LAMAX HighComfort ANC i LAMAX Heroes General1 – najlepszy wybór w pracy, domu c
LAMAX HighComfort ANC to najpopularniejsze słuchawki marki wyposażone w funkcję aktywnej redukcji szumów oraz technologię aptX HD zapewniającą wysoką jakość dźwięku. Wystarczy założyć na siebie ich dopasowaną do głowy konstrukcję z wyjątkowo wygodnymi wkładkami dousznymi, aby odłączyć się od świata zewnętrznego i mieć absolutny spokój w pracy, domu lub w czasie odpoczynku. Z kolei nowoczesne słuchawki gamingowe LAMAX Heroes General 1 przenoszą wrażenia podczas gry na kolejny poziom. To wszystko dzięki ich ergonomicznemu kształtowi, która zapewnia najwyższy komfort podczas realizacji nawet najdłuższych questów.
Słuchawki LAMAX za sprawą nowoczesnych technologii dźwiękowych, w tym ANC - technologii redukcji niepożądanych dźwięków tła - pozwalają doświadczyć wyjątkowej jakości dźwiękiem. Niezależnie czy grasz w ulubione gry komputerowe, czy spieszysz się do pracy w porannym tłumie, słuchawki dostarczą niezapomniane przeżycia audio i pozwolą zanurzyć się w świecie ulubionej muzyki, e-booków czy podcastów. Co więcej ich eleganckie tytanowe wykończenie i klasyczne kolory zadowolą nawet najbardziej wymagających estetów i okażą się uniwersalne w każdej okazji – zarówno podczas spotkań biznesowych, jak i wyjazdów wakacyjnych.
Podbij wirtualne światy w najlepiej dopasowanych słuchawkach
Z nowoczesnymi słuchawkami gamingowymi LAMAX Heroes General1 wrażenia podczas grania w ulubioną grę przejdą na zupełnie nowy poziom. Za sprawą technologii LAMAX Beat Bass umożliwiają doświadczenie niesamowitej eksplozji dźwięków w trakcie rozgrywki, a czułe 53-milimetrowe przetworniki pozwalają usłyszeć nawet najmniejsze szmery, gdy ktoś się skrada lub szepcze.
Mikrofon z redukcją szumów skutecznie eliminuje niepotrzebny hałas w tle, a technologia ANC usuwa szumy otoczenia, co pozwala być wyraźnie słyszalnym dla współgraczy. Ergonomiczny kształt, przyjemna wyściółka oraz nauszniki z pianki z pamięcią kształtu ucha zapewnią najwyższy komfort podczas realizacji wielogodzinnych questów. Dzięki szerokiej kompatybilności można używać słuchawek z każdym urządzeniem, które jest w domu: klasycznym PC, PlayStation, MacBookiem czy smartfonem.
Redukcją szumów na najwyższym poziomie
LAMAX HighComfort ANC perfekcyjnie radzi sobie z redukcją szumów. Nieważne czy jesteś w pracy, w domu, czy spacerujesz zatłoczoną ulicą – wystarczy włączyć tę funkcję za pomocą specjalnego przycisku i cieszyć się ulubioną muzyką lub podcastem. Wbudowana hybrydowa technologia słuchawek, która stale bada ruch w otoczeniu za pomocą przeciwnych fal dźwiękowych i 2 mikrofonów, usuwa zewnętrzne szumy w czasie rzeczywistym.
Dzięki kodekowi aptX HD słuchawki HighComfort ANC przenoszą ulubione kompozycje muzyczne na jeszcze wyższy level, dostarczając jeszcze więcej szczegółów z każdego utworu. Co więcej, pozwalają one cieszyć się najlepszymi przebojami na jednym ładowaniu przez aż 50 godzin z wyłączonym ANC lub 25 godzin, gdy funkcja jest włączoną. Wyjątkowy design słuchawek o tytanowym kolorze zachwyci od pierwszego wejrzenia, a przy dotknięciu zachwycają jakością wykonania.
O marce LAMAX
Właścicielem brandu LAMAX jest firma elem6. Od 2012 roku to jedyny dystrybutor kamer sportowych na rynek wschodnioeuropejski. Obecnie zarządza szerokim portfolio marek własnych i licencji dystrybucyjnych. Jest obecna w większości krajów Europy Wschodniej i Bałkanów, posiada także własną spółkę zależną w Niemczech z zasięgiem w Europie Zachodniej i poza jej granicami. Firma specjalizuje się w elektronice użytkowej i produktach lifestylowych. Jest właścicielem takich marek jak LAMAX, TrueLife, Lauben oraz TrueCam.
STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable
Roboty na 32 p. Olivii Star
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy
Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.
Farmacja
Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej
Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.
Rolnictwo
Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu
Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.