Bezoperacyjny lifting nagrodzony Perłą Dermatologii Estetycznej 2021

Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut
ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl
Scarlet S – urządzenie do zabiegów medycyny estetycznej dystrybuowane w Polsce przez firmę IntoBeauty, otrzymało Perłę Dermatologii Estetycznej 2021 w kategorii: zabiegi liftingujące. Lekarze, którzy zagłosowali w 17. edycji konkursu, organizowanego przez Stowarzyszenie Lekarzy Dermatologii Estetycznej, docenili pionierskie połączenie działania fal radiowych i techniki mikronakłuwania. Dzięki innowacyjnej technologii możliwe jest między innymi przeprowadzanie bezoperacyjnego liftingu twarzy, a także bezpieczne usuwanie blizn potrądzikowych.
Idea, która przyświeca głosującym, to zwrócenie uwagi innych specjalistów na sprzęty medyczne i technologie, które pozwalają wykonywać zabiegi medycyny estetycznej na najwyższym, światowym poziomie. Przyznanie Perły jest więc równoznaczne z wystawieniem pozytywnej opinii nagrodzonemu urządzeniu przez środowisko lekarskie.
Ta szczególna nagroda cieszy nas podwójnie. Raz, że jest to uznanie efektywności urządzenia, które stosowane jest już w wielu gabinetach medycyny estetycznej w Polsce. Dwa, że nagroda została przyznana przez profesjonalistów z branży, którzy korzystają ze Scarlet S na co dzień. To ich pacjenci są najlepszym dowodem na skuteczność naszego innowacyjnego urządzenia – komentuje otrzymanie tytułu Radosław Stawarz, Prezes Zarządu firmy IntoBeauty – wyłącznego dystrybutora Scarlet S w Polsce.
Scarlet S – królowa radiofrekwencji mikroigłowej
Urządzenie Scarlet S otrzymało najwięcej głosów spośród wszystkich urządzeń, zgłaszanych w różnych kategoriach. O tym sukcesie zdecydował między innymi fakt, że umożliwia ono wykonywanie niechirurgicznego liftingu. Ponadto zastosowana w Scarlet S technologia frakcyjnej radiofrekwencji mikroigłowej przynosi doskonałe efekty w zabiegach poprawiających wolumetrię twarzy i redukujących wiotkość skóry na szyi i na dekolcie. To skuteczna metoda usuwania zmarszczek w okolicach oczu i ust, blizn potrądzikowych i pooparzeniowych oraz sposób na przywrócenie jędrności skórze.
W odróżnieniu od urządzeń z tradycyjną radiofrekwencją Scarlet S nie powoduje oparzeń naskórka. Urządzenie ma głowicę wyposażoną w 24 mikroigły pozwalające na precyzyjne dotarcie fal radiowych do naskórka i skóry właściwej oraz jednoczesne podgrzewanie wszystkich warstw skóry na całej głębokości wkłucia. Jest to innowacyjne rozwiązanie. Dotychczas, aby podgrzać głębsze warstwy skóry, trzeba było silnie przegrzać jej powierzchnię, trudno było też uzyskać jednolite podgrzanie wszystkich warstw skóry.
Dzięki Scarlet S osoba wykonująca zabieg wie, jak głęboko i z jaką temperaturą działa na całą skórę. A to przekłada się na bezpieczeństwo i skuteczność. Rezultaty po zastosowaniu radiofrekwencji mikroigłowej widoczne są od razu i są trwałe – także dlatego, że jeszcze po kilku tygodniach od zabiegu następuje stymulacja powstawania nowego kolagenu w skórze, przez co jest ona dłużej elastyczna i jędrna.
Mamy nadzieję, że otrzymane właśnie wyróżnienie zachęci kolejne gabinety medycyny estetycznej do korzystania ze Scarlet S i zaoferowania swoim pacjentom liftingu – bezoperacyjnego, bezpiecznego, bez długiej rekonwalescencji – podsumowuje Radosław Stawarz.
O konkursie i organizatorze
Konkurs Perły Dermatologii Estetycznej na najlepsze produkty stosowane w estetyce lekarskiej ma już swoją historię. Tegoroczne ogłoszenie wyników, które odbyło się 11 lutego 2022 roku w Warszawie, to zarazem finał 17. edycji głosowania, wyróżniającego się tym, że biorą w nim udział wyłącznie lekarze. Ponadto produkty i zabiegi zgłaszane do konkursu przechodzą szczegółową weryfikację komisji złożonej z doświadczonych dermatologów, która dba o to, aby nominowane urządzenia i technologie posiadały odpowiednie certyfikaty i rejestracje wymagane dla wyrobów medycznych.
Rekomendacyjny charakter plebiscytu koresponduje z opiniotwórczą rolą organizatora konkursu – Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów Estetycznych, które od lat prowadzi działania na rzecz konsolidacji środowiska polskich dermatologów estetycznych, powszechnej promocji oraz edukacji dermatologii estetycznej i medycyny estetycznej.

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.