Oto Emma Twin – awatar od Dassault Systèmes
East Side Consulting GmbH
Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/
Firma Dassault Systèmes zaprezentowała awatara Emma Twin, zaprojektowanego, by pokazać jaką rolę odgrywają wirtualne bliźniaki w opiece zdrowotnej i rozwoju innowacji kształtujących przyszłość medycyny.
W ramach kampanii w mediach społecznościowych, Emma Twin będzie opowiadać o tym, jak wirtualny bliźniak jej ciała – stworzony na podstawie anonimowych danych zdrowotnych – będzie poddawany nieskończonej liczbie testów po to, by lekarze i badacze mogli lepiej zrozumieć choroby oraz skutki nowych i ulepszanych metod leczenia.
Za pośrednictwem postów w mediach społecznościowych, Emma będzie dokumentować swój udział w trwających badaniach i innowacjach medycznych. Te obejmować będą:
- badania kliniczne z wykorzystaniem rozwiązań Medidata
- reakcje serca na procedury w ramach projektu Living Heart
- testy przeszczepów rogówki CorNeat Vision
- badania nad epilepsją i chorobą Alzheimera w ramach projektu Living Brain
- korzystanie z urządzenia do podawania i monitorowania działania leków IASO
- optymalizację domu pod kątem potrzeb osób starszych
Ponadto awatar Emma pozwoli także na rozwój projektów dotyczących: przenośnego mikroskopu DAMAE Medical do wykrywania raka skóry, rozwiązania do monitorowania ciśnienia krwi Dynocardia, monitorowania pracy serca FEops; spersonalizowanych implantów twarzy LUCID Implants oraz symulacji radioterapii VORTHEx.
- Z pomocą Emmy Twin będziemy opowiadać o wpływie wirtualnych bliźniaków na opiekę zdrowotną w angażujący i istotny sposób - powiedziała Victoire de Margerie, wiceprezes ds. kapitału korporacyjnego, marketingu i komunikacji w Dassault Systèmes. - Nasze wirtualne bliźniaki zostały już wykorzystane do szybkiego opracowania szczepionek przeciwko COVID-19, optymalizacji procedur chirurgicznych i umożliwienia pacjentom lepszego zrozumienia dostępnych opcji leczenia. Wykorzystując naszą pionierską technologię chcemy zwrócić uwagę na główne wyzwania związane z opieką zdrowotną i pokazać, w jaki sposób wirtualne środowisko usprawnia działania w prawdziwym życiu.
Od 40 lat wirtualne bliźniaki Dassault Systèmes – dynamiczne modele 3D zasilane danymi, które replikują rzeczywistość z naukową dokładnością i są wykorzystywane do wirtualnego testowania i poprawy wydajności – funkcjonują jako katalizator zrównoważonych innowacji, poprawiając jakość życia konsumentów, obywateli i pacjentów.
Wirtualne bliźniaki przyspieszają prace nad rozwiązaniami odpowiadającymi na potrzebę bardziej precyzyjnej i opartej o profilaktykę opieki zdrowotnej. Tym samym umożliwiają testowanie terapii i leczenie ludzkiego ciała tak precyzyjnie, bezpiecznie i skutecznie, jak ma to miejsce w innych branżach - w kontekście testowania samochodów, budynków czy samolotów.
Emma Twin to kolejna odsłona inicjatywy Dassault Systèmes pod nazwą „The Only Progress is Human”, która poświęcona jest opiece zdrowotnej i doświadczeniu pacjenta. W 2020 roku firma zapoczątkowała tę inicjatywę, aby zwiększyć świadomość wyzwań społecznych i środowiskowych.

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.