Allianz Partners i TakesCare z nową platformą do umawiania wizyt lekarskich
Firmy Allianz Partners oraz Takes Care stworzyły innowacyjne na polskim rynku rozwiązanie o nazwie TakesCare MedBid. To platforma, która umożliwi szybkie i efektywne łączenie osób ubezpieczonych potrzebujących wizyt domowych z lekarzami gotowymi udzielić pomocy.
Zasada działania platformy TakesCare MedBid przypomina popularne aplikacje przejazdowe. Ubezpieczony, który potrzebuje wizyty domowej, zgłasza się do Centrum Alarmowego za pomocą dowolnego kanału. Zlecenie poprzez portal trafi do lekarzy współpracujących z Allianz Partners, realizujących wizyty domowe w lokalizacji ubezpieczonego. Następnie medycy określą czas, kiedy są w stanie zrealizować wizytę domową.
Wbudowany algorytm wybierze najlepszą ofertę, biorąc pod uwagę termin i rating lekarzy. Ubezpieczony otrzyma od Allianz Partners szczegółowe informacje na temat wizyty domowej. Gwarancją wysokiej jakości wizyt domowych będzie system ocen wystawianych lekarzom przez pacjentów po każdej zakończonej wizycie. Docelowo TakesCare MedBid ma skrócić czas obsługi organizacji wizyty domowej o 30 proc. względem obecnego procesu.
– Jesteśmy dumni, że powstała w wyniku współpracy Allianz Partners i TakesCare platforma TakesCare MedBid wprowadzi model „na żądanie” do sektora usług medycznych. To nowatorskie rozwiązanie na polskim rynku, które pozwoli na błyskawiczną realizację usług zdrowotnych tam, gdzie są one najbardziej potrzebne – mówi Ewelina Sakowska, kierownik Działu Operacyjnego Allianz Partners.
Uruchomienie TakesCare MedBid planowane jest na jesień 2024 roku, co jest idealnym momentem ze względu na wzrost zapotrzebowania na wizyty domowe w sezonie chorobowym. Dodatkowo Allianz Partners zapowiedział integrację z Grupą LUX MED, co umożliwi umawianie wizyt w czasie rzeczywistym bezpośrednio w grafikach lekarzy LUX MED.
Więcej informacji na temat Allianz Partners można znaleźć na stronie: www.allianz-partners.com.
Fotouczulenia i reakcje fototoksyczne. Jak poradzić sobie z alergią na słońce?
Miesiąc Świadomości Nowotworów Krwi 2024: pilne potrzeby pacjentów
Odwodnienie u dziecka. Dobre nawyki i właściwa hydracja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Edukacja
Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne
Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.
Edukacja
Ambitne plany eksploracji kosmosu oznaczają większe zapotrzebowanie na kadry. Rola edukacji kosmicznej rośnie
W połowie wieku ludzkość może się pojawić na Marsie, a u progu kolejnego – zasiedlić go. Taki scenariusz sprawia, że edukacja kosmiczna zyskuje na znaczeniu. Nowa rzeczywistość będzie wymagała przeniesienia ziemskich technologii i wiedzy ekspertów z różnych dziedzin do kosmosu. Potrzebni będą nie tylko inżynierowie i astronauci, lecz także m.in. architekci, biolodzy, kucharze czy hydraulicy.
Transport
Branża lotnicza zmaga się z niedoborem kadr. Brakuje przede wszystkim mechaników lotniczych
Według Alton Aviation Consultancy koszty naprawy i remontów silników wzrosły z 31 mld dol. przed pandemią do 58 mld dol. w tym roku. Rośnie też zapotrzebowanie na pracowników – w ciągu najbliższych 20 lat na świecie będzie potrzebnych niemal 770 tys. mechaników lotniczych. Tylko w Polsce już teraz brakuje kilku tysięcy wyspecjalizowanego personelu. – Brak kadr spowalnia nasz rozwój. Obecnie potrzebujemy kilkuset wyspecjalizowanych osób – ocenia Aleksandra Juda, prezes LOT Aircraft Maintenance Services.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.