Konferencja TCL na targach IFA 2024 w Berlinie
W spektakularnym, specjalnie przygotowanym miejscu - TCL Cube - zaprezentowano najnowsze produkty specjalnie opracowane w celu zaspokojenia wciąż zmieniających się potrzeb wymagających konsumentów i zaoferowania im możliwie najlepszych wrażeń podczas korzystania z najnowszych urządzeń TCL.
TCL Cube to charakterystyczny obiekt uosabiający zaangażowanie firmy w ideę „Inspire Greatness”. Umieszczona poza główną halą IFA instalacja TCL Cube o minimalistycznym wyglądzie, a także jej charakterystyczny kolor, miały być symbolem pełnego poświęcenia TCL w rozwój innowacji i dowodem na wyjątkowe piękno nowoczesnego designu. Wewnątrz TCL Cube zgromadzeni goście mogli zapoznać się z najnowszymi produktami i innowacjami TCL, reprezentującymi podejście firmy do technologii i wzornictwa.
Wizja rozwoju innowacyjności
Carlos Li, prezes TCL Europe, rozpoczął konferencję, omawiając imponujący wzrost TCL na rynku europejskim i przedstawiając wizję firmy na przyszłość. Podkreślił strategiczne priorytety, które leżą u podstaw rozwoju produktów TCL, w tym niezachwianą koncentrację na dostarczaniu produktów doskonałej jakości, zwiększanie komfortu użytkowania i ideę zrównoważonego rozwoju w całej gamie produktów.
„Upamiętniając 25 lat międzynarodowego sukcesu, z dumą celebrujemy nasze dotychczasowe osiągnięcia i z ekscytacją patrzymy w przyszłość” - powiedział Li. „Jesteśmy całkowicie zaangażowani w dostarczanie urządzeń, które nie tylko spełniają oczekiwania naszych konsumentów, ale także przesuwają granice tego, co jest obecnie możliwe do osiągnięcia w elektronice użytkowej”.
TCL skorzystało również z okazji, by wyrazić swoją ogromną wdzięczność partnerom TCL z europejskich reprezentacji narodowych w piłce nożnej – z Hiszpanii, Włoch, Niemiec, Polski, Czech i Słowacji - za dostarczanie ekscytujących chwil, radości i sportowego ducha fanom na całym świecie.
Domowa rozrywka na jeszcze wyższym poziomie
Podkreślając zaangażowanie TCL w rozwój najnowocześniejszych technologii wykorzystywanych w domowej rozrywce, zaprezentowano nowy, flagowy telewizor X11H QD-Mini LED oraz innowacyjny TCL NXTFRAME, które są dowodem na bezustanny rozwój technologii. Telewizor TCL NXTFRAME z nowym systemem audio Bang & Olufsen szczególnie wyróżnia się jako centralny element nowej linii TCL. Model ten nie tylko zapewni doskonały obraz, ale również przekształci każde wnętrze w elegancką galerię sztuki. NXTFRAME to telewizor naprawdę wyjątkowy, ponieważ jest urządzeniem, które płynnie integruje się z klimatem wnętrza, oferując unikalne połączenie najnowocześniejszej technologii i artystycznej ekspresji.
Z kolei model X11H QD-Mini LED TV jest najbardziej zaawansowanym technologicznie telewizorem TCL, oferującym zupełnie nowe, niezrównane wrażenia wizualne i dźwiękowe w kinie domowym.
Innowacje w technologii mobilnej
TCL przedstawił również najnowsze osiągnięcia w technologii mobilnej wraz nową serią NXTPAPER 50. Ta innowacyjna linia kładzie nacisk na ochronę wzroku i integrację sztucznej inteligencji.
W serii TCL 50 NXTPAPER zastosowano najnowszą technologię NXTPAPER 3.0 z wyświetlaczem zoptymalizowanym pod kątem długotrwałego korzystania bez zmęczenia oczu. Matowy ekran, który strukturą przypomina papier, znacznie ogranicza odblaski i odbicia, zapewniając jeszcze wyższy komfort podczas oglądania treści w różnych warunkach oświetleniowych. Ponadto zawiera funkcje oparte na sztucznej inteligencji opracowane we współpracy z firmą Microsoft, w tym zaawansowane możliwości przetwarzania tekstu, wydajne zarządzanie podsumowaniem spotkań i inne.
Wygodny i funkcjonalny dom
Filozofia projektowania firmy TCL, głęboko zakorzeniona w prostocie, funkcjonalności i elegancji, jest skrupulatnie wprowadzana w życie dzięki pracy Design Innovation Center (DIC). DIC sprawia, że każdy produkt reprezentuje ducha marki „Inspire Greatness”, z zobowiązaniem do zapewnienia wygody użytkowania w każdym aspekcie rozwoju produktu.
Chris Lefteri, światowy lider w dziedzinie CMF (Colour, Material, Finish), szerzej przedstawił filozofię projektowania TCL, czyli w jaki sposób dążenie TCL do doskonałości z dziedziny wzornictwa ma wpływ na zastosowane w urządzeniach materiały, które nie tylko zwiększają trwałość, ale także powodują, że każdy produkt płynnie integruje się z nowoczesną estetyką każdego wnętrza. Lefteri podkreślił, że każdy szczegół, od koloru po teksturę, jest starannie przemyślany i wykorzystywany.
Podczas konferencji wspomniano też o najnowszych osiągnięciach firmy mających na celu poprawę komfortu codziennego życia w domu: klimatyzator FreshIN 3.0 oraz lodówki Free Built-In i Combi, podkreślając cel marki, którym jest połączenie zaawansowanej technologii z atrakcyjnym wzornictwem. Klimatyzator TCL FreshIN 3.0 wyposażono w zaawansowane systemy filtracji powietrza i efektywność energetyczną A+++.
Zapowiedziano również nowe lodówki TCL Free Built-In i Combi, które zostały zaprojektowane w taki sposób, żeby idealnie wkomponowały się w każdy wystrój kuchni, oferując konfigurowalne rozwiązania do przechowywania i zaawansowane technologie chłodzenia, które pozwalają jeszcze dłużej zachować świeżość produktów. Dodatkowo zastosowana w tych modelach technologia sterylizacji T-Fresh eliminuje aż 99,99% bakterii.
Kształtowanie przyszłości technologii konsumenckich
Konferencja prasowa zakończyła się jasnym przesłaniem: TCL nie tylko jest w pełni gotowy na nadchodzącą przyszłość, ale wręcz aktywnie ją kształtuje. Dzięki bezustannej pracy nad innowacyjnymi rozwiązaniami w różnorodnej gamie produktów, producent jest dobrze przygotowany do reagowania na zmieniające się potrzeby dzisiejszych konsumentów, jednocześnie wyznaczając nowe standardy branżowe.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.