Marka VIOLIFE nominowana do tytułu Game Changer!
Marka VIOLIFE zmienia rynek produktów roślinnych w Polsce! Została nominowana do tytułu Game Changer w plebiscycie RoślinnieJemy
Marka Violife, która w 2020 roku pojawiła się na polskim rynku w szerokiej dystrybucji za sprawą firmy Upfield, została nominowana do plebiscytu RoślinnieJemy w kategorii Game Changer. Tytuł przyznany zostanie marce, której działania w największym stopniu przyczyniają się do zwiększenia dostępności produktów roślinnych w Polsce w 2020 roku. O tym, kto zostanie wyróżniony, zadecydują konsumenci. Głosowanie potrwa do 15 stycznia.
Roślinne hity roku 2020
Plebiscyt RoślinnieJemy to inicjatywa mająca na celu wyłonienie najlepszych roślinnych produktów i marek w danym roku. O wynikach decydują konsumenci, którzy mają możliwość oddania głosów na stronie internetowej kampanii RoślinnieJemy: https://roslinniejemy.org/blog/najlepszy-produkt-roslinny-2020.
W tegorocznej edycji wyróżnione zostaną roślinne marki i produkty w aż czterech kategoriach: Najlepszy roślinny produkt 2020 roku, Najlepszy roślinny debiut na rynku gastronomicznym w 2020 roku, Nowa marka roślinna i produkt z potencjałem na podbicie serc Polaków oraz Game Changer, czyli marki, które w istotny sposób wpłynęły na zmiany na rynku produktów roślinnych w Polsce.
Marka Violife nominowana została w tej ostatniej kategorii. Doceniona została za szeroką dostępność wariantów produktów na polskim rynku. Konsumenci mogą obecnie znaleźć warianty Violife w sieciach sklepów Biedronka oraz Żabka w całej Polsce.
„Jesteśmy bardzo dumni, iż znaleźliśmy się wśród marek i firm, które wytyczają trendy dotyczące roślinnej żywności w Polsce. Popularność roślinnego żywienia stale rośnie i coraz osób więcej decyduje się uzupełniać dietę o roślinne alternatywy produktów. Tym bardziej cieszy nas fakt, iż jako marka Violife możemy być częścią zmiany, która właśnie następuje. Dokładamy wszelkich starań, by konsumenci mieli możliwość wyboru wysokiej jakości roślinnej alternatywy dla sera, łatwo dostępnej do odnalezienia na sklepowych półkach. Po warianty produktów Violife sięgnąć może każdy – zarówno osoby, które wybierają roślinne zamienniki nabiału np. ze względu na kwestie zdrowotne, osoby będące na co dzień na diecie wegańskiej, ale także wszyscy, którzy starają się jeść zdrowo i bardziej roślinnie” – mówi Anna Matusiak-Wieteszka, Violife Brand Development Manager.
Głosowanie w plebiscycie RoślinnieJemy potrwa do 15 stycznia. Każda osoba biorąca udział może w nim zagłosować tylko raz. Wyniki plebiscytu zostaną ogłoszone online podczas Gali RoślinnieJemy 28 stycznia.
Violife - pysznie, wegańsko, różnorodnie
Violife to ulubiona marka wegan, wegetarian i fleksitarian na całym świecie. Równocześnie warianty Violife są polecane wszystkim wielbicielom pysznego jedzenia, którzy chcą uzupełnić swoją dietę o produkty pochodzenia roślinnego. Produkty Violife zdążyły już podbić serca Polaków - od niedawna stanowią bowiem część portfolio firmy Upfield Polska.
Warianty Violife sprawdzą się doskonale w różnych wydaniach - w kanapce lub toście, jako pyszny dodatek do makaronu czy idealny zamiennik sera do pizzy. Grillowane, zapiekane, na zimno – w każdej postaci smakują wyśmienicie! Na sklepowych półkach w Polsce znajdziemy m.in. wegańskie alternatywy dla sera Violife w plastrach, w blokach, dla sera tartego oraz dla serów kremowych. Poszczególne linie składają się z kilku wariantów smakowych. Produkty Violife są wolne m.in. od laktozy, glutenu, orzechów, soi i konserwantów, dzięki czemu są odpowiednie także dla osób, u których występują alergie i nietolerancje pokarmowe.

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej

Hydrodynamiczne generatory kawitacyjne: przełom w oczyszczaniu rurociągów

Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Cyfrowa transformacja wymaga od liderów biznesu nowych kompetencji. Wśród nich kluczowe są otwartość na zmianę i empatia
Empatia, elastyczność i gotowość do eksperymentowania to dziś kluczowe cechy skutecznego przywództwa – szczególnie w świecie zdominowanym przez technologię i sztuczną inteligencję. Transformacja cyfrowa stawia przed liderami wiele nowych wyzwań i wymusza nowy model zarządzania – oparty na zaufaniu, adaptacyjności i rozumieniu potrzeb zespołu. Od 15 lat kobiety na kierowniczych stanowiskach w rozwijaniu kompetencji liderskich wspiera Program Santander W50. Uczestniczki z kilkunastu krajów zdobywają wiedzę i narzędzia do zarządzania zmianą, które pozwalają im skuteczniej funkcjonować w dynamicznym otoczeniu rynkowym.
Transport
Europa zapowiada walkę o bezpieczeństwo lekowe. Wsparcie dla tych inwestycji ma się znaleźć w przyszłym budżecie UE

Zaledwie 23 proc. światowej produkcji farmaceutycznej pokrywa Europa. Bardzo dynamicznie rośnie potencjał wytwórczy Azji i może się ona wysunąć na pozycję lidera. Ministrowie zdrowia krajów Unii Europejskiej są zgodni co do tego, że Europa powinna się stać atrakcyjnym rynkiem inwestycyjnym dla przemysłu farmaceutycznego i dążyć do samowystarczalności w produkcji leków i substancji czynnych niezbędnych do ich wytwarzania. Wciąż jednak przedsiębiorcy napotykają bariery biurokratyczne, a wsparcie krajowe i unijne dla inwestorów jest nadal niewystarczająco atrakcyjne.
Konsument
Za pół roku zacznie obowiązywać w Polsce system kaucyjny. Polacy obawiają się jego uciążliwości

1 października br. w Polsce zacznie obowiązywać system kaucyjny. Nie wszyscy konsumenci zdają sobie sprawę z tego, jakimi regułami będzie się rządzić. Eksperci podkreślają jednak, że podejście społeczeństwa jest pozytywne, choć wdrażaniu systemu towarzyszą pewne obawy. Ich zdaniem nie da się pewnie uniknąć na początku błędów i frustracji, ale pozytywne jest już to, że system zacznie działać.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.