Komunikaty PR

Lepsza integracja systemu: Advantech prezentuje moduł AMAX-5070 ModBus TCP

2023-06-30  |  15:00
Biuro prasowe

Advantech wprowadza na rynek moduł AMAX-5070 ModBus/TCP, zapewniający prostą i solidną integrację fabrycznych systemów IT/OT. System ten wyróżnia się wysoką wydajnością – agreguje dane ze wszystkich podłączonych modułów I/O.

AMAX-5070 obsługuje do 255 różnych wejść/wyjść, wyróżnia się także kompaktowym formatem o wymiarach 10 x 2,5 cm. Moduł ten oferuje również Group IDs (identyfikatory grupowe), a także zwiększoną (zapasową) liczbę przewodów. Dzięki temu rozwiązaniu zapewnia wysoką jakość łączności EtherCAT. Funkcje te tworzą potężny protokół komunikacyjny ModBus TCP DADC – łatwy w konfiguracji i w zdalnym sterowaniu podłączonych urządzeń. Dzięki temu doskonale sprawdzi się w systemach fabrycznych modernizowanych do Przemysłu 4.0 i nowszych.

Potężna siła zamknięta w małych rozmiarach

The AMAX-5070 ModBus TCP stanowi część serii AMAX-5000 i oferuje maksymalnie 160 punktów DIO (en. Digital Input/Output – Cyfrowych Wejść i Wyjść) lub 60 punktów AIO przy szerokości zaledwie
15 cm. Seria AMAX-5000 I/O zapewnia również 15 modułów funkcjonalnych, począwszy od podstawowych analogowych / cyfrowych wejść i wyjść, po enkodery i dekodery – wszystkie zarządzane zdalnie dla różnych zastosowań.

Uproszczona inżynieria terenowa

Przyjazna dla użytkownika konstrukcja technologii Group ID umożliwia inżynierom szybką i dokładną konfigurację modułów. Funkcja Group ID automatycznie dopasowuje się do numeru przełącznika obrotowego modułu, co pozwala na sprawną synchronizację sprzętu i oprogramowania. Co więcej, AMAX-5070 wymaga tylko jednego adresu IP dla maksymalnie 255 modułów I/O. Rozwiązuje to problemy związane z niedoborem adresów IP na terenie zakładu produkcyjnego i usprawnia konserwację działu IT.

Kluczowe cechy moduł AMAX-5070 Modbus TCP ze switchem ID

·         Identyfikatory grupowe dla urządzeń ModBus

·         Zwiększona liczba przewodów dla lepszej łączności EtherCAT

·         Kompaktowy projekt

·         Szybki, stabilny i wydajny

·         Wspiera do 255 wejść I wyjść (I/O)

·         15 modułów funkcjonalnych

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Nest Bank laureatem Global Retail Banking Innovation Awards za N!Asystenta Biuro prasowe
2024-11-26 | 11:00

Nest Bank laureatem Global Retail Banking Innovation Awards za N!Asystenta

Wyróżnienie to podkreśla zaangażowanie banku w rozwój nowoczesnych technologii, które wprowadzają nową jakość w personalizacji doświadczeń
Technologie Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię!
2024-11-22 | 01:00

Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię!

KaraokeKid to idealny towarzysz dla małych wokalistów, którzy chcą śpiewać swoje ulubione piosenki i budować pewność siebie. Z kolei PixelKid to magiczne połączenie
Technologie Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS
2024-11-20 | 09:30

Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS

SIGNIUS S.A., dostawca zaawansowanych rozwiązań do zdalnego podpisywania dokumentów, nawiązał współpracę z Superpolisą Ubezpieczenia. Dzięki wdrożeniu platformy SIGNIUS

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy

Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.

Farmacja

Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej

Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią  raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.

Rolnictwo

Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu

Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.