Onesano z cyklem podcastów o suplementach diety
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
„Po co te suple?” to nowy cykl podcastów uruchomiony przez onesano – producenta naturalnych suplementów diety – przy współpracy z radiem RMF FM. Podczas czterech antenowych spotkań prowadzonych przez dziennikarkę, Jadwigę Polus, pracujący dla marki eksperci odpowiadają na wiele pytań związanych ze skuteczną suplementacją.
Podcasty są skierowane do osób zainteresowanych tematyką zdrowego stylu życia oraz suplementacji oraz do wszystkich, którzy chcą pogłębić dotychczasową wiedzę w tym zakresie. Wszelkie wątpliwości pomagają rozwiać biotechnolodzy, chemicy i doktorzy nauk medycznych, którzy na co dzień opracowują preparaty marki onesano.
Słuchacze mogą dowiedzieć się między innymi, na co zwrócić uwagę, robiąc zakupy, jakie substancje korzystnie wpływają na odporność i urodę, a także skąd wiadomo, że organizm potrzebuje dodatkowego wsparcia. Podcasty pełnią przede wszystkim rolę poradnikową. Chcemy dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem, edukując w obszarze odpowiedzialnej suplementacji. Jest to szczególnie istotne w czasach zintensyfikowanego marketingu i reklamy, gdy bardzo często pod wpływem zewnętrznego nacisku, decyzje odnośnie suplementacji nie są podejmowane w pełni świadomie – mówi Zosia Cichoń, pełnomocniczka zarządu onesano.
Cztery pierwsze odcinki podcastów „Po co te suple?” są już dostępne na platformie Spotify i RMF ON.

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE
Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Robotyka i SI
Sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować rolnictwo. Pomaga w zbiorach i dzięki niej koszty działania gospodarstw są niższe

Algorytmy sztucznej inteligencji są dziś wykorzystywane m.in. do analizy zdjęć roślin, prognozowania plonów czy automatycznego sterowania maszynami. AI wspiera dziś produkcję rolną na wielu poziomach – od siewu po zbiór, a nawet sprzedaż, pomaga też ograniczyć koszty i adaptować się do zmian klimatu. Dlatego, choć teraz w Polsce z nowych technologii korzystają przede wszystkim właściciele największych gospodarstw, skala wykorzystania AI szybko rośnie.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.