Looksoft Advertising partnerem Mentorist w globalnej kampanii marketingowej

Adrianna Dekielińska
IdPR Sp. z o.o.
ul. Słowackiego 57
60-521 Poznań
adrianna.dekielinska|idpr.pl| |adrianna.dekielinska|idpr.pl
516033900
idpr.pl
Mentorist, aplikacja mobilna ze streszczeniami książek zwiększa tempo wzrostu. W zakresie mobile marketingu rozpoczęła współpracę z Looksoft Advertising. Agencja skupia się na pozyskaniu nowych, płacących użytkowników, głównie w USA i na rynkach anglojęzycznych. Looksoft Advertising jest odpowiedzialny między innymi za poprawę obecności w marketach aplikacji (ASO), realizację kampanii płatnych, zdalne preinstalacje i wdrażanie zaawansowanej analityki.
Mentorist to aplikacja mobilna ze streszczeniami książek z zakresu samorozwoju oraz biznesu. Mentorist oferuje streszczenia ponad 140 książek po angielsku i przewodniki audio. Obecnie z aplikacji korzysta ok. 25 tys. aktywnych użytkowników. Firma zamknęła właśnie pierwszą rundę finansowania i rozpoczyna działania marketingowe na większą skalę.
– „Po wielu miesiącach testów oraz rozwoju naszego produktu jesteśmy gotowi na realizację działań marketingowych na znacznie szerszą skalę. Wybraliśmy Looksoft Advertising, bo agencja ta ma duże doświadczenie w pozyskiwaniu aktywnych, płacących użytkowników, nie tylko w Polsce, ale także za granicą. Zależy nam na kompleksowym wsparciu marketingu naszej aplikacji. Nie chodzi tylko o same kampanie, ale także widoczność w marketach, testowanie różnych źródeł ruchu i wdrażanie analityki. Agencja pokazała nam, że potrafi działać w sposób dynamiczny, zachowując wysoką jakość pozyskiwanych użytkowników i efektywność. Chcemy wspólnie skalować nasz biznes” – wyjaśnia Grzegorz Świerad, CEO Mentorist.
Looksoft Advertising od 2018 roku oferuje kompleksowe rozwiązanie o nazwie „AppBooster360”. Zakres wsparcia obejmuje wszystkie najważniejsze elementy marketingu aplikacji: wdrażanie zaawansowanej analityki, optymalizację obecności w marketach (ASO), realizację płatnych kampanii pozyskiwania nowych użytkowników. Kampanie user acquisition są realizowane w najważniejszych ekosystemach reklamowych (m.in. Google, Facebook), sieciach programmatic oraz kanałach dedykowanych (np. zdalne preinstalacje). Wszystkie działania optymalizowane są pod kątem maksymalizacji ROI z wykorzystaniem zaawansowanej analityki.
– „Cieszymy się, że założyciele Mentorist zaufali naszym rekomendacjom i zdecydowali się na współpracę przy wdrażaniu strategii wzrostu i komercjalizacji aplikacji. Od początku skupiamy się na pozyskiwaniu nowych, płacących użytkowników. Testujemy obecnie różne komunikaty i jak najlepszą widoczność aplikacji. Skupiamy się głównie na USA i innych rynkach anglojęzycznych (Kanada, UK, Australia, Indie), ale nasze kampanie realizujemy globalnie. Wykorzystujemy powierzchnie m.in. Facebooka i Apple Search. Zamierzamy również testować inne jakościowe kanały (np. zdalne preinstalacje oraz powierzchnie OEM). Wierzymy w utrzymanie wysokiego tempa wzrostu aplikacji i jej sukces komercyjny” – podkreśla Rafał Sułkowski, Dyrektor Sprzedaży Looksoft Advertising.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Konsument
Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.