Vitapedia – encyklopedia zdrowia już dostępna
bn sales
ul. Mickiewicza 17/6
10-508 Olsztyn Olsztyn
kontakt|bn-sales.pl| |kontakt|bn-sales.pl
603 742 641
www.bn-sales.pl
Vitapedia – encyklopedia zdrowia już dostępna
Agencja interaktywna Bloomnet stworzyła stronę będącą bazą najnowszych informacji o zdrowiu. Vitapedia.pl to serwis przygotowywany przez specjalistów, ale we współpracy z czytelnikami.
Vitapedia, której pomysłodawcą jest inwestor z Warszawy, to serwis skierowany zarówno do użytkowników mających już pewien poziom wiedzy na temat zdrowego odżywiania oraz chorób, jak i tych poszukujących pierwszych informacji w tych dziedzinach.
Twórcami artykułów (na stronie dostępne są już pierwsze publikacje) będą m.in. lekarze, dietetycy i wykładowcy, ale czytelnicy mogą korzystać z opcji proponowania tematów, dodawania nowych źródeł czy aktualizacji treści. Każda sugerowana informacja będzie weryfikowana przez ekspertów, ponieważ głównym zadaniem, jakie postawili przed sobą pomysłodawcy projektu, jest obalanie mitów na temat żywienia i przedstawianie najbardziej aktualnych danych.
Autorem bazy jest agencja interaktywna Bloomnet. Olsztyńska firma odpowiadała za projekt strony, zaplecze techniczne umożliwiające sprawne zarządzanie artykułami (w tym celu wykorzystano technologię Ruby on Rails) oraz stworzenie logo i innych elementów identyfikacji wizualnej.
- Strona będzie jeszcze stale przez nas rozwijana o nowe funkcjonalności, które będą pojawiały się wraz z kolejnymi publikowanymi treściami – mówi Łukasz Dudko, założyciel agencji interaktywnej Bloomnet.

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba
8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Handel
Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.