Komunikaty PR

System ciągłego monitorowania glukozy Eversense w Polsce

2021-02-01  |  19:45
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

Warszawa, 1 lutego 2021 r. – Ascensia Diabetes Care, światowy lider w dziedzinie systemów monitorowania stężenia glukozy we krwi, rozpoczęła dziś w Polsce dystrybucję Eversense® XL, pierwszego i jedynego na świecie systemu ciągłego monitorowania glukozy (CGM) obejmującego długoterminowo działający sensor. W wyniku zawarcia umowy z Senseonics, 1 lutego br. Ascensia Diabetes Care przejmuje wyłączną sprzedaż i dystrybucję produktów Eversense®w Polsce. Eversense® XL to jedyny system CGM zapewniający ciągłość monitorowania glukozy w okresie do 180 dni za pomocą jednego sensora. Lekarz dokonuje implantacji, uwalniając pacjentów od konieczności samodzielnej wymiany sensora co 7 do 14 dni. System zaprojektowano w taki sposób, aby możliwe było dopasowanie go do stylu życia każdej osoby. Zdejmowalny transmiter zapewnia dyskrecję i wy­godę użytkowania. Po przymocowaniu do skóry daje on dodatkowe zabezpie­czenie w postaci alarmów wibracyjnych, informując użytkownika o hipo- lub hiperglikemii. Dokładność systemu w okresie 180 dni użytkowania sensora wyrażona wartoś­cią MARD wynosi 9,4%1. Aplikacja mobilna Eversense® pozwala na bieżące monitoro­wanie poziomu glukozy i kontrolowanie cukrzycy, poprzez podgląd danych na ekranie urządzenia mobilnego. Umoż­liwia również udostępnienie danych historycznych za pośrednictwem systemu zarządzania danymi (DMS) lekarzowi prowadzącemu. Dzięki dołączonej aplikacji dla opiekunów Eversense® NOW, dodat­kowo nawet pięć innych osób może zdalnie przeglądać odczyty i alarmy użyt­kow­nika w czasie rzeczywistym.

– Podstawowym celem Ascensia Diabetes Care jest ułatwienie i poprawa jakości życia osób chorych na cukrzycę – podkreśla Dr Paweł Łupiński, Managing Director, Ascensia Diabetes Care Polska. Wprowadzenie linii produktów Eversense® do naszej oferty pomaga nam lepiej realizować ten cel poprzez zaoferowanie pacjentom bardziej kompleksowej gamy rozwiązań, w tym bardzo skutecz­nej i innowacyjnej opcji CGM. W pełni implantowalny sensor, którego czas działania wynosi do 180 dni, może przynieść duże korzyści użytkownikom, zapewniając im większą wygodę i lepszą kontrolę nad cukrzycą. System ten należy również do najdokładniejszych CGM na rynku – odznacza się unikatowymi cechami, które zapewniają użytkownikom komfort oraz dyskrecję. Wszystko to sprawia, że Eversense® stanowi wartościowe rozwią­za­nie dla lekarzy i pacjentów w zakresie monitorowania stężenia glukozy.

– Jako doświadczona organizacja działająca od wielu lat na rynku diabetologicznym, jesteśmy przygotowani do płynnego przejęcia obowiązków dotyczących Eversense® przez nasz zespół. Koncentrujemy naszą uwagę na zapewnieniu wsparcia oraz ciągłości usług dla pacjentów i  lekarzy w Polsce. 

Eversense® XL to pierwszy system CGM wprowadzony na polski rynek przez Ascensia. 
W sierpniu 2020 roku doszło do zawarcia umowy między Ascensia Diabetes Care a spółką Senseonics Inc., o wyłącznej sprzedaży i dystrybucji technologii Eversense®. W ramach porozumienia Ascensia otrzymuje prawa do wprowadzenia na polski rynek i dystrybucji produktów Eversense®.

Dalsze szczegóły dotyczące systemu Eversense XL publikujemy na stronach www.eversense.pl i www.diabetes.ascensia.pl

KONIEC

Ascensia Diabetes Care

Ascensia Diabetes Care jest globalnym przedsiębiorstwem specjalizującym się w rozwiązaniach wspomagających terapię cukrzycy. Poprzez swoją działalność staramy się pomagać osobom chorym na cukrzycę, a naszą misją jest uproszczenie kontroli cukrzycy i poprawa jakości życia pacjentów poprzez zastosowanie innowacyjnych rozwiązań. Do opracowywania wysokiej jakości produktów i narzędzi, które ułatwiają codzienne życie z cukrzycą, wykorzystujemy nasze innowacje i specjalistyczną wiedzę.

Jako producent cenionych na świecie systemów monitorowania stężenia glukozy we krwi CONTOUR® w naszych produktach łączymy najnowsze technologie z funkcjonalnością, by pomagać osobom chorym na cukrzycę w osiągnięciu dobrej kontroli choroby. Z zaangażowaniem prowadzimy badania,  tworzymy i rozwijamy nowe produkty. Jako zaufany partner współpracujemy z profesjonalistami w sektorze ochrony zdrowia oraz innymi partnerami, aby nasze produkty spełniały najwyższe standardy dokładności, precyzji i niezawodności, a naszą działalność prowadzimy uczciwie i zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Firma Ascensia Diabetes Care została założona w 2016 roku w wyniku przejęcia Bayer Diabetes Care przez Panasonic Healthcare Holdings Co., Ltd. Produkty firmy Ascensia Diabetes Care są sprzedawane w ponad 125 krajach. Firma Ascensia Diabetes Care zatrudnia około 1700 pracowników i prowadzi działalność w 31 krajach.

Więcej informacji można znaleźć w witrynie internetowej Ascensia Diabetes Care pod adresem: http://www.ascensia.com 

©2020 Ascensia Diabetes Care Holdings AG. Wszelkie prawa zastrzeżone. Ascensia, logo Ascensia Diabetes Care i Contour są znakami towarowymi i/lub zarejestrowanymi znakami towarowymi firmy Ascensia Diabetes Care Holdings AG.

 

W celu uzyskania dalszych informacji prosimy o kontakt:

Aleksandra Stasiak, Omega Communication

Tel. 602 115 401, email: astasiak@communication.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Medycyna Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski Biuro prasowe
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej
Medycyna Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”
2025-06-16 | 03:00

Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”

Nowy raport agencji doradczej PRCN pokazuje, że Polacy są bardzo ostrożni w kwestii udostępniania danych zdrowotnych na potrzeby rozwoju sektora ochrony zdrowia i nauk
Medycyna Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra
2025-06-05 | 11:05

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Co to jest szyna CPM? Szyna CPM (ang. Continuous Passive Motion – ciągły ruch bierny) to innowacyjne urządzenie medyczne wykorzystywane w rehabilitacji pourazowej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.