Laptop Huawei MateBook X Pro w nowej odsłonie i atrakcyjnej ofercie
Laptop Huawei MateBook X Pro w nowej, odświeżonej edycji 2021, z procesorem Intel 11. generacji, jest dostępny od dzisiaj w atrakcyjnej ofercie. Do 25 kwietnia można go kupić w rekomendowanej cenie 8499 zł lub 7499 zł (zależnie od konfiguracji) w zestawie z aż czterema produktami: smartwatchem Huawei Watch GT 2 Pro, routerem Huawei AX3, myszką Huawei Mouse i plecakiem Huawei Classic Backpack.
Nowy laptop Huawei MateBook X Pro (2021) w specjalnej ofercie dostępny jest w sklepie internetowym huawei.pl oraz w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia (z powodu obostrzeń związanych z pandemią, sklep jest tymczasowo zamknięty). Rekomendowana cena detaliczna dla modelu z pamięcią wewnętrzną o pojemności 1 TB to 8499 zł, a dla wersji z pamięcią wewnętrzną 512 GB to 7499 zł.
Huawei MateBook X Pro – praca i rozrywka na najwyższym poziomie
Huawei MateBook X Pro (2021) napędzany jest przez procesor Intel® Core™ i7 11. generacji, wspierany przez 16 GB pamięci operacyjnej typu LPDDR4x, co zapewnia najwyższą wydajność podczas codziennej pracy. Pamięć wewnętrzna, w zależności od wersji, wynosi 512 GB lub 1 TB. Huawei MateBook X Pro (2021) wspiera łączność Wi-Fi 6. Po podłączeniu laptopa do routera obsługującego ten standard, urządzenie wspiera trzykrotnie szybszy transfer danych niż w przypadku połączenia Wi-Fi 5.
Nowy MateBook X Pro to ultrasmukły i bardzo lekki laptop wyposażony w dotykowy ekran
3K LTPS o przekątnej 13,9 cala, rozdzielczości 3000 x 2000 i proporcjach 3:2, który zapewnia bogate doznania wizualne. Gwarantuje to najwyższy, bo aż 100% wskaźnik odwzorowania palety kolorów sRGB oraz praktycznie niewidoczne ramki wyświetlacza – ekran zajmuje 91% wewnętrznej powierzchni urządzenia. Wyświetlacz jest dotykowy i zastosowano w nim innowacyjną funkcję obsługiwania gestów – zrzut ekranu można wykonać w szybki sposób za pomocą ruchu trzech palców.
Ultrasmukła i lekka konstrukcja
Laptop wyróżnia się bardzo smukłą i lekką obudową – urządzenie waży zaledwie
1,33 kg, a szerokość obudowy w najszerszym miejscu wynosi jedynie 14,6 mm. Urządzenie wyposażone jest w pełnowymiarową klawiaturę oraz system głośników składający się z dwóch głośników wysokotonowych i dwóch niskotonowych.
MateBook X Pro (2021) mieści baterię o pojemności 56 Wh i obsługuje technologię szybkiego ładowania 65 W, dzięki której 30 minut ładowania pozwala na oglądanie filmów przez 4 godziny. Do laptopa dołączona jest kieszonkowa ładowarka 65 W, która obsługuje uniwersalny port USB-C. Można nią naładować również inne urządzenia wyposażone w ten port. System operacyjny preinstalowany na urządzeniu to Windows 10 Pro.
Laptop jest dostępny w dwóch kolorach, szarym i zielonym.
Ochrona wzroku użytkownika
W laptopie Huawei MateBook X Pro zastosowano technologie redukujące emisję niebieskiego światła oraz eliminujące efekt migotania ekranu. Potwierdzeniem ich skuteczności są dwa certyfikaty przyznane urządzeniu przez TÜV Rheinland. Laptop Huawei zapewnia więc wysoki komfort korzystania, a jednocześnie pozwala zminimalizować zmęczenie oczu podczas dłuższego patrzenia w ekran urządzenia.
Huawei i Polskie Towarzystwo Optometrii i Optyki prowadzą kampanię edukacyjną „Włącz ochronę oczu”, która ma dostarczyć Polakom wiedzę o tym, jak dbać o oczy i wzrok w czasach, gdy restrykcje sanitarne – i wynikające z nich praca i nauka zdalna – zmuszają nas do spędzania większej ilości czasu przed ekranem komputera. Głównym elementem kampanii jest zbiór prostych i zarazem skutecznych zasad i wskazówek, opracowany przez ekspertów PTOO, które warto włączyć do swojej codzienności. Jest on dostępny na stronie internetowej:
https://consumer.huawei.com/pl/offer/wlaczochroneoczu/.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Farmacja
Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.