Skotan zmienia się w onesano
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Firma Skotan przeszła rebranding. Producent naturalnych suplementów diety będzie funkcjonować pod nazwą onesano S.A. Zmiana nazwy firmy jest wyrazem nowego podejścia do rozwoju spółki. Głównym celem jest wzmocnienie pozycji marek własnych oraz dalszy rozwój kanałów dystrybucji i eksportu. W portfolio pojawią się już znane i rozpoznawalne produkty w nowej odsłonie oraz kolejne, a także całkowicie nowe i innowacyjne.
Onesano jest innowacyjnym producentem naturalnych suplementów diety. O zaawansowaniu technologicznym firmy świadczy między innymi własne laboratorium w Czechowicach-Dziedzicach, a także autorskie, opatentowane składy i surowce. Firma posiada w pełni polski kapitał i realizuje produkcję w naszym kraju, obejmując kontrolą cały proces produkcyjny – od stworzenia składu, przez monitoring jakości, aż do wprowadzenia na rynek.
Głównym obszarem działalności jest produkcja naturalnych suplementów diety w postaci bioestrów i unikalnych drożdży oraz funkcjonalnych dodatków do żywności zorientowanych na rynek spożywczy. Produkcja obejmuje także suplementy diety dla zwierząt towarzyszących oraz dedykowaną ofertę produktową dla rolnictwa.
Zmiana nazwy firmy wynika z przyjęcia nowej strategii marketingowej. – Naszym wiodącym celem jest wzmocnienie pozycji marek własnych poprzez skuteczną implementację strategii sprzedaży i komunikacji. Jako pionier rozwiązań biotechnologicznych, chcemy możliwie najmocniej zaznaczyć swoją obecność na rynku suplementów między innymi dzięki sukcesywnemu rozwojowi portfolio naszych produktów. Już wkrótce wprowadzimy nowe kategorie produktowe oraz wdrożymy zmienioną politykę sprzedaży – stwierdziła prezeska onesano, Dominika Kowalczyk.
Misją firmy jest dostarczanie najwyższej jakości produktów, które wywierają pozytywny wpływ na zdrowie i samopoczucie ludzi oraz zwierząt. Produkcja jest realizowana w oparciu o najwyższe standardy, z poszanowaniem środowiska naturalnego.
W esperanto „sano” to „zdrowie”, czyli słowo bardzo istotne z perspektywy dalszego rozwoju naszej firmy. Zdrowie jest tylko jedno, dlatego należy je szanować. Równie istotny jest szacunek do naszej planety. Nowa nazwa podkreśla, że cały ekosystem onesano jest zbiorem naczyń połączonych, a troska o każdy jego element ma dla nas kluczowe znaczenie. Dodatkowo, onesano znaczy także „ten, który wie”, co doskonale opisuje zespół ekspertów tworzących nasze produkty – podsumowała prezeska Dominika Kowalczyk.
Za produktami onesano stoi najwyższa jakość pochodzących z Europy surowców, unikalność bioestrów oraz drożdży ze względu na czas wchłaniania i czystość, a także prosty skład, bez barwników i konserwantów. Ponadto, produkty są na bieżąco monitorowane pod kątem jakości. Skuteczność produktów potwierdza grono zadowolonych Klientów.
Suche włosy? Sprawdź, jak skutecznie nawilżyć je dzięki odpowiedniej pielęgnacji
Usług sprzątania i gospodarki odpadami a bezpieczeństwo podmiotów medycznych
Onkologiczne Centrum Kryzysowe udostępniło nową ścieżkę pacjenta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Będzie ubywać mięsa na stołach Polaków. Eksperci radzą ograniczyć spożycie nawet o dwie trzecie
Produkcja zwierzęca nie zniknie, ale będzie musiała zostać ograniczona – oceniają eksperci rynku żywności i podkreślają, że przemawiają za tym zarówno względy zdrowotne, jak i środowiskowe. Obecnie przeciętny Polak zjada ok. 75 kg mięsa rocznie, a wskazywana przez dietetyków zdrowa granica to ok. 20–25 kg.
Handel
Ministerstwo Finansów chce objąć akcyzą wkłady do e-papierosów. Eksperci prognozują upadek polskich producentów i wzrost szarej strefy
Projekt nowelizacji ustawy o podatku akcyzowym przewiduje objęcie podatkiem akcyzowym nowych kategorii wyrobów, w tym wielorazowych papierosów elektronicznych czy podgrzewaczy tytoniu. W tym pierwszym przypadku ustawodawca chce opodatkować nie tylko samo urządzenie, ale także POD, czyli wkład do niego. Organizacje przedsiębiorców i plantatorów tytoniu ostrzegają, że to prowadziłoby do sytuacji, w której jeden produkt byłby opodatkowany dwu-, a nawet trzykrotnie, z negatywnymi skutkami dla obrotu gospodarczego w Polsce.
Problemy społeczne
Polacy nie wiedzą zbyt dużo o chorobach mózgu. Jeszcze mniej o tym, jak o niego dbać
Choroby mózgu nie są zbyt rozpowszechnionym tematem wśród Polaków. Znacznie więcej wiedzą o zdrowiu ogólnie czy otyłości. Tym samym trudno im wskazać konkretne choroby, a tym bardziej powiedzieć coś o związanej z nimi profilaktyce. O tzw. higienie mózgu słyszał tylko co trzeci badany, a 13 proc. rozumie, czym ona jest. Dlatego też eksperci wskazują na większą potrzebę edukacji w tym zakresie.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.