Konkurs Samsung #BespokeDesignedByYou - tylko tydzień na dokonanie zgłoszenia
dfusion
al. Zjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/
Tylko do środy 4 sierpnia br. można zgłosić swój projekt panelu frontowego lodówki Samsung Bespoke w konkursie #BespokeDesignedByYou, a tym samym zyskać szansę na wygranie nagrody pieniężnej o wartości aż do 5000 Euro oraz urządzenia ze swoim konceptem. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w głosowaniu internautów oraz po obradach jury.
#BespokeDesignedByYou – zaprojektuj swoją lodówkę
Bespoke to personalizowana linia modułowych lodówek z wymiennymi panelami zewnętrznymi, dostępnych w różnych kolorach i wersjach wykończeniowych*, która daje użytkownikom możliwości swobodnej konfiguracji zarówno wyglądu zewnętrznego, jak i wnętrza urządzenia.
Trwający od 7 lipca konkurs #BespokeDesignedByYou ma za zadanie pokazać jeszcze bardziej kreatywne oblicze lodówek Bespoke. Marka Samsung zachęca projektantów, ilustratorów, rysowników oraz grafików – zarówno amatorów, jak i profesjonalistów – do wzięcia udziału w konkursie i zaprojektowania panelu frontowego lodówki Bespoke. Zgłoszenia można dokonać poprzez wysłanie swojej pracy na adres join.bespoke@Samsung.com. Link do pakietu zgłoszeniowego oraz szablonów do projektowania znajduje się w instagramowym bio @Samsung_bespoke.
Termin nadsyłania zgłoszeń mija w środę 4 sierpnia o północy.
Po pierwszych obradach panelu sędziowskiego wyłonionych zostanie 50 prac zakwalifikowanych do etapu głosowania internautów. Projekty zostaną opublikowane na Instagramie @Samsung_bespoke 12 sierpnia, a 15 z nich, które do północy 16 sierpnia zdobędzie najwięcej głosów ponownie trafi przed niezależny panel sędziowski. Ogłoszenie wyników nastąpi 30 sierpnia na IG @Samsung_bespoke.
Na autorów najlepszych projektów czekają wyjątkowe nagrody:
1 miejsce – 5000 € oraz:
- Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu
- Ekspozycja zwycięskiego projektu w sklepie Samsung King’s Cross w Londynie
- Publikacja w październikowej edycji magazynu Wallpaper (w sprzedaży 9 września 2021)
2 miejsce – 2000 € oraz:
- Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu
3 miejsce – 1000 € oraz:
- Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu
Dodatkowo
- Autorzy 15 najlepszych projektów zostaną nagrodzeni odkurzaczem Samsung Jet Turbo
- Wszyscy uczestnicy otrzymają roczną cyfrową subskrypcję Wallpaper
Wyjątkowe jury
Ambasadorami konkursu, a jednocześnie pierwszymi członkami jury zostali Kelly Hoppen CBE, wielokrotnie nagradzana brytyjska projektantka wnętrz i elementów wystroju oraz londyński projektant Yinka Ilori. Każdy z projektantów stworzył unikalny projekt panelu lodówki Bespoke, odzwierciedlający ich indywidualny styl, aby zainspirować wszystkich zainteresowanych do działania i podjęcia wyzwania konkursowego.
W jury zasiądą także: Sarah Douglas - redaktorka naczelna magazynu Wallpaper**, Harry Choi - Senior Vice President Home Appliance w Samsung oraz Felix Heck - Senior Vice President of Design w Samsung UK.
Organizatorem konkursu jest Samsung Electronics Co., Ltd. Więcej informacji o konkursie Samsung #BespokeDesignedByYou, oraz regulamin konkursu można znaleźć pod linkiem: https://www.samsung.com/pl/campaign/BespokeDesignByYou
* Poszczególne funkcje i możliwości zależą od modelu. Więcej informacji: https://www.samsung.com/pl/refrigerators/bespoke-refrigerator/
** Wallpaper to numer jeden wśród magazynów na świecie poświęconych dziedzinie architektury i wnętrz, a także mody, sztuki i współczesnego stylu życia.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Infrastruktura

Energia słoneczna wyprzedziła węgiel jako źródło energii w UE. Tempo dalszego rozwoju zależy od inwestycji w system i sieć
Zgodnie z założeniami strategii planu REPowerEU do 2030 roku na terenie państw członkowskich ma zostać zainstalowanych niemal 600 GW mocy fotowoltaiki słonecznej. Organizacje takie jak SolarPower Europe walczą o to, aby do tego czasu fotowoltaika stała się głównym źródłem energii elektrycznej. O ile w ostatnich latach odnotowano dynamiczne tempo wzrostu produkcji energii słonecznej, o tyle w kolejnych latach na drodze do realizacji planu może stanąć nienadążająca za tempem rozwoju infrastruktura.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.