Medical Inventi jedną z trzech polskich firm na Medical Philippines EXPO 2022
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Medical Inventi, spółka biotechnologiczna zajmująca się komercjalizacją badań naukowych w profilaktyce oraz ochronie zdrowia, została zaproszona przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu (PAIH) do udziału w Medical Philippines EXPO 2022. Lubelska spółka jest jednym z trzech polskich przedsiębiorstw medycznych, które zakwalifikowały się do obecności na polskim stoisku narodowym. Targi, w trakcie których Medical Inventi zaprezentuje swój flagowy produkt – FlexiOss®, odbędą się w dniach 24-26 sierpnia.
- Ekspansja naszego produktu na rynki azjatyckie jest jednym z głównych elementów strategii naszej firmy. Dzięki udziałowi w Medical Philippines EXPO 2022 mamy okazję pokazać „sztuczną kość” nowym odbiorcom. Zaproszenie od zagranicznego biura Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu utwierdza nas w przekonaniu, że flagowy produkt Medical Inventi zyskuje globalne uznanie. Co ważne, na tych targach zaprezentujemy nie tylko, FlexiOss®, ale również FlexiOss®Dent oraz FlexiOss®Vet, które są dedykowane odpowiednio – stomatologii oraz weterynarii - mówi Maciej Maniecki, prezes zarządu Medical Inventi.
FlexiOss® to kompozyt kościozastępczy stosowany w ortopedii i traumatologii narządu ruchu, który po wszczepieniu korzystnie integruje się z kością pacjenta wspierając proces odbudowy naturalnej tkanki kostnej. Eliminuje to konieczność powtórnej operacji w celu usunięcia implantu. Aktualnie Medical Inventi pracuje nad wprowadzeniem produktu na globalne rynki. Produkt chroni prawnie m.in. europejski patent Bioactive composite and process for the production of the bioactive composite, który gwarantuje aktywną ochronę na terenie Austrii, Hiszpanii, Włoch, Szwajcarii, Niemiec, Francji, Anglii i Irlandii. W czerwcu br. spółka otrzymała dopuszczenie do dystrybucji w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, a także na etapie pre-submission złożyła dokumentację do Agencji Żywności i Leków w USA (FDA), aby uzyskać możliwość sprzedaży w Stanach Zjednoczonych.
Medical Philippines EXPO 2022 to jedyne specjalistyczne targi medyczne, stomatologiczne, farmaceutyczne na Filipinach. W trakcie wydarzenia prezentowane są najnowsze osiągnięcia techniczne w m. in. branży medycznej, dentystycznej, farmaceutycznej czy sprzętu laboratoryjnego. Medical Inventi będzie jedyną polską spółką, która w trakcie trwania targów zaprezentuje preparat implantacyjny.
W 2023 roku spółka rozważa pozyskanie kapitału od inwestorów na dalszy dynamiczny rozwój, a także debiut na rynku NewConnect.
***
Medical Inventi S.A. to spółka biotechnologiczna założona w 2015 jako inicjatywa środowiska akademickiego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie oraz prywatnego kapitału, w celu komercjalizacji badań naukowych wdrażanych na potrzeby profilaktyki i ochrony zdrowia ludzkiego. Portfolio produktowe Spółki obejmuje biomateriał kościozastępczy stosowany w ortopedii pod marką FlexiOss® i stomatologii pod marką FlexiOss®Dent. Wyrób dostępny jest również jako FlexiOss®Vet do zastosowań weterynaryjnych.

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.