Komunikaty PR

Skotan zmienia się w onesano

2022-12-22  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

Firma Skotan przeszła rebranding. Producent naturalnych suplementów diety będzie funkcjonować pod nazwą onesano S.A. Zmiana nazwy firmy jest wyrazem nowego podejścia do rozwoju spółki. Głównym celem jest wzmocnienie pozycji marek własnych oraz dalszy rozwój kanałów dystrybucji i eksportu. W portfolio pojawią się już znane i rozpoznawalne produkty w nowej odsłonie oraz kolejne, a także całkowicie nowe i innowacyjne.

Onesano jest innowacyjnym producentem naturalnych suplementów diety. O zaawansowaniu technologicznym firmy świadczy między innymi własne laboratorium w Czechowicach-Dziedzicach, a także autorskie, opatentowane składy i surowce. Firma posiada w pełni polski kapitał i realizuje produkcję w naszym kraju, obejmując kontrolą cały proces produkcyjny – od stworzenia składu, przez monitoring jakości, aż do wprowadzenia na rynek.

Głównym obszarem działalności jest produkcja naturalnych suplementów diety w postaci bioestrów i unikalnych drożdży oraz funkcjonalnych dodatków do żywności zorientowanych na rynek spożywczy. Produkcja obejmuje także suplementy diety dla zwierząt towarzyszących oraz dedykowaną ofertę produktową dla rolnictwa.

Zmiana nazwy firmy wynika z przyjęcia nowej strategii marketingowej. – Naszym wiodącym celem jest wzmocnienie pozycji marek własnych poprzez skuteczną implementację strategii sprzedaży i komunikacji. Jako pionier rozwiązań biotechnologicznych, chcemy możliwie najmocniej zaznaczyć swoją obecność na rynku suplementów między innymi dzięki sukcesywnemu rozwojowi portfolio naszych produktów. Już wkrótce wprowadzimy nowe kategorie produktowe oraz wdrożymy zmienioną politykę sprzedaży – stwierdziła prezeska onesano, Dominika Kowalczyk.

Misją firmy jest dostarczanie najwyższej jakości produktów, które wywierają pozytywny wpływ na zdrowie i samopoczucie ludzi oraz zwierząt. Produkcja jest realizowana w oparciu o najwyższe standardy, z poszanowaniem środowiska naturalnego.

W esperanto „sano” to „zdrowie”, czyli słowo bardzo istotne z perspektywy dalszego rozwoju naszej firmy. Zdrowie jest tylko jedno, dlatego należy je szanować. Równie istotny jest szacunek do naszej planety. Nowa nazwa podkreśla, że cały ekosystem onesano jest zbiorem naczyń połączonych, a troska o każdy jego element ma dla nas kluczowe znaczenie. Dodatkowo, onesano znaczy także „ten, który wie”, co doskonale opisuje zespół ekspertów tworzących nasze produkty – podsumowała prezeska Dominika Kowalczyk.

Za produktami onesano stoi najwyższa jakość pochodzących z Europy surowców, unikalność bioestrów oraz drożdży ze względu na czas wchłaniania i czystość, a także prosty skład, bez barwników i konserwantów. Ponadto, produkty są na bieżąco monitorowane pod kątem jakości. Skuteczność produktów potwierdza grono zadowolonych Klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Medycyna Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski Biuro prasowe
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej
Medycyna Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”
2025-06-16 | 03:00

Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”

Nowy raport agencji doradczej PRCN pokazuje, że Polacy są bardzo ostrożni w kwestii udostępniania danych zdrowotnych na potrzeby rozwoju sektora ochrony zdrowia i nauk
Medycyna Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra
2025-06-05 | 11:05

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Co to jest szyna CPM? Szyna CPM (ang. Continuous Passive Motion – ciągły ruch bierny) to innowacyjne urządzenie medyczne wykorzystywane w rehabilitacji pourazowej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Media i PR

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.