Marki Gorenje i Hisense w apartamentach Marvipol Development
Hisense i Gorenje, czołowi producenci urządzeń gospodarstwa domowego i RTV, będący częścią Hisense Group, ogłosiły dziś rozpoczęcie strategicznej współpracy z Marvipol Development - jednym z liderów rynku developerskiego. Firmy mają długofalowe plany wspólnych działań marketingowych i promocyjnych, skierowanych do aktualnych oraz przyszłych klientów.
Jako pierwsi z efektów współpracy będą mogli skorzystać mieszkańcy inwestycji Marvipol Development w Gdańsku - Dwie Motławy oraz W Apartments na warszawskiej Woli. Podczas odbioru mieszkań ich nabywcy otrzymają specjalnie przygotowane vouchery rabatowe na produkty AGD marki Gorenje. To dopiero początek współpracy, obie firmy planują rozwiązania długofalowe, które przyniosą obopólną korzyść klientom Gorenje, należącej do Hisense Group oraz Marvipol Development. Ideą, która przyświecała obu strategicznym partnerom, było wyjście naprzeciw potrzebom klientów w momencie zakupu nowego mieszkania - to bowiem idealny moment na wyposażenie je w nowy sprzęt AGD czy RTV.
W ramach pierwszego etapu współpracy zostaną stworzone specjalne oferty, spełniające szczególne wymagania i potrzeby przyszłych mieszkańców inwestycji Marvipol. Kolejne kroki strategicznego partnerstwa będą skierowane na rozwinięcie współpracy, m.in. o działania B2B, kolejne oferty promocyjne czy marketingowe.
- Zawarcie partnerstwa strategicznego z jednym z czołowych developerów jest dla nas całkowicie nową płaszczyzną działań. Szczególnie cieszy nas, że marki Hisense i Gorenje będą mogły towarzyszyć naszym konsumentom w wyjątkowych i ważnych dla nich chwilach – jak zakup mieszkania czy decyzja o remoncie. Wierzymy, że dzięki bezpośredniemu kontaktowi z Odbiorcami końcowymi, zyskamy możliwość jeszcze skuteczniejszej promocji rozwiązań naszych marek i dotarcia z ofertą do coraz większego grona odbiorców – komentuje rozpoczęcie współpracy Kinga Zwierzchowska, Marketing Manager, Gorenje Polska.
Marvipol to jeden z liderów rynku developerskiego. Mieszkania i apartamenty oferuje m.in. w Warszawie oraz Gdańsku. Dlatego rozwinięcie współpracy z Grupą Hisense - wiodącym producentem urządzeń gospodarstwa domowego i RTV, w którego portfolio znajduje się bliska Polakom marka Gorenje, jest naturalnym krokiem dla Marvipol Development.
- Bardzo się cieszymy z nawiązania współpracy z markami Hisense i Gorenje. Robimy to z myślą o naszych obecnych i przyszłych klientach, tak, aby mieli możliwość wyboru rozwiązań na najwyższym poziomie w ramach dedykowanej oferty produktowej i cenowej. Mamy nadzieję, że w najbliższych miesiącach nasza współpraca rozwinie się o kolejne grupy produktowe – ocenia Anna Juchimiuk, Dyrektor Marketingu, Marvipol Development.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.