Miłość wpływa na nasz system immunologiczny i gojenie się fizycznych ran
Zbliżające się walentynki to dzień, w którym powinniśmy uświadomić sobie, że miłość zmienia nie tylko samopoczucie, ale również zdrowie. Naukowcy z Tulane University przeprowadzili badanie, które udowodniło, że uczucie zakochania się ma pozytywny wpływ również na naszą odporność. Okazuje się, że miłość jest zdrowym nawykiem, a do ich wprowadzania w życie zachęca w tym roku marka Waterdrop, która wprowadza nową, limitowaną edycję walentynkowej szklanej butelki. Firma posiada też ekologiczne Microdrinki bez cukru i kalorii.
Randki to zdrowie – miłość przeciwdziała wirusom
Miłość aktywuje w mózgu obszary odpowiedzialne za pamięć, emocje, skupienie oraz motywację. Dodatkowo stymuluje ona dobre samopoczucie i redukuje stres, co z kolei sprawia obniżenie ciśnienia krwi. Naukowcy z Tulane University przeprowadzili analizę wpływu zakochania się na układ odpornościowy. Wyniki wykazały, że kobiety, które brały udział w badaniu, miały zwiększoną aktywność genów związanych z obroną antywirusową w porównaniu z początkiem testów. Zmian tych, nie zaobserwowano u osób, które się nie zakochały. Inne zdrowotne korzyści z tego stanu zaprezentowały wyniki badania opublikowanego w magazynie Current Opinion in Psychiatry. Z przeprowadzonej analizy dowiadujemy się, że fizyczne rany u osób zakochanych, goją się szybciej niż u tych, które obecnie nie są. Z kolei naukowcy z Uniwersytetu w Arizonie ustalili, że okazywanie komuś uczuć przynosi jeszcze większe zdrowotne korzyści niż ich otrzymywanie.
Nowa butelka termiczna i zdrowe nawyki z Waterdrop
Miłość wpływa na nas podobnie jak przestrzeganie zdrowych nawyków, a stosowanie 8 kluczowych z nich może przedłużać życie nawet o 24 lata. Należy do nich m.in. niepalenie papierosów, aktywność fizyczna, umiejętne radzenie sobie ze stresem, unikanie alkoholu, dobra dieta, higiena snu oraz prowadzenie aktywnego życia społecznego. Niezwykle istotne jest również nawadnianie się, jednak jak wynika z analizy przeprowadzonej przez Waterdrop, aż 22 proc. naszych rodaków pije jedynie dwie lub mniej szklanek wody na dobę. Pomocne w pielęgnowaniu nawyku picia odpowiedniej ilości płynów może być trzymanie naczynia, z którego pijemy zawsze blisko siebie. Waterdrop wprowadza nową edycję walentynkowej butelki ze szkła borokrzemowego o czerwonym odcieniu i pojemności 600 ml. Dodatkowo dostępny będzie Microdrink Love o smaku granatu, jagody goji i aceroli.
Zrównoważony rozwój
Waterdrop dba o to, aby stać się ekologicznym liderem w branży napojów. Ambasadorem oraz inwestorem marki jest uznany tenisista Novak Djoković. W ubiegłym roku firma podjęła współpracę z Rosie Huntington Whiteley oraz Conchitą Wurst. Waterdrop wierzy w świat bez plastiku i wprowadza butelki wielokrotnego użytku oraz Microdrinki bez dodatku cukru i konserwantów.
Waterdrop® to marka, która powstała w 2016 roku w Austrii, obecnie działa w 11 krajach europejskich, USA, Singapurze oraz Australii. Przyświecają jej dwie idee – picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek. W ofercie waterdrop® znajdują się smakowe, rozpuszczalne w wodzie kapsułki wzbogacone o witaminy i ekstrakty roślinne oraz akcesoria, takie jak butelki, termokubki i dzbanki filtrujące wodę. Marka dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające dobre samopoczucie konsumentów poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów oraz doświadczeń związanych z kwintesencją życia – wodą.
https://waterdrop.pl/
https://www.facebook.com/waterdroppolska/
Symptomy sezonowego spadku energii
DNA Medical Group poszerza dostępność zaawansowanych badań genetycznych w Polsce
Bayer Pharmaceuticals przedstawia plany wprowadzenia nowych rozwiązań medycznych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.