Królewskie Mleczko z Wawelu teraz w dwóch atrakcyjnych smakach
Oryginalne okrągłe pianki oblane czekoladą, czyli Królewskie Mleczko z Wawelu, wzbogaciły się o nowy wariant smakowy. Do produktu o smaku waniliowym dołącza Królewskie Mleczko Śmietankowe.
Rok po premierze, pianki z Wawelu dostępne są już w dwóch wyjątkowych smakach. Na półkach sklepów znajdziemy teraz obok Królewskiego Mleczka Waniliowego także Królewskie Mleczko Śmietankowe. Oba warianty wyróżniają się unikatowymi cechami – to jedyne na rynku pianki oblane czekoladą o charakterystycznym okrągłym kształcie. Płaska forma podkreśla ich lekkość i delikatność, zaś stylizowana litera „W” na polewie z oryginalnej czekolady Wawel jest gwarancją najwyższej jakości. Każda z pianek jest indywidualnie pakowana dla zachowania świeżości oraz pełni smaku i aromatu. Na półce produkt przyciąga uwagę ciekawym, eleganckim opakowaniem w pastelowych kolorach.
„Wprowadzone na rynek pod koniec 2019 roku Królewskie Mleczko było zupełną nowością w segmencie pianek, wyróżniając się nie tylko formą, ale i nowoczesną komunikacją, która zwraca uwagę konsumenta na lekkość i unikatowość produktu” - mówi Michał Sikora, PR Manager firmy Wawel. „Pojawienie się nowego wariantu smakowego jest więc naturalną kontynuacją rozwoju marki i potwierdzeniem ciepłego przyjęcia go na rynku. Wszyscy lubimy mieć wybór, zatem możliwość skosztowania Królewskiego Mleczka w nowej odsłonie z pewnością przypadnie do gustu miłośnikom lekkich słodyczy”.
Królewskie Mleczko Śmietankowe i Waniliowe, podobnie jak wszystkie produkty marki Wawel, powstają zgodnie z ideą Dobrych Składników. Zakłada ona tworzenie słodyczy o prostym składzie, pozbawionym zbędnych dodatków i substancji konserwujących, barwników i sztucznych aromatów, przy zachowaniu 100% wyjątkowego smaku.
Nowy produkt wspiera kampania reklamowa przygotowana przez dział marketingu firmy Wawel. Obejmuje ona m.in. spoty telewizyjne, o nowoczesnej i dynamicznej formie, sponsoring wybranych audycji telewizyjnych oraz intensywną kampanię DOOH. Trwa również szeroko zasięgowa kampania digital, czyli komunikacja obejmująca działania w Social Media i Video, a także aktywności PR i materiały POS.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników
Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Prawo
UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.