Mercusys przedłuża gwarancję na swoje produkty

Grayling Poland sp. z o.o.
Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/
Bazując na doświadczeniu firmy TP-Link w zakresie technologii produkcji, kontroli jakości oraz dystrybucji urządzeń sieciowych, marka Mercusys proponuje swoim klientom urządzenia, które są doskonałym przykładem optymalizacji jakości i ceny. Aby zapewnić klientom jeszcze większy komfort użytkowania, producent zaoferował trzyletnią gwarancję na sprzęt sieciowy. Klienci mogą cieszyć się z niezawodności urządzeń marki Mercusys, a w razie problemów mogą liczyć na pomoc.
Urządzenia sieciowe sprzedawane w Polsce zazwyczaj objęte są dwuletnią gwarancją. W tym czasie sprzęt powinien działać bezbłędnie. Jeśli tak nie będzie, a szkoda nie powstała wskutek niewłaściwego użytkowania przez klienta, towar zostanie naprawiony na koszt producenta lub będzie wymieniony na nowy.
Urządzenia marki Mercusys to doskonały przykład optymalizacji jakości i ceny. Nasze sprzęty są zaprzeczeniem obiegowej opinii, że tani produkt nie może być dobry. Wydłużając okres gwarancji dajemy sygnał naszym klientom, że otrzymują produkt, którego niezawodności mogą być pewni. Wydłużenie okresu gwarancji daje nie tylko większy komfort naszym klientom, ale także, w razie ewentualnych problemów, zapewnia im możliwość konsultacji
z wykwalifikowanymi specjalistami – wyjaśnia Michał Chodnicki, szef działu wsparcia technicznego Mercusys na Polskę, Litwę, Łotwę i Estonię.
Dotychczasowi klienci marki ucieszą się z informacji, że wydłużona gwarancja będzie obowiązywać również wstecznie, na wszystkie produkty zakupione po 1 stycznia 2021 roku.
Z niepoprawnie działającym produktem należy zgłosić się do sprzedawcy, u którego został on zakupiony.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Farmacja
Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.