Opatentowana technologia produkcji bioestrów kwasów omega-3,6,9 od onesano
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Kwasy omega-3,6 należą do niezbędnych, nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT). Organizm nie jest w stanie wyprodukować ich samodzielnie – przede wszystkim omega-3 i 6, dlatego muszą być dostarczane wraz z pożywieniem. Do grupy kwasów omega-3 należy kwas alfa-linolenowy (ALA), eikozapentaenowy (EPA) i dokozaheksaenowy (DHA). Omega-6 to kwasy linolowy (LA), gammalinolenowy (GLA) oraz arachidonowy (AA).
W organizmie ludzkim kwasy ALA (omega-3) i LA (omega-6) podlegają przemianom metabolicznym z udziałem tego samego enzymu – delta 6-desaturazy i konkurują o dostęp do niego – dlatego tak istotne są proporcje, w jakich są przyjmowane.
Najpopularniejszymi źródłami kwasów z grupy omega-3 są olej z lnu oraz oleje rybie, jednak te drugie zawierają głównie metabolity kwasu ALA – kwasy EPA i DHA. Są one mniej uniwersalne w stosunku do kwasu ALA, który jest ich prekursorem całego szlaku metabolicznego, dlatego przewagę w suplementacji mają oleje roślinne. Istotnym ryzykiem w produkcji suplementów może być silne zanieczyszczenie preparatów substancjami toksycznymi, takimi jak pestycydy, metale ciężkie czy dioksyny.
Utrzymanie wysokiego standardu produkcji spożywczej zapewnia jakość oraz czystość suplementów diety onesano. Wszystkie oleje roślinne, wchodzące w skład produktów EstroVita, pochodzą tylko od certyfikowanych, europejskich dostawców, dzięki czemu zachowana jest pełna kontrola jakości produktów już na etapie tłoczenia. Opatentowany, unikalny proces produkcji suplementów diety EstroVita, zapewnia wyizolowanie najczystszej, skoncentrowanej formy kwasów omega-3,6,9 z mieszaniny co najmniej czterech olejów roślinnych, które cechują się całkowitym brakiem toksyczności oraz jakichkolwiek zanieczyszczeń – mówi Sebastian Duży, dyrektor ds. badań i rozwoju w onesano.
Technologia dwustopniowego mieszania (homogenizacji) olejów zapewnia uzyskanie jednorodnej i klarownej mieszaniny, która umożliwia przetworzenie roślinnych kwasów omega-3,6,9 w ich unikalną formę monocząsteczek – estrów etylowych. Gwarantuje to optymalny transport kwasów tłuszczowych z grupy omega do wszystkich komórek ludzkiego ciała, zwiększając tym samym biodostępność preparatu przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiej bioretencji.
EstroVita to produkty zawierające bioestry kwasów tłuszczowych omega-3, 6, 9, pochodzące z unikalnej mieszaniny tłoczonych na zimno co najmniej czterech olejów roślinnych, między innymi oleju lnianego, oleju z ogórecznika, oleju z wiesiołka oraz z czarnej porzeczki. To, co nas również wyróżnia to unikalny kwas omega 5 (kwas punikowy) pozyskany z pestek granatu. Warto również podkreślić, że do wszystkich produktów EstroVita został dodany olejek z rozmarynu, który posiada silne właściwości antyoksydacyjne, przeciwbakteryjne, antyseptyczne, ściągające, przeciwutleniające, wspierając tym samym układ odpornościowy oraz naturalną obronę organizmu – dodaje Sebastian Duży.
Kwasy tłuszczowe omega-3 są bardzo „wrażliwe” na światło słoneczne i silnie reagują z tlenem z otoczenia już podczas tłoczenia, szczególnie prowadzonego w niewłaściwy sposób. Proces produkcji preparatu EstroVita prowadzony jest w ochronnej atmosferze azotu bez dostępu tlenu atmosferycznego, a każda pojedyncza butelka preparatu w warunkach maksymalnej aseptyczności jest dodatkowo nasycana azotem podczas konfekcjonowania. Dzięki takiemu zabezpieczeniu, preparaty EstroVita w każdej swojej butelce gwarantują zachowanie cennych, prozdrowotnych właściwości kwasów z grupy omega-3,6,9 w nienaruszonej, naturalnej roślinnej formie, potwierdzonej certyfikatem V-Label.

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.