Laurastar - higieniczna czystość dzięki parze
Rumour PR
Sueska 12
02-761 Warszawa
krzysztof.malcher|rumour.pl| |krzysztof.malcher|rumour.pl
791 791 838
www.rumour.pl
Dzisiejsze czasy stawiają przed nami nowe wyzwania. Jednym z nich jest zapewnienie wyższego poziomu higieny zarówno własnej, jak również naszego otoczenia. Marka Laurastar posiada szeroki wybór urządzeń, które pomogą nam zadbać o higieniczną czystość nie tylko ubrań, ale również przedmiotów codziennego użytku. Wszystkie produkty tej marki gwarantują usunięcie do 99,9% wirusów, roztoczy i bakterii z prasowanych materiałów, traktowanych parą przedmiotów czy powierzchni użytkownych.
Praktycznie każdego dnia nasze organizmy mierzą się z niewidzialnymi wrogami. Szkodliwe związki chemiczne, roztocza, wirusy i bakterie nie są niczym nowym, jednak w ostatnim czasie staliśmy się ich bardziej świadomi. Wiemy też coraz lepiej, jak w tej walce wspomóc nasze organizmy, aby nie były narażone na ich skomasowany atak. Szczególnie ważne jest to w domu, gdzie spędzamy dużo czasu i chcemy, aby pozostał on bezpiecznym miejscem wypoczynku. Dlatego chętnie korzystamy z rozwiązań, które nam to ułatwią. Jednym z tych najprostszych, a za razem najbardziej skutecznych jest sucha para. Pozwala ona praktycznie całkowicie pozbyć się roztoczy, wirusów czy bakterii z ubrań oraz powszechnie używanych powierzchni lub przedmiotów.
Laurastar jest marką globalną, która powstała w Szwajcarii. To tam czterdzieści lat temu ludzie, którzy fascynują się pięknymi tkaninami, stworzyli generatory pary oraz systemy do prasowania, które przenoszą profesjonalne rozwiązania do naszych domów. Laurastar posiada w ofercie szereg efektywnych rozwiązań, które pomogą jeszcze skuteczniej zadbać o pielęgnację każdej tkaniny.
Każdy z generatorów pary oraz systemów do prasowania Laurastar generuje ultradelikatną suchą parę, znaną pod anglojęzycznym skrótem DMS (Dry Microfine Steam). Jej właściwości sprawiają, że swobodnie przenika przez tkaninę, ale pozwala również efektywnie odkazić w naszych domach przedmioty i powierzchnie codziennego użytku, jak blaty, dziecięce zabawki czy poduszki.
Wnikająca dogłębnie w tkaniny para jest gwarancją czystości, higieny i pozwala na usunięcie 99,9% drobnoustrojów, bakterii i wirusów, w tym koronawirusów. Potwierdzeniem tego faktu są przeprowadzone w latach 2017-2020 niezależne badania, którym poddane zostały urządzenia marki Laurastar. Para w przeciwieństwie do samego prania, które w wysokiej temperaturze niszczy tkaniny, zapewnia delikatne wniknięcie w struktury materiału. Pomimo tego, że temperatura suchej pary sięga 180 stopni Celsjusza nie uszkadza włókien materiału, a wręcz przeciwnie – przywraca ich dawną sprężystość.
Oferta produktowa Laurastar to nie tylko wysokiej jakości generatory pary czy kompletne systemy do prasowania, ale również higienizująca podręczna parownica - Iggi. Ona również umożliwia operowanie suchą parą, która pozowali nam zdezynfekować w ekologiczny sposób – bez użycia jakichkolwiek detergentów - powierzchnie takie jak chociażby klamki, zasłony, koce czy narzuty. Dodatkowo Iggi potrafi w szybki sposób odświeżyć ubrania i rozprostować powstałe np. w walizce podróżnej zagniecenia. Dzięki swoim niewielkim rozmiarom mieści się w bagażu podręcznym. Całkowicie napełniony wodą destylowaną zbiornik pozwala na aż 7 minut nieprzerwanej pracy. To starczy na odświeżenie nawet 4 koszul. Oprócz udowodnionej naukowo podczas szeregu badań skuteczności usuwania do 99,9% wirusów, bakterii oraz roztoczy, generatory pary serii Lift oraz systemy do prasowania z serii S oraz Smart, posiadają Atest Higieniczny polskiego PZH.
O Laurastar
Marka Laurastar to rodzinna firma ze Szwajcarii będąca producentem sprzętu do prasowania. Obecna jest na rynku od prawie 40 lat. Nowoczesne sprzęty sygnowane logiem Laurastar to synonim szwajcarskiej precyzji i niepowtarzalnych kształtów o idealnym wykończeniu. Produkty marki dostępne są na rynku w ponad 40 krajach na całym świecie.
O DLF Sp. z o.o.
Autoryzowany dystrybutor urządzeń Laurastar w Polsce. DLF sp. z o.o. z Gdyni istnieje na polskim rynku od początku lat dziewięćdziesiątych i specjalizuje się w sprzedaży nowoczesnych produktów z zakresu Hi-tech, robotyki i AGD. Celem DLF jest dostarczenie klientom najwyższej jakości urządzeń, które poprawiają jakość życia. Obecnie firma jest autoryzowanym importerem lub dystrybutorem m.in. marek takich jak: iRobot, Stadler Form, Crock-Pot, Breville, FoodSaver.
Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.
EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!
Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Mija rok obowiązywania ustawy o opiece geriatrycznej. W systemie opieki nad seniorami zmieniło się niewiele
Rok obowiązywania ustawy o szczególnej opiece geriatrycznej nie przyniósł znaczących zmian w systemie opieki nad seniorami, ale zdaniem lekarzy dzięki niej więcej rozmawia się o problemach tego sektora i szuka się odpowiednich rozwiązań, bardziej dopasowanych do krajowych realiów. Problemem pozostaje brak geriatrów oraz brak odpowiedniej liczby oddziałów geriatrycznych. Eksperci postulują możliwość przygotowania lekarzy innych specjalizacji do opieki nad seniorami, przede wszystkim POZ, a także położenie większego nacisku na wielodyscyplinarne podejście do tej opieki.
Konsument
Ludzie przestają ufać treściom publikowanym w internecie. Rośnie także potrzeba bycia offline
Nieufność wobec treści udostępnianych w sieci i mediach społecznościowych oraz dążenie do budowania zdrowej relacji z technologią – to według raportu Accenture dwa z pięciu najważniejszych przyszłorocznych trendów konsumenckich. Okazuje się, że kontakt z fałszywymi treściami stał się już powszechny, przez co większość ludzi ostrożnie podchodzi do tego, co czyta w internecie. Dla marek, które docierają do odbiorców głównie poprzez media społecznościowe, dużym wyzwaniem będzie więc odbudowa zaufania klientów. Ci jednak, a zwłaszcza reprezentanci młodszych pokoleń, coraz częściej szukają możliwości bycia offline.
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.