Majaland wspiera Rajd Gorących Serc!
Prawie pół miliona złotych. Tyle udało się zebrać sponsorom, partnerom i uczestnikom wydarzenia Rajd Gorących Serc w 2023 roku. Już w sobotę 7 września wokół Warszawy odbędzie się druga edycja charytatywnego rajdu, który łączy pasję do kolarstwa z chęcią niesienia pomocy osobom z niepełnosprawnościami. Organizatorem wydarzenia jest m.in. park rozrywki Majaland Warszawa. Czy 7 września skala pomagania będzie jeszcze większa, a licznik wskaże rekordową sumę?
Jedziemy na pomoc!
Rajd Gorących Serc to wspaniała inicjatywa, która powstała z myślą o wsparciu osób z niepełnosprawnościami poprzez promowanie aktywności sportowej. Zawody integrują kolarzy o różnych poziomach umiejętności i sprawności. Organizatorzy przewidują, że w tegorocznych zmaganiach weźmie udział blisko dwa razy więcej uczestników niż w edycji poprzedniej (ponad 300 osób). Nie zabraknie celebrytów, polityków czy prezesów dużych, międzynarodowych firm. Swój udział potwierdzili m.in. Ambasador Królestwa Belgii w Polsce Rik Van Droogenbroeck, Ben Greeven Prezydent Belgijskiej Izby Gospodarczej, założyciel i prezes Momentum Capital Martijn van Rheenen, prezes zarządu Momentum Leisure Wouter Dekkers, prezes zarządu CFE Polska Bruno Lambrecht, Dyrektor Generalny Soudal Polska Andrzej Kaczor i inni. Jak podkreśla Żaneta Gutowska-Rukszan, Dyrektor Generalny Majaland Polska – Chęć niesienia pomocy jest dla nas niezwykle ważna, dlatego staramy się wspierać i organizować akcje charytatywne. Wrażliwość na potrzeby innych i empatia to dla nas istotne elementy tworzące odpowiednią kulturę organizacyjną. Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy być częścią tego wspaniałego projektu i dołożyć swoją cegiełkę do poprawy jakości życia osób z niepełnosprawnościami. Serdecznie zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w tym niezwykłym wydarzeniu. Pokażmy, że mamy gorące serca!
Malownicze trasy i rekord pomagania
W tym roku dla uczestników wydarzenia zaplanowano kilka malowniczych tras wokół Warszawy, biegnących między innymi wzdłuż Wisły, przez Kampinoski Park Krajobrazowy i w okolicach Jeziora Zegrzyńskiego. Start i metę zaplanowano w parku rozrywki Majaland Warszawa. Wszyscy miłośnicy kolarstwa zmierzą się z dwoma wymagającymi dystansami: 200 lub 300 kilometrów. Dla gości specjalnych oraz beneficjentów przygotowano trzeci wariant, honorowy, którego trasa będzie liczyła 50 kilometrów oraz czwarty o długości 100 km. Wszystkie środki zebrane podczas wydarzenia zostaną przekazane wybranym organizacjom, które swoją działalnością umożliwiają podopiecznym rozwój w obszarze sportu poprzez organizację treningów i obozów, aktywną rehabilitację oraz zapewnienie dostępu do sprzętu. – Każdy przejechany kilometr to nie tylko wyzwanie fizyczne, ale także wsparcie dla potrzebujących. W zeszłym roku dzięki sponsorom, partnerom i wszystkim uczestnikom zebraliśmy prawie pół miliona złotych. Głęboko wierzymy, że 7 września skala pomagania będzie jeszcze większa. – dodaje Żaneta Gutowska-Rukszan.
Zdjęcie: zeszłoroczni uczestnicy przygotowują się do rajdu
Pieniądze zebrane podczas tegorocznego rajdu zasilą konta trzech organizacji: Stowarzyszenie VeloAktiv, Klub Sportowy Załamki oraz PSONI Koło w Działdowie, które w ramach swojej misji wspierają osoby z niepełnosprawnościami w uprawianiu kolarstwa i innych dyscyplin sportowych. Ich głównym celem finansowym jest zakup własnego środka transportu dla podopiecznych, którym mogliby przewozić sprzęt oraz rowerów ręcznych – handbike. W 2023 roku zebrana kwota w wysokości 471 000 złotych została w całości przeznaczona na wsparcie działalności trzech organizacji: Fundacja Sport Jest Jeden, Stowarzyszenie VeloAktiv oraz Klub sportowy ZOMA Team. Środki przeznaczono na zakup czterech rowerów handbike oraz dwa busy do przewozów osób z niepełnosprawnościami.
Więcej informacji na https://rajdgoracychserc.pl/.

Cooler Master X Simucube 2 Pro - nowa definicja realizmu

Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley

Nickelodeon Fandays w Majaland Kownaty!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.