McCANN Poland na 3. miejscu w LIONS Creativity Report Rankings!
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Dla McCANN Poland rok 2023 to zdecydowanie czas międzynarodowych sukcesów. Po imponującym zwycięstwie podczas Cannes Lions International Festival of Creativity, gdzie agencja wygrała 9 Lwów, przyszedł czas na kolejne wyróżnienia. W tegorocznym raporcie LIONS Creativity Report Rankings McCANN Poland został uznany za 3. najlepszą agencja kreatywną w Europie, potwierdzając swoją znaczącą pozycję w świecie branży kreatywnej.
McCANN Poland w LIONS Creativity Report Rankings zdobył również prestiżowe wyróżnienia w kategoriach: Top Art Directors 2023 i Top Copywriters 2023. Adam Głowacki i Barbara Olech zostali uhonorowani w pierwszej kategorii, a Anna Posuniak i Mateusz Gaca zajęli zaszczytne miejsce wśród Top Copywriters 2023. Wyróżnieni zostali docenieni za pracę przy kampanii "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle," stworzoną we współpracy z Mastercard.
Jesteśmy wdzięczni i niezmiernie dumni z tak wysokiej pozycji naszej agencji oraz zespołów kreatywnych w tegorocznym rankingu LIONS Creativity Report. Ogromnie cieszymy się, że oparta na DNA marki Mastercard kampania przyniosła tak wiele korzyści dla ponad 20% uchodźców z Ukrainy osiedlających się w polskich miastach, miasteczkach i wsiach, jednocześnie umacniając lokalne gospodarki. – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.
W tegorocznej edycji LIONS Creativity Report Rankings, oprócz McCANN Poland w zestawieniu znalazły się w sumie cztery agencje w ramach McCANN Worldgroup – McCANN: Tel Aviv, London i Paris, zajmując kolejno 13., 16. i 17. miejsce.

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland

Aplikacja Escapecity wyróżniona w konkursie ODYS 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku
Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Medycyna
Diagnostyka zaburzeń snu może być łatwiejsza. Inteligentna piżama monitoruje bruksizm i bezdech senny

Naukowcy z Uniwersytetu Cambridge opracowali inteligentną piżamę, której zadaniem jest monitorowanie w warunkach domowych wzorców oddechu podczas snu i wykrywanie jego zaburzeń takich jak bezdech senny, chrapanie czy bruksizm. Jest to możliwe dzięki znajdującym się w materiale zaawansowanym grafenowym czujnikom tensometrycznym. Urządzenie może stać się alternatywą dla często niekomfortowej dla pacjentów diagnostyki w warunkach szpitalnych lub z wykorzystaniem nieporęcznego sprzętu.
Infrastruktura
Energia słoneczna wyprzedziła węgiel jako źródło energii w UE. Tempo dalszego rozwoju zależy od inwestycji w system i sieć

Zgodnie z założeniami strategii planu REPowerEU do 2030 roku na terenie państw członkowskich ma zostać zainstalowanych niemal 600 GW mocy fotowoltaiki słonecznej. Organizacje takie jak SolarPower Europe walczą o to, aby do tego czasu fotowoltaika stała się głównym źródłem energii elektrycznej. O ile w ostatnich latach odnotowano dynamiczne tempo wzrostu produkcji energii słonecznej, o tyle w kolejnych latach na drodze do realizacji planu może stanąć nienadążająca za tempem rozwoju infrastruktura.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.