonalność, ale przede wszystkim brak najbardziej zużywającego się elementu w takim urządzeniu (a więc brak baterii) to cecha, która wyróżnia ten zestaw na rynku. Zamiast zużywającego się akumulatora, producent zdecydował o zainstalowaniu w tym rejestratorze super kondensatora, który potrafi podtrzymać działanie urządzenia przez długą chwilę, mimo braku zasilania z instalacji. Brak baterii, to dobra wiadomość, która pokazuje, że producent pozbył się z urządzenia najbardziej zużywającego się elementu – akumulatora. Mamy gwarancję, że zakup urządzenia w atrakcyjnej cenie będzie inwestycją na długie lata, bez zmartwień o to, czy aby bateria nam się zbyt szybko nie zużyje, a sprzęt stanie bezużyteczny.
Zmniejsza ryzyko mandatu
Kamera Mio MiVue 588T DUAL została wyposażona w moduł GPS, który pozwala nie tylko uzupełnić materiał wideo o dokładne koordynaty wystąpienia zdarzenia, ale również wykorzystać go do wykrywania naszej pozycji geograficznej w celu poinformowania nas o zbliżaniu się do fotoradaru oraz odcinkowego pomiaru prędkości. Funkcja Mio Smart Alert działa na terenie całej Europy z pominięciem krajów, w których jej oferowanie jest niezgodne z przepisami. Aktualizacja bazy jest bezpłatna. W przypadku pomiaru prędkości kierowca jest informowany o ograniczeniu prędkości oraz średniej prędkości naszego pojazdu na mierzonym odcinku.
Rejestracja na postoju
Obie kamery rejestrują obraz nie tylko w czasie przejazdu, ale również na postoju. Dodatkowo możliwe jest zastosowanie przy tym modelu zestawu zasilacza trybu parkingowego, np. Mio SmartBox, dzięki któremu rejestrator przejazdu zamieni się w również rejestrator parkingowy, pozwalający nagrywać ewentualne zdarzenia podczas pozostawienia samochodu pod pracą, sklepem czy domem.
Zestaw Mio MiVue C588T DUAL jest dostępny w cenie 799 zł.
iSpot & Cortland razem dla Was
Avanade wspiera organizacje we wdrożeniu Microsoft 365 Copilot
Autodesk partnerem PZFD. Wspólny cel: cyfryzacja branży budowlanej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Infrastruktura
Szybki rozwój 5G w Orange Polska. Do końca roku operator uruchomi 3 tys. stacji dających dostęp do nowej technologii
– W całym kraju jest już 1,5 tys. stacji 5G obsługujących pasmo C, ale cały czas pracujemy nad zwiększeniem zasięgu i włączamy kolejne. Do końca roku klienci Orange Polska będą korzystać łącznie z 3 tys. stacji, które włączamy zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – zapowiada Jolanta Dudek, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Jak podkreśla, ta technologia, która na dobre ruszyła w Polsce z początkiem tego roku, jest dla konsumentów rewolucją w korzystaniu z mobilnego internetu. Wraz z jej upowszechnianiem Polacy kupują też coraz więcej telefonów obsługujących sieć 5G – łącznie w ich rękach jest już 3,25 mln takich smartfonów, a dostępność takiego sprzętu poprawiają coraz bardziej przystępne ceny.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.