Miłość wpływa na nasz system immunologiczny i gojenie się fizycznych ran

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Zbliżające się walentynki to dzień, w którym powinniśmy uświadomić sobie, że miłość zmienia nie tylko samopoczucie, ale również zdrowie. Naukowcy z Tulane University przeprowadzili badanie, które udowodniło, że uczucie zakochania się ma pozytywny wpływ również na naszą odporność. Okazuje się, że miłość jest zdrowym nawykiem, a do ich wprowadzania w życie zachęca w tym roku marka Waterdrop, która wprowadza nową, limitowaną edycję walentynkowej szklanej butelki. Firma posiada też ekologiczne Microdrinki bez cukru i kalorii.
Randki to zdrowie – miłość przeciwdziała wirusom
Miłość aktywuje w mózgu obszary odpowiedzialne za pamięć, emocje, skupienie oraz motywację. Dodatkowo stymuluje ona dobre samopoczucie i redukuje stres, co z kolei sprawia obniżenie ciśnienia krwi. Naukowcy z Tulane University przeprowadzili analizę wpływu zakochania się na układ odpornościowy. Wyniki wykazały, że kobiety, które brały udział w badaniu, miały zwiększoną aktywność genów związanych z obroną antywirusową w porównaniu z początkiem testów. Zmian tych, nie zaobserwowano u osób, które się nie zakochały. Inne zdrowotne korzyści z tego stanu zaprezentowały wyniki badania opublikowanego w magazynie Current Opinion in Psychiatry. Z przeprowadzonej analizy dowiadujemy się, że fizyczne rany u osób zakochanych, goją się szybciej niż u tych, które obecnie nie są. Z kolei naukowcy z Uniwersytetu w Arizonie ustalili, że okazywanie komuś uczuć przynosi jeszcze większe zdrowotne korzyści niż ich otrzymywanie.
Nowa butelka termiczna i zdrowe nawyki z Waterdrop
Miłość wpływa na nas podobnie jak przestrzeganie zdrowych nawyków, a stosowanie 8 kluczowych z nich może przedłużać życie nawet o 24 lata. Należy do nich m.in. niepalenie papierosów, aktywność fizyczna, umiejętne radzenie sobie ze stresem, unikanie alkoholu, dobra dieta, higiena snu oraz prowadzenie aktywnego życia społecznego. Niezwykle istotne jest również nawadnianie się, jednak jak wynika z analizy przeprowadzonej przez Waterdrop, aż 22 proc. naszych rodaków pije jedynie dwie lub mniej szklanek wody na dobę. Pomocne w pielęgnowaniu nawyku picia odpowiedniej ilości płynów może być trzymanie naczynia, z którego pijemy zawsze blisko siebie. Waterdrop wprowadza nową edycję walentynkowej butelki ze szkła borokrzemowego o czerwonym odcieniu i pojemności 600 ml. Dodatkowo dostępny będzie Microdrink Love o smaku granatu, jagody goji i aceroli.
Zrównoważony rozwój
Waterdrop dba o to, aby stać się ekologicznym liderem w branży napojów. Ambasadorem oraz inwestorem marki jest uznany tenisista Novak Djoković. W ubiegłym roku firma podjęła współpracę z Rosie Huntington Whiteley oraz Conchitą Wurst. Waterdrop wierzy w świat bez plastiku i wprowadza butelki wielokrotnego użytku oraz Microdrinki bez dodatku cukru i konserwantów.
Waterdrop® to marka, która powstała w 2016 roku w Austrii, obecnie działa w 11 krajach europejskich, USA, Singapurze oraz Australii. Przyświecają jej dwie idee – picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek. W ofercie waterdrop® znajdują się smakowe, rozpuszczalne w wodzie kapsułki wzbogacone o witaminy i ekstrakty roślinne oraz akcesoria, takie jak butelki, termokubki i dzbanki filtrujące wodę. Marka dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające dobre samopoczucie konsumentów poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów oraz doświadczeń związanych z kwintesencją życia – wodą.
https://waterdrop.pl/
https://www.facebook.com/waterdroppolska/

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy
Bankowość
Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.