Dwie polskie firmy łączą siły by wspierać rozwój weterynarii!
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Medical Inventi, producent materiału kościozastępczego do zastosowań weterynaryjnych FlexiOss®Vet pozyskało wyłącznego dystrybutora produktu. W ramach podpisanej umowy – marka Vetfood zajmie się marketingiem i sprzedażą FlexiOss®Vet, początkowo na terenie Polski, z czasem także na rynkach zagranicznych. Współpraca obejmuje podjęcie szeregu wspólnych działań warsztatowo-edukacyjnych w 2025 roku na rzecz rozwoju weterynarii, a także opracowanie nowych trendów w obszarze stomatologii i ortopedii weterynaryjnej.
- Od kilku lat systematycznie rozwijamy nasz autorski materiał kościozastępczy FlexiOss®. Dziś jego główne zastosowania znajdujemy w ortopedii i chirurgii stomatologicznej. Teraz przyszedł czas na dynamiczny rozwój kolejnej odsłony tego produktu – FlexiOss®Vet, który ma wspierać rozwój weterynarii. Dzięki nawiązanej współpracy z Vetfood zyskujemy zaufanego ambasadora naszej marki i jednocześnie dystrybutora FlexiOss®Vet – początkowo na terenie Polski, z czasem także na rynkach zagranicznych. Jestem przekonany, że nasza synergia przyniesie wiele pozytywnych efektów na drodze rozwoju weterynarii - mówi Maciej Maniecki, prezes zarządu Medical Inventi.
W ramach nawiązanej współpracy Medical Inventi i Vetfood wspólnie zajmą się popularyzacją wiedzy na temat możliwości leczniczych FlexiOss®Vet, co powinno pozytywnie przełożyć się na rozwój produktu i jego sprzedaż.
- FlexiOss®Vet to nowoczesny, bioaktywny preparat implantacyjny, który skutecznie wspomaga regenerację tkanki kostnej. Nasz materiał kościozastępczy wykazuje właściwości hemostatyczne, doskonale wchłania płyny takie jak: krew, osocze, roztwory leków – dzięki temu, może pełnić rolę nośnika substancji biologicznych, a zwłaszcza leków przeciwbakteryjnych, co pozwala ograniczyć systemowe stosowanie antybiotyków w okresie okołozabiegowym - informuje Maciej Maniecki. - Po wszczepieniu – FlexiOss®Vet korzystnie integruje się z kością pacjenta i daje efekt tworzenia się kości własnej. Eliminuje to konieczność powtórnej operacji w celu usunięcia implantu, co oszczędza zwierzęciu dodatkowego stresu i bólu - dodaje.
Współpraca Medical Inventi z Vetfood zakłada szereg wspólnych działań edukacyjnych skierowanych do lekarzy weterynarii poprzez cykliczne wydarzenia planowane w 2025 roku. Obie firmy chcą wspólnie pracować nad nowymi trendami w obszarze stomatologii i ortopedii weterynaryjnej.
- Nasza firma, z jednej strony produkuje żywność specjalnego przeznaczenia dla zwierząt, a z drugiej zajmuje się dystrybucją interesujących, nowatorskich rozwiązań dla branży weterynaryjnej. Wierzymy, że ta współpraca z nowym partnerem otworzy przed nami nowe możliwości i pozwoli nam rozwijać jeszcze bardziej innowacyjne produkty, które będą wspierać zdrowie i dobrostan zwierząt - mówi Dariusz Hyczewski, Wiceprezes Zarządu REGIS. - Jestem przekonany, że nasza współpraca z Medical Inventi pozwoli nam tworzyć wartościowe rozwiązania i otworzy nowe perspektywy dla nas wszystkich - dodaje.
Vetfood to marka oferująca specjalistyczne linie produktowe opracowane przez naukowców i ekspertów żywienia zwierząt oraz we współpracy z lekarzami weterynarii. Unikalne i innowacyjne rozwiązania marki Vetfood bazują na wysokiej zawartości składników aktywnych, dogodnych formach podania i precyzyjnych dawkach. Przez ponad 16 lat obecności na rynku weterynaryjnym, eksperci Vetfood rozwinęli ponad 100 różnych produktów.
***
Medical Inventi S.A. to spółka biotechnologiczna założona w 2015 jako inicjatywa środowiska akademickiego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie oraz prywatnego kapitału, w celu komercjalizacji badań naukowych wdrażanych na potrzeby profilaktyki i ochrony zdrowia ludzkiego. Portfolio produktowe Spółki obejmuje biomateriał kościozastępczy stosowany w ortopedii pod marką FlexiOss® i stomatologii pod marką FlexiOss®Dent. Wyrób dostępny jest również jako FlexiOss®Vet do zastosowań weterynaryjnych.

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje
Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.