McCANN Poland na 3. miejscu w LIONS Creativity Report Rankings!
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Dla McCANN Poland rok 2023 to zdecydowanie czas międzynarodowych sukcesów. Po imponującym zwycięstwie podczas Cannes Lions International Festival of Creativity, gdzie agencja wygrała 9 Lwów, przyszedł czas na kolejne wyróżnienia. W tegorocznym raporcie LIONS Creativity Report Rankings McCANN Poland został uznany za 3. najlepszą agencja kreatywną w Europie, potwierdzając swoją znaczącą pozycję w świecie branży kreatywnej.
McCANN Poland w LIONS Creativity Report Rankings zdobył również prestiżowe wyróżnienia w kategoriach: Top Art Directors 2023 i Top Copywriters 2023. Adam Głowacki i Barbara Olech zostali uhonorowani w pierwszej kategorii, a Anna Posuniak i Mateusz Gaca zajęli zaszczytne miejsce wśród Top Copywriters 2023. Wyróżnieni zostali docenieni za pracę przy kampanii "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle," stworzoną we współpracy z Mastercard.
Jesteśmy wdzięczni i niezmiernie dumni z tak wysokiej pozycji naszej agencji oraz zespołów kreatywnych w tegorocznym rankingu LIONS Creativity Report. Ogromnie cieszymy się, że oparta na DNA marki Mastercard kampania przyniosła tak wiele korzyści dla ponad 20% uchodźców z Ukrainy osiedlających się w polskich miastach, miasteczkach i wsiach, jednocześnie umacniając lokalne gospodarki. – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.
W tegorocznej edycji LIONS Creativity Report Rankings, oprócz McCANN Poland w zestawieniu znalazły się w sumie cztery agencje w ramach McCANN Worldgroup – McCANN: Tel Aviv, London i Paris, zajmując kolejno 13., 16. i 17. miejsce.
Pokolenie Z chce pracować dla inspirujących liderów – ci oczekują partnerstwa
Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu
MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Rolnictwo
Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu
Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.
Prawo
Nałóg nikotynowy wśród nieletnich zaczyna się najczęściej od e-papierosów. Przyciągają ich słodkie, owocowe smaki tych produktów
Co czwarty uczeń ma za sobą inicjację nikotynową, a dla większości z nich pierwszym produktem, po jaki sięgnęli, był e-papieros. Zdecydowana większość uczniów używających nikotyny korzysta właśnie z e-papierosów, a prawie połowa nie ma problemu z ich zakupem – wskazują nowe badania przeprowadzone z okazji Światowego Dnia Rzucania Palenia. Eksperci podkreślają, że niebezpiecznym produktem, z uwagi na ryzyko uzależnienia behawioralnego, są także e-papierosy beznikotynowe. Trwają prace nad przepisami, które m.in. zakażą ich sprzedaży nieletnim.
Problemy społeczne
Dane satelitarne będą częściej pomagać w walce z żywiołami w Polsce. Nowy system testowany był w czasie wrześniowej powodzi
Światowa Organizacja Meteorologiczna podaje, że w ciągu ostatnich 50 lat pięciokrotnie zwiększyła się liczba katastrof naturalnych na świecie. Jednocześnie nowe możliwości w zakresie wczesnego ostrzegania i zarządzania kryzysowego pozwoliły ograniczyć liczbę ofiar trzykrotnie. Coraz częściej pomagają w tym dane satelitarne, czego przykładem było wykorzystanie nowego systemu Poland’s Civil Security Hub w trakcie wrześniowej powodzi na południowym zachodzie kraju.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.