Cersanit wspiera kobiety w Miesiącu Świadomości Raka Piersi
Październik to Miesiąc Świadomości Raka Piersi. Marka Cersanit dołączyła do globalnej kampanii okazując solidarność z kobietami przechodzącymi przez chorobę nowotworową – w tym celu przekazała na działania Fundacji Rak’n’Roll 50 tysięcy złotych.
To właśnie październik jest miesiącem, w którym szczególnie nagłaśnia się temat raka piersi, czyli najczęściej występującego nowotworu u kobiet, intensyfikuje działania na rzecz zwiększenia świadomości, profilaktyki, wykrywalności i leczenia. W ramach wsparcia działań prowadzonych przez Fundację Rak'n'Roll, która od lat wspiera chorych w przechodzeniu przez raka, a także pomaga żyć dobrze, godnie i szczęśliwie pomimo choroby, firma Cersanit przekazała 50 tysięcy złotych.
- „Rak piersi jest bardzo istotnym zagadnieniem i należy o nim pamiętać nie tylko w październiku, ale i każdego dnia. Cersanit to marka rodzinna, bliska i przyjazna, jako brand chcemy właśnie w tym szczególnym czasie przekazać wsparcie w zbieraniu funduszy Fundacji Rak'n'Roll. Każde działanie ma ogromne znaczenie, dlatego z prawdziwym zaangażowaniem włączamy się w pomoc, ciesząc się, że razem możemy okazać solidarność i wsparcie, a także wpłynąć na poprawę jakości życia osób chorych na raka.” – Małgorzata Krajewska-Szaruch (Brand Marketing Manager), Cersanit SA.

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba
8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Handel
Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.