Komunikaty PR

Mercusys MW300UH – bezprzewodowa karta sieciowa USB dużego zasięgu

2020-06-25  |  09:00
Biuro prasowe

Marka Mercusys poszerza swoje portfolio kart sieciowych w standardzie 802.11n.

Mercusys MW300UH to bezprzewodowa karta sieciowa WiFi dużego zasięgu oferująca prędkość do 300 Mb/s. Dedykowana jest osobom, które mają problem z zasięgiem WiFi, podczas pracy na komputerze czy laptopie. Dzięki temu, że kartę podłączamy kablem, a nie bezpośrednio do urządzenia, można ją korzystanie umiejscowić, by efektywnie odbierała sygnał z routera. Do tego celu służy załączona do kompletu podstawka.

Kartę sieciową Mercusys MW300UH wyposażono w dwie anteny o wysokim zysku (5 dBi), zapewniającą stabilność transmisji nawet na dużych odległościach.

Urządzenie obsługuje technologię 2x2 MIMO, która zapewnia łatwy dostęp do szybkich połączeń bezprzewodowych.

Intuicyjny interfejs (udostępniony również na płycie CD) sprawia,  że instalacja karty Mercusys MW300UH jest bardzo prosta i trwa zaledwie kilka minut. 

Karta jest kompatybilna z systemami Windows 10/8.1/8/7/XP. Za bezpieczeństwo transmisji odpowiada szyfrowanie WPA2.

Urządzenie jest objęte dwuletnią gwarancją, zaś jego cena to ok. 40zł.

Więcej informacji na temat karty sieciowej na stronie: MW300UH.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Internet Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
Internet SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Internet Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.