Konkurs Samsung #BespokeDesignedByYou - tylko tydzień na dokonanie zgłoszenia
dfusion
al. Zjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/
Tylko do środy 4 sierpnia br. można zgłosić swój projekt panelu frontowego lodówki Samsung Bespoke w konkursie #BespokeDesignedByYou, a tym samym zyskać szansę na wygranie nagrody pieniężnej o wartości aż do 5000 Euro oraz urządzenia ze swoim konceptem. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w głosowaniu internautów oraz po obradach jury.
#BespokeDesignedByYou – zaprojektuj swoją lodówkę
Bespoke to personalizowana linia modułowych lodówek z wymiennymi panelami zewnętrznymi, dostępnych w różnych kolorach i wersjach wykończeniowych*, która daje użytkownikom możliwości swobodnej konfiguracji zarówno wyglądu zewnętrznego, jak i wnętrza urządzenia.
Trwający od 7 lipca konkurs #BespokeDesignedByYou ma za zadanie pokazać jeszcze bardziej kreatywne oblicze lodówek Bespoke. Marka Samsung zachęca projektantów, ilustratorów, rysowników oraz grafików – zarówno amatorów, jak i profesjonalistów – do wzięcia udziału w konkursie i zaprojektowania panelu frontowego lodówki Bespoke. Zgłoszenia można dokonać poprzez wysłanie swojej pracy na adres join.bespoke@Samsung.com. Link do pakietu zgłoszeniowego oraz szablonów do projektowania znajduje się w instagramowym bio @Samsung_bespoke.
Termin nadsyłania zgłoszeń mija w środę 4 sierpnia o północy.
Po pierwszych obradach panelu sędziowskiego wyłonionych zostanie 50 prac zakwalifikowanych do etapu głosowania internautów. Projekty zostaną opublikowane na Instagramie @Samsung_bespoke 12 sierpnia, a 15 z nich, które do północy 16 sierpnia zdobędzie najwięcej głosów ponownie trafi przed niezależny panel sędziowski. Ogłoszenie wyników nastąpi 30 sierpnia na IG @Samsung_bespoke.
Na autorów najlepszych projektów czekają wyjątkowe nagrody:
1 miejsce – 5000 € oraz:
- Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu
- Ekspozycja zwycięskiego projektu w sklepie Samsung King’s Cross w Londynie
- Publikacja w październikowej edycji magazynu Wallpaper (w sprzedaży 9 września 2021)
2 miejsce – 2000 € oraz:
- Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu
3 miejsce – 1000 € oraz:
- Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu
Dodatkowo
- Autorzy 15 najlepszych projektów zostaną nagrodzeni odkurzaczem Samsung Jet Turbo
- Wszyscy uczestnicy otrzymają roczną cyfrową subskrypcję Wallpaper
Wyjątkowe jury
Ambasadorami konkursu, a jednocześnie pierwszymi członkami jury zostali Kelly Hoppen CBE, wielokrotnie nagradzana brytyjska projektantka wnętrz i elementów wystroju oraz londyński projektant Yinka Ilori. Każdy z projektantów stworzył unikalny projekt panelu lodówki Bespoke, odzwierciedlający ich indywidualny styl, aby zainspirować wszystkich zainteresowanych do działania i podjęcia wyzwania konkursowego.
W jury zasiądą także: Sarah Douglas - redaktorka naczelna magazynu Wallpaper**, Harry Choi - Senior Vice President Home Appliance w Samsung oraz Felix Heck - Senior Vice President of Design w Samsung UK.
Organizatorem konkursu jest Samsung Electronics Co., Ltd. Więcej informacji o konkursie Samsung #BespokeDesignedByYou, oraz regulamin konkursu można znaleźć pod linkiem: https://www.samsung.com/pl/campaign/BespokeDesignByYou
* Poszczególne funkcje i możliwości zależą od modelu. Więcej informacji: https://www.samsung.com/pl/refrigerators/bespoke-refrigerator/
** Wallpaper to numer jeden wśród magazynów na świecie poświęconych dziedzinie architektury i wnętrz, a także mody, sztuki i współczesnego stylu życia.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.