Komunikaty PR

Looksoft Advertising partnerem Mentorist w globalnej kampanii marketingowej

2021-10-05  |  10:45
Biuro prasowe
Kontakt

Adrianna Dekielińska
IdPR Sp. z o.o.

ul. Słowackiego 57
60-521 Poznań
adrianna.dekielinska|idpr.pl| |adrianna.dekielinska|idpr.pl
516033900
idpr.pl

Mentorist, aplikacja mobilna ze streszczeniami książek zwiększa tempo wzrostu. W zakresie mobile marketingu rozpoczęła współpracę z Looksoft Advertising. Agencja skupia się na pozyskaniu nowych, płacących użytkowników, głównie w USA i na rynkach anglojęzycznych. Looksoft Advertising jest odpowiedzialny między innymi za poprawę obecności w marketach aplikacji (ASO), realizację kampanii płatnych, zdalne preinstalacje i wdrażanie zaawansowanej analityki.

Mentorist to aplikacja mobilna ze streszczeniami książek z zakresu samorozwoju oraz biznesu. Mentorist oferuje streszczenia ponad 140 książek po angielsku i przewodniki audio. Obecnie z aplikacji korzysta ok. 25 tys. aktywnych użytkowników. Firma zamknęła właśnie pierwszą rundę finansowania i rozpoczyna działania marketingowe na większą skalę.

– „Po wielu miesiącach testów oraz rozwoju naszego produktu jesteśmy gotowi na realizację działań marketingowych na znacznie szerszą skalę. Wybraliśmy Looksoft Advertising, bo agencja ta ma duże doświadczenie w pozyskiwaniu aktywnych, płacących użytkowników, nie tylko w Polsce, ale także za granicą. Zależy nam na kompleksowym wsparciu marketingu naszej aplikacji. Nie chodzi tylko o same kampanie, ale także widoczność w marketach, testowanie różnych źródeł ruchu i wdrażanie analityki. Agencja pokazała nam, że potrafi działać w sposób dynamiczny, zachowując wysoką jakość pozyskiwanych użytkowników i efektywność. Chcemy wspólnie skalować nasz biznes” – wyjaśnia Grzegorz Świerad, CEO Mentorist.

Looksoft Advertising od 2018 roku oferuje kompleksowe rozwiązanie o nazwie „AppBooster360”. Zakres wsparcia obejmuje wszystkie najważniejsze elementy marketingu aplikacji: wdrażanie zaawansowanej analityki, optymalizację obecności w marketach (ASO), realizację płatnych kampanii pozyskiwania nowych użytkowników. Kampanie user acquisition są realizowane w najważniejszych ekosystemach reklamowych (m.in. Google, Facebook), sieciach programmatic oraz kanałach dedykowanych (np. zdalne preinstalacje). Wszystkie działania optymalizowane są pod kątem maksymalizacji ROI z wykorzystaniem zaawansowanej analityki.

– „Cieszymy się, że założyciele Mentorist zaufali naszym rekomendacjom i zdecydowali się na współpracę przy wdrażaniu strategii wzrostu i komercjalizacji aplikacji. Od początku skupiamy się na pozyskiwaniu nowych, płacących użytkowników. Testujemy obecnie różne komunikaty i jak najlepszą widoczność aplikacji. Skupiamy się głównie na USA i innych rynkach anglojęzycznych (Kanada, UK, Australia, Indie), ale nasze kampanie realizujemy globalnie. Wykorzystujemy powierzchnie m.in. Facebooka i Apple Search. Zamierzamy również testować inne jakościowe kanały (np. zdalne preinstalacje oraz powierzchnie OEM). Wierzymy w utrzymanie wysokiego tempa wzrostu aplikacji i jej sukces komercyjny” – podkreśla Rafał Sułkowski, Dyrektor Sprzedaży Looksoft Advertising.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: IdPR Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
Technologie Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
2025-04-17 | 07:00

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Branża elektrotechniczna dynamicznie się rozwija, dostosowując do rosnących wymagań użytkowników oraz wyzwań związanych z efektywnością energetyczną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Media i PR

Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.