Kożuchowska, Pisarek, Tyszka, Jankes i Lewandowski w kampanii Huawei
Małgorzata Kożuchowska, Karolina Pisarek, Marcin Tyszka, Krzysztof Jankes Jankowski oraz Robert Lewandowski, ambasador Huawei w Europie, wystąpili we wspólnym filmie promującym ekosystem produktów i usług Huawei w ramach kampanii Together 2020. Film łączy 5 influencerów, pokazując, jak każdy z nich w naturalnym dla siebie otoczeniu korzysta z urządzeń Huawei i za ich pośrednictwem inspiruje pozostałych do kreatywnych działań.
Małgorzata Kożuchowska, znana i utytułowana aktorka filmowa, teatralna i telewizyjna, jest nową twarzą w gronie influencerów związanych z Huawei.
- Współpraca z Małgorzatą Kożuchowską, niezwykle lubianą przez Polaków aktorką, to dla nas zaszczyt i przyjemność. Małgorzata jest osobą, która niewątpliwie inspiruje innych, dlatego jej obecność w spocie, który opowiada właśnie o inspiracji, idealnie koresponduje z jej marką osobistą. To samo dotyczy pozostałych, wspaniałych osobowości zaangażowanych w ten projekt, z którymi współpracujemy już od dłuższego czasu – każda z nich jest ekspertem w innej dziedzinie, a różnorodność ich talentów pozwala nam pokazać w jednym filmie, jak różnorodny jest świat Huawei – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.
Kampania prezentuje Huawei jako „power brand” dostarczający konsumentom zaawansowane urządzenia klasy premium. Flagowe urządzenia Huawei obecne w kampanii prezentują bogactwo i wszechstronność portfolio marki, nie tylko na poziomie hardware, ale także na poziomie rozwiązań software, takich jak funkcja Huawei Share, która pozwala łączyć urządzenia Huawei ze sobą i przesyłać między nimi dane.
- Bardzo się cieszę, że mogę wziąć udział w kampanii marki znanej z tworzenia innowacyjnych produktów. Tym bardziej, że to kampania nieco inna od poprzednich, bo prezentująca różnorodność produktów Huawei i rozwiązania, które łączą się w jeden spójny ekosystem. Żyjemy w świecie, w którym dobrze wykorzystana technologia łączy się ze sobą, pozwala nam być razem mimo odległości, pozwala tworzyć i rozwijać się. Film, w którym miałam przyjemność zagrać wspólnie z kolegami i koleżankami różnych profesji, niesie właśnie to przesłanie – mówi Małgorzata Kożuchowska.
W kampanii prezentowane są: smartfon P40 Pro, ultrabook MateBook X Pro, tablet MatePad Pro, smartwatch Watch GT 2, słuchawki FreeBuds 3 i nowy w portfolio głośnik Sound X. Kampania komunikuje strategię firmy „1+8+N”, w której 1 to smartfon jako centrum ekosystemu, otoczony przez 8 urządzeń z innych kategorii i wzbogacony przez usługi partnerów zewnętrznych oznaczonych jako N.
Wideo zostanie opublikowane na kanałach social media Huawei, a także na profilach influencerów zaangażowanych w projekt.
- Produkty marki są obecne w moim codziennym życiu od dłuższego czasu – zawsze mam przy sobie smartfon P40 Pro, z którym praktycznie się nie rozstaję, korzystam też ze słuchawek i smartwatcha. Prowadzę bardzo intensywny tryb życia, często jestem w podróży, dlatego doceniam rozwiązania, które sprawiają, że kilka różnych urządzeń potrafi ze sobą współdziałać – to ułatwia życie i pracę – mówi Karolina Pisarek.
- Miałem okazję doświadczyć wielokrotnie, że smartfon Huawei może z powodzeniem zastąpić aparat fotograficzny. Jestem w stanie wykonać nim profesjonalną sesję zdjęciową, z przekonaniem, że powstaną zdjęcia w jakości, która pozwoli wykorzystać je jako materiał na okładkę magazynu czy do druku na dużym formacie. To co teraz mnie zainteresowało i świetnie się sprawdza - to funkcja One Hop, która pozwala błyskawicznie przesłać duże ilości danych ze smartfona Huawei na laptop, i co bardzo ważne w przypadku zdjęć - bez strat w ich jakości. Z punktu widzenia fotografa to niezwykle praktyczne rozwiązanie, pozwalające oszczędzić cenny czas w pracy – komentuje Marcin Tyszka.
W komunikacji digital pojawi się także związany z kampanią konkurs, w którym będzie można wygrać flagowy smartfon Huawei P40 Pro, smartwatch Watch GT 2 oraz słuchawki FreeBuds 3. Zadaniem konkursowym będzie pokazanie na Instagramie lub Instagram Stories sposobów na łączenie kilku czynności na raz. Warunkiem udziału w konkursie jest użycie hashtagu #together2020 oraz oznaczenie @huaweimobilepl. Najbardziej kreatywne posty zostaną nagrodzone. Konkurs wystartuje 10 sierpnia i potrwa do 19 sierpnia.
Kampania Huawei Together 2020 to kampania marketingowa 360 stopni, która poza działaniami digital realizowana jest poprzez emisję 60- i 30-sekundowych spotów w największych stacjach telewizyjnych, komunikację na nośnikach OOH na warszawskim lotnisku, a także poprzez działania PR.
Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.