Konkurs Samsung #BespokeDesignedByYou - tylko tydzień na dokonanie zgłoszenia
dfusion
Zygmunta Słomińskiego 7/777
00-195 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/
Tylko do środy 4 sierpnia br. można zgłosić swój projekt panelu frontowego lodówki Samsung Bespoke w konkursie #BespokeDesignedByYou, a tym samym zyskać szansę na wygranie nagrody pieniężnej o wartości aż do 5000 Euro oraz urządzenia ze swoim konceptem. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w głosowaniu internautów oraz po obradach jury.
#BespokeDesignedByYou – zaprojektuj swoją lodówkę
Bespoke to personalizowana linia modułowych lodówek z wymiennymi panelami zewnętrznymi, dostępnych w różnych kolorach i wersjach wykończeniowych*, która daje użytkownikom możliwości swobodnej konfiguracji zarówno wyglądu zewnętrznego, jak i wnętrza urządzenia.
Trwający od 7 lipca konkurs #BespokeDesignedByYou ma za zadanie pokazać jeszcze bardziej kreatywne oblicze lodówek Bespoke. Marka Samsung zachęca projektantów, ilustratorów, rysowników oraz grafików – zarówno amatorów, jak i profesjonalistów – do wzięcia udziału w konkursie i zaprojektowania panelu frontowego lodówki Bespoke. Zgłoszenia można dokonać poprzez wysłanie swojej pracy na adres join.bespoke@Samsung.com. Link do pakietu zgłoszeniowego oraz szablonów do projektowania znajduje się w instagramowym bio @Samsung_bespoke.
Termin nadsyłania zgłoszeń mija w środę 4 sierpnia o północy.
Po pierwszych obradach panelu sędziowskiego wyłonionych zostanie 50 prac zakwalifikowanych do etapu głosowania internautów. Projekty zostaną opublikowane na Instagramie @Samsung_bespoke 12 sierpnia, a 15 z nich, które do północy 16 sierpnia zdobędzie najwięcej głosów ponownie trafi przed niezależny panel sędziowski. Ogłoszenie wyników nastąpi 30 sierpnia na IG @Samsung_bespoke.
Na autorów najlepszych projektów czekają wyjątkowe nagrody:
1 miejsce – 5000 € oraz:
- Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu
- Ekspozycja zwycięskiego projektu w sklepie Samsung King’s Cross w Londynie
- Publikacja w październikowej edycji magazynu Wallpaper (w sprzedaży 9 września 2021)
2 miejsce – 2000 € oraz:
- Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu
3 miejsce – 1000 € oraz:
- Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu
Dodatkowo
- Autorzy 15 najlepszych projektów zostaną nagrodzeni odkurzaczem Samsung Jet Turbo
- Wszyscy uczestnicy otrzymają roczną cyfrową subskrypcję Wallpaper
Wyjątkowe jury
Ambasadorami konkursu, a jednocześnie pierwszymi członkami jury zostali Kelly Hoppen CBE, wielokrotnie nagradzana brytyjska projektantka wnętrz i elementów wystroju oraz londyński projektant Yinka Ilori. Każdy z projektantów stworzył unikalny projekt panelu lodówki Bespoke, odzwierciedlający ich indywidualny styl, aby zainspirować wszystkich zainteresowanych do działania i podjęcia wyzwania konkursowego.
W jury zasiądą także: Sarah Douglas - redaktorka naczelna magazynu Wallpaper**, Harry Choi - Senior Vice President Home Appliance w Samsung oraz Felix Heck - Senior Vice President of Design w Samsung UK.
Organizatorem konkursu jest Samsung Electronics Co., Ltd. Więcej informacji o konkursie Samsung #BespokeDesignedByYou, oraz regulamin konkursu można znaleźć pod linkiem: https://www.samsung.com/pl/campaign/BespokeDesignByYou
* Poszczególne funkcje i możliwości zależą od modelu. Więcej informacji: https://www.samsung.com/pl/refrigerators/bespoke-refrigerator/
** Wallpaper to numer jeden wśród magazynów na świecie poświęconych dziedzinie architektury i wnętrz, a także mody, sztuki i współczesnego stylu życia.
Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii
EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza
Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.