Komunikaty PR

GLUCOCONTRO.ONLINE DO ZDALNEJ ANALIZY POMIARÓW GLIKEMII

2021-09-28  |  14:00
Do pobrania Komunikat ( 0.05 MB )

Warszawa, 28 września 2021 r. – Ascensia Diabetes Care, wiodąca globalna firma wspierająca chorych na cukrzycę, wprowadza w Polsce platformę GlucoContro.online do zdalnej analizy pomiarów glikemii z użyciem glukometru, opartą na przeglądarce. Rozwiązanie ułatwia opiekę nad pacjentami, którzy stosują system monitorowania stężenia glukozy we krwi z rodziny CONTOUR®. GlucoContro.online pozwala na zdalny dostęp do danych dotyczących cukrzycy oraz umożliwia udostępnienie ich lekarzom, pielęgniarkom i opiekunom.

 

GlucoContro.online upraszcza gromadzenie, przeglądanie i udostępnianie danych dotyczących stężenia glukozy we krwi. Łatwa w użyciu i intuicyjna platforma oparta na chmurze uruchamiana jest bezpośrednio w przeglądarce. W przypadku osób korzystających z glukometrów CONTOUR®PLUS ELITE lub CONTOUR®PLUS ONE, dane pobierane są bezpośrednio z aplikacji CONTOUR®DIABETES lub konta CONTOUR Cloud, po wyrażeniu odpowiedniej zgody przez pacjenta. Rozwiązanie zapewnia również możliwość pobrania danych z glukometru poprzez kabel USB. Po pobraniu danych platforma pozwala na wygodne ich przeglądanie, tworzenie raportów i współdzielenie się danymi. Zaproszenia do dołączenia do platformy są wysyłane przez lekarzy do pacjentów.

 

GlucoContro.online umożliwia także łatwe przeglądanie pomiarów stężenia glukozy we krwi, podanej insuliny, spożytych węglowodanów i wykonanej aktywności fizycznej.

 

W platformie zawarto funkcje, które stanowią odpowiedź na niektóre z wyzwań jakie lekarze i pacjenci napotykają w codziennym zarządzaniu cukrzycą. Do nowych rozwiązań należą: możliwość zaproszenia pacjentów poprzez kody QR lub za pośrednictwem e-mail, możliwość przechowywania danych na zabezpieczonym dysku w chmurze lub w trybie offline, możliwość generowania czytelnych wykresów i raportów z oznaczeniami kolorystycznymi, które pomagają w szybkiej interpretacji wyników.

 

– Uproszczenie i poprawa jakości życia chorych na cukrzycę dzięki innowacyjnym rozwiązaniom jest podstawą wszystkich działań firmy Ascensia Diabetes Care, a platforma  GlucoContro.online pozwala to osiągnąć – mówi dr Paweł Łupiński, Managing Director, Ascensia Diabetes Care. – Dzięki rozmowom z personelem medycznym zidentyfikowaliśmy niezaspokojone potrzeby - zarówno lekarzy, jak i pacjentów - w zakresie leczenia cukrzycy. Należą do nich: prosty dostęp online, jak również pomoc w szybkiej analizie wyników dzięki oznaczeniom kolorystycznym i przejrzystym raportom podsumowującym udostępnione dane. W efekcie GlucoContro.online wspiera personel medyczny w codziennej pracy i pozwala zaoszczędzić czas potrzebny na analizę danych w gabinecie.

 

Karolina Rosa-Grabowska, Marketing Manager firmy Ascensia Diabetes Care, dodaje:

- GlucoContro.online to efekt współpracy pomiędzy firmami Ascensia i SdNcenter, polską spółką specjalizującą się w dostarczaniu zaawansowanych technologicznie rozwiązań z zakresu opieki zdrowotnej i integracji dla firm na całym świecie. SdNcenter od 2006 roku dostarcza autorskie technologie i usługi roz­woju oprogramowania, oferując kompleksową obsługę rozwiązań cyfrowych. Oferowane rozwiązanie jest w stanie obsługiwać dane pochodzące od ponad 150 milionów pacjentów, 10 tysięcy placówek ochrony zdrowia i 100 tysięcy specjalistów opieki zdrowotnej. Platformę zaprojektowano w taki sposób, aby w przyszłości możliwe było pobieranie dodatkowych danych z innych urządzeń czy aplikacji.

 

Dostęp do platformy można uzyskać pod adresem www.glucocontro.online

 

 

O firmie Ascensia Diabetes Care

Ascensia Diabetes Care jest globalną firmą wspierającą osoby chore na cukrzycę. Naszą misją jest oferowanie innowacyjnych rozwiązań, które pomagają w codziennym życiu z cukrzycą i podnoszą jego jakość.

 

Jesteśmy producentem wiodących na rynku glukometrów z rodziny CONTOUR® oraz  wyłącznym globalnym dystrybutorem systemów ciągłego monitorowania glukozy Eversense® firmy Senseonics. Rozwiązania te łączą zaawansowaną technologię z łatwością użytkowania, aby pomóc pacjentom w walce z cukrzycą i wnieść pozytywną zmianę w ich życie. Jako zaufany partner tej społeczności ściśle współpracujemy z pracownikami ochrony zdrowia i innymi partnerami, aby zagwarantować, że nasze produkty spełniają najwyższe standardy dokładności, precyzji i niezawodności oraz że nasza działalność jest prowadzona w sposób rzetelny i zgodny z prawem.

 

Ascensia jest członkiem Grupy PHC. Firma powstała w 2016 roku w drodze sprzedaży Bayer Diabetes Care na rzecz PHC Holdings (dawniej Panasonic Healthcare). Produkty firmy Ascensia są sprzedawane w ponad 125 krajach. Ascensia zatrudnia około 1700 pracowników i prowadzi działalność w 31 krajach.

 

Dalsze informacje nt. Ascensia Diabetes Care: http://www.ascensia.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Medycyna Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski Biuro prasowe
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej
Medycyna Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”
2025-06-16 | 03:00

Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”

Nowy raport agencji doradczej PRCN pokazuje, że Polacy są bardzo ostrożni w kwestii udostępniania danych zdrowotnych na potrzeby rozwoju sektora ochrony zdrowia i nauk
Medycyna Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra
2025-06-05 | 11:05

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Co to jest szyna CPM? Szyna CPM (ang. Continuous Passive Motion – ciągły ruch bierny) to innowacyjne urządzenie medyczne wykorzystywane w rehabilitacji pourazowej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.